Bling bling.quote:
quote:
bling bling motorkap er overquote:Op zondag 1 maart 2009 12:33 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Bling bling.
Voel je er niet wat voor om een keer voor een performance blok (relatief that is) te gaan?
jah vin ik onzin dingen dus niet nodigquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:01 schreef Turquaz52 het volgende:
Hey man!!
Je mist een distributie riem en een waterpomp
Ahh zoo.. ja wat moet je er mee he..quote:
jah en neejquote:Op woensdag 4 maart 2009 07:50 schreef Anthraxx het volgende:
De Turquaz52 vraag is natuurlijk: past er een Turbo op?
quote:Op woensdag 4 maart 2009 07:50 schreef Anthraxx het volgende:
De Turquaz52 vraag is natuurlijk: past er een Turbo op?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:25 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nietus!!
dat gaat niet met dubbele carbs. maar project staat op stop omdat ik een huis heb gekochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je timing is knap waardeloosquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:10 schreef T42 het volgende:
[..]
dat gaat niet met dubbele carbs. maar project staat op stop omdat ik een huis heb gekocht
hier niet jammer genoegquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:34 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Je timing is knap waardeloos, de huizenprijzen zijn nog steeds zakkende.
daar doe ik zelf helemaal niks aan dat blinkt teveel voormijquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:09 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Hey , T42 waar haal jij het chroomwerk vandaan voor je kevert?
Wij hebben er ook 1 staan om op te knappen in de ''dode'' uurtjes... en ban binnen is de complete bekleding al gefixt/vervangen/gerepareerd.
cross nu niks meerquote:Op vrijdag 3 april 2009 18:39 schreef Turquaz52 het volgende:
Jij crosst denk ik iets wat harder dan mij met jou bak![]()
Kheb nog iets van 70/75liter bio-ethanol staan in de schuurquote:
en waar moet ik die in gooien? door de benzine dop loopt het nu gewoon de weg weer opquote:Op vrijdag 3 april 2009 23:44 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Kheb nog iets van 70/75liter bio-ethanol staan in de schuur
Gewoon opdrinken.. tis toch gratisquote:Op zaterdag 4 april 2009 12:50 schreef T42 het volgende:
[..]
en waar moet ik die in gooien? door de benzine dop loopt het nu gewoon de weg weer op
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |