haha ook eerste wat ik zei hebben ze het hier over faken of realquote:Op maandag 19 januari 2009 14:27 schreef Netsplitter het volgende:
Of zou dat meer komen omdat die vrouwen meer faken vanwege het banksaldo van hun catch of the week??
whaha ik zeg niet dat je niet goed bij je hoofd bent hoor:) ken het en jammer genoeg al meegemaakt.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:48 schreef vosss het volgende:
En als ik dan zeg dat vrouwen allemaal geilen op geld dan ben ik niet goed bij mijn hoofd.
En dan is er een officieel onderzoek wat EXACT hetzelfde concludeert en dan hoor je er neimand over!![]()
Ispy24 is rijk.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:44 schreef Jojoortje het volgende:
Ok wie is er hier rijk?
Of moet ik dan richting modjes zoeken?
Exact. Live with it.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:28 schreef speknek het volgende:
Vrouwen zijn gewoon allemaal kuthoeren.
Idd, generaliserend, maar deze twee opties waarschijnlijk.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:28 schreef speknek het volgende:
Of vrouwen van rijke partners hebben geen stress en denken daarom vaker aan seks.
telt vast meequote:Op maandag 19 januari 2009 15:04 schreef eleusis het volgende:
Valse correlatie. Wij rijken zijn gewoon prestatiegerichter, we meten en verbeteren onszelf en we zorgen ook beter voor onszelf. Dat is de oorzaak, en dat je daarmee zowel sexgod als rijk wordt is niet meer dan logisch.
Dus een winnaar van de postcodeloterij presteert ineens beter in bed?quote:Op maandag 19 januari 2009 15:04 schreef eleusis het volgende:
Valse correlatie. Wij rijken zijn gewoon prestatiegerichter, we meten en verbeteren onszelf en we zorgen ook beter voor onszelf. Dat is de oorzaak, en dat je daarmee zowel sexgod als rijk wordt is niet meer dan logisch.
Wat inhoudt dat alle mannen hoerenlopers zijn.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:28 schreef speknek het volgende:
die wint iets, die bereikt niet iets door zelf ervoor te werken..quote:Op maandag 19 januari 2009 15:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dus een winnaar van de postcodeloterij presteert ineens beter in bed?
poefquote:Op maandag 19 januari 2009 15:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dus een winnaar van de postcodeloterij presteert ineens beter in bed?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |