Dat ga ik hier niet melden ivm bewaren van een klein beetje privacy. Maar ik ga wel eindelijk in onze mooi stad werken. Ga van 90 minuten naar 8 minuten reistijd per dag.quote:
Hij blijft goed he?quote:Op zondag 18 januari 2009 23:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Is goed, heb m pas nog gekeken
Muziek
quote:Op zondag 18 januari 2009 23:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nou, daar heb ik geen fut voor schat
En sommige mensen zeggen wel dat ze leren, maar blijven hun harses stoten, das ook best leuk.ben er inmiddels achter dat het een trendhoer wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en wat voor hoer in spé Kwaak, ik ben er niet helemaal bij geloof ik...
compact en kleverig.
quote:Op zondag 18 januari 2009 23:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
En ik zei nog dit, net voor ik m dichtgooide:
[..]
ben er inmiddels achter dat het een trendhoer was
Stel je niet aan. Zo oud ben je nu ook weer niet.quote:Op zondag 18 januari 2009 23:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja, weet ik veel, ik ben hardstikke lam nu...
Ik zou Kwaak de schuld geven![]()
(van de TT dus)
echt welquote:Op zondag 18 januari 2009 23:26 schreef dawg het volgende:
[..]
Stel je niet aan. Zo oud ben je nu ook weer niet.
Jij weet niet wat ik net heb gedaanquote:Op zondag 18 januari 2009 23:26 schreef dawg het volgende:
[..]
Stel je niet aan. Zo oud ben je nu ook weer niet.
niet overdrijvenquote:Op zondag 18 januari 2009 23:27 schreef dawg het volgende:
[..]
Lichaam van een 20 jarige, dus het valt wel mee.
quote:Op zondag 18 januari 2009 23:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij weet niet wat ik net heb gedaan
een vingerhoedje bier gedronken?quote:Op zondag 18 januari 2009 23:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Breien?quote:Op zondag 18 januari 2009 23:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Sweet dreams JB.quote:Op zondag 18 januari 2009 23:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga slapen, tis laat genoeg voor me.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |