Je weet toch dat ik jou daar niet mee bedoelquote:Op zondag 18 januari 2009 21:34 schreef Belsezar het volgende:
Dat je zo makkelijk over de kam scheert
Dan is het goedquote:Op zondag 18 januari 2009 21:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik jou daar niet mee bedoel
I will vouch for MNR. Ze is tofquote:
Vertel over jouw darkside?quote:
quote:Op zondag 18 januari 2009 21:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Omdat ie een ander beeld van je in z'n hoofd heeft zitten en dat is er moeilijk uit te slaan
Ik doe ook hier ff mee voor spek en bonen anders hoor.....quote:Op zondag 18 januari 2009 21:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik jou daar niet mee bedoelJij hebt je eigen trucjes..
Ik ga mijn best doen, ben op het moment alleen nog een beetje inspiratieloosquote:
Je weet het lekker om te draaienquote:Op zondag 18 januari 2009 21:34 schreef mrbox het volgende:
Nou wat is uberhaupt normaalDe vraag is eerder waarom wil jij zo graag "normaal" zijn ?
Moet je eens op je naam googlen, of woorden die je interessant vind.. altijd wel iets te vindenquote:Op zondag 18 januari 2009 21:39 schreef Nexie het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen, ben op het moment alleen nog een beetje inspiratieloos
Hey Sedan, niet direct al je kaarten op tafel gooien he?quote:
Normaal bestaat helemaal niet. Wat jij normaal vindt iemand anders weer gek en vice versa.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:41 schreef MNR het volgende:
[..]
Je weet het lekker om te draaien
Ik dacht dat het erom ging dat jij mij niet normaal vond, toch?
Normaal is voor mij gelijk aan andere mensen.
Waarom zou ik erover liegen, het is toch zoquote:Op zondag 18 januari 2009 21:42 schreef MNR het volgende:
[..]
Hey Sedan, niet direct al je kaarten op tafel gooien he?
Hehequote:Op zondag 18 januari 2009 21:38 schreef Belsezar het volgende:
I will vouch for MNR. Ze is tof![]()
Dus klets verder!
Mijn darkside?quote:
Kies iets uit wat je leuks vindt, wat symbool staat voor jou als persoonquote:Op zondag 18 januari 2009 21:39 schreef Nexie het volgende:
Ik ga mijn best doen, ben op het moment alleen nog een beetje inspiratieloos![]()
Welja! Hahaquote:Op zondag 18 januari 2009 21:40 schreef ArTiC het volgende:
TT change
[Singles] Waar MNR's donkere kant wordt ontmaskerd
Jouw donkere kant.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:44 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe
[..]
Mijn darkside?
[..]
Kies iets uit wat je leuks vindt, wat symbool staat voor jou als persoon
Natuurlijk! Chaos!quote:
Ik plaag je ja en in mijn geval is het positief.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:43 schreef S95Sedan het volgende:
Waarom zou ik erover liegen, het is toch zo![]()
Dat is apart, een tekening die iemand ooit voor mij heeft gemaakt heeft op een of andere manier haar weg gevonden richting weblogs/profielsitesquote:Op zondag 18 januari 2009 21:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Moet je eens op je naam googlen, of woorden die je interessant vind.. altijd wel iets te vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |