Je weet toch dat ik jou daar niet mee bedoelquote:Op zondag 18 januari 2009 21:34 schreef Belsezar het volgende:
Dat je zo makkelijk over de kam scheert
Dan is het goedquote:Op zondag 18 januari 2009 21:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik jou daar niet mee bedoel
I will vouch for MNR. Ze is tofquote:
Vertel over jouw darkside?quote:
quote:Op zondag 18 januari 2009 21:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Omdat ie een ander beeld van je in z'n hoofd heeft zitten en dat is er moeilijk uit te slaan
Ik doe ook hier ff mee voor spek en bonen anders hoor.....quote:Op zondag 18 januari 2009 21:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik jou daar niet mee bedoelJij hebt je eigen trucjes..
Ik ga mijn best doen, ben op het moment alleen nog een beetje inspiratieloosquote:
Je weet het lekker om te draaienquote:Op zondag 18 januari 2009 21:34 schreef mrbox het volgende:
Nou wat is uberhaupt normaalDe vraag is eerder waarom wil jij zo graag "normaal" zijn ?
Moet je eens op je naam googlen, of woorden die je interessant vind.. altijd wel iets te vindenquote:Op zondag 18 januari 2009 21:39 schreef Nexie het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen, ben op het moment alleen nog een beetje inspiratieloos
Hey Sedan, niet direct al je kaarten op tafel gooien he?quote:
Normaal bestaat helemaal niet. Wat jij normaal vindt iemand anders weer gek en vice versa.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:41 schreef MNR het volgende:
[..]
Je weet het lekker om te draaien
Ik dacht dat het erom ging dat jij mij niet normaal vond, toch?
Normaal is voor mij gelijk aan andere mensen.
Waarom zou ik erover liegen, het is toch zoquote:Op zondag 18 januari 2009 21:42 schreef MNR het volgende:
[..]
Hey Sedan, niet direct al je kaarten op tafel gooien he?
Hehequote:Op zondag 18 januari 2009 21:38 schreef Belsezar het volgende:
I will vouch for MNR. Ze is tof![]()
Dus klets verder!
Mijn darkside?quote:
Kies iets uit wat je leuks vindt, wat symbool staat voor jou als persoonquote:Op zondag 18 januari 2009 21:39 schreef Nexie het volgende:
Ik ga mijn best doen, ben op het moment alleen nog een beetje inspiratieloos![]()
Welja! Hahaquote:Op zondag 18 januari 2009 21:40 schreef ArTiC het volgende:
TT change
[Singles] Waar MNR's donkere kant wordt ontmaskerd
Jouw donkere kant.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:44 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe
[..]
Mijn darkside?
[..]
Kies iets uit wat je leuks vindt, wat symbool staat voor jou als persoon
Natuurlijk! Chaos!quote:
Ik plaag je ja en in mijn geval is het positief.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:43 schreef S95Sedan het volgende:
Waarom zou ik erover liegen, het is toch zo![]()
Dat is apart, een tekening die iemand ooit voor mij heeft gemaakt heeft op een of andere manier haar weg gevonden richting weblogs/profielsitesquote:Op zondag 18 januari 2009 21:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Moet je eens op je naam googlen, of woorden die je interessant vind.. altijd wel iets te vinden
Ow zo. Nou, ik kan een heerlijk secreet zijn, heel onredelijk en ben ooit omschreven als een katje en een schatje.quote:
Cookiemonster was liefquote:Op zondag 18 januari 2009 21:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Moet je eens op je naam googlen, of woorden die je interessant vind.. altijd wel iets te vinden
Hehe gaafquote:Op zondag 18 januari 2009 21:46 schreef Nexie het volgende:
[..]
Dat is apart, een tekening die iemand ooit voor mij heeft gemaakt heeft op een of andere manier haar weg gevonden richting weblogs/profielsites
*mompelt iets over katjes en handschoenen*?quote:Op zondag 18 januari 2009 21:46 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow zo. Nou, ik kan een heerlijk secreet zijn, heel onredelijk en ben ooit omschreven als een katje en een schatje.
och armequote:
*schrijft in zijn notitieblokje*quote:Op zondag 18 januari 2009 21:46 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow zo. Nou, ik kan een heerlijk secreet zijn, heel onredelijk en ben ooit omschreven als een katje en een schatje.
Ik vermoed t wel. Hier doet alles t normaal.quote:
Iedereen heeft een duistere kant.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:46 schreef MNR het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 januari 2009 21:49 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik vermoed t wel. Hier doet alles t normaal.
dat is alleen bij abohouders zoquote:
Wat is positief?quote:Op zondag 18 januari 2009 21:45 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik plaag je ja en in mijn geval is het positief.
Mijn God, waarom wil je dat weten?quote:Op zondag 18 januari 2009 21:50 schreef tijnbrein het volgende:
Iedereen heeft een duistere kant.
Maar waar ligt de balans bij katje of bij schatje?
De Krachten leverde me 12,50 euro op gisteren bij het pokeren met vriendenquote:
quote:Op zondag 18 januari 2009 @ 21:49 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik vermoed t wel. Hier doet alles t normaal.
Geld betalen om te Fok!ken en dan problemen hebben.quote:
quote:Op zondag 18 januari 2009 21:51 schreef kwaakvaak het volgende:
Volgend jaar als het goed is voor het eerst honing van eigen kweek!.. Dat wil zeggen als het meezit, paps gaat een paar bijenvolken uitzetten en honing maken. Ben benieuwd..
Anyway... het is een rare dag, zit nu beetje saai single tv te kijken naar het concert voor Obama, en tja.. dat hele Amerika rules voelt een beetje maf aan. Iets met een ex die half amerikaans is en daar afgelopen winter rond deze tijd met haar vader behoorlijk veel gesproken over de toekomst, de toekomst van Amerika. En had ik toen geweten wat ik nu wist, had ik hem nooit beloofd beetje op zijn dochter te letten. Hoe maf, sommige dingen soms getriggerd kunnen worden he..
Domme doos die op voorhand al wist dat ik maar een reboundertje was, maar dat glashard niet toe wilde geven en mij verliefder en verliefder liet worden en ik grote lul de behanger met emmer vol plak daar lekker in aan trappen was.. DAMN.. ik ben soms nog steeds wel eens boos...
Gewoon nieuwschierigquote:
Ach ja, the best things in life are free.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geld betalen om te Fok!ken en dan problemen hebben.
Ik heb niets gezegd over normaal of niet normaal, ik vond jou gewoon interessant en vroeg me af hoe jij in het echt bent. Schijnbaar is ergens dat normaal en niet normaal er in geslopen. En niemand is gelijk aan andere mensenquote:Op zondag 18 januari 2009 21:41 schreef MNR het volgende:
[..]
Je weet het lekker om te draaien
Ik dacht dat het erom ging dat jij mij niet normaal vond, toch?
Normaal is voor mij gelijk aan andere mensen.
Oe la la!quote:Op zondag 18 januari 2009 21:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
De Krachten leverde me 12,50 euro op gisteren bij het pokeren met vrienden
Ik heb dezelfde ISP, maar geen problemen hier. Moet iets met je systeem zijn dan.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:52 schreef Q. het volgende:
80% van de tijd als ik een pagina wil laden krijg ik deze melding.
Ja, het begint zich te verspreiden en aan te sterken! Het duurt niet lang meer voor dat ongelimiteerde verlies van controle daar is!quote:
FF testen in andere browser is het gemakkelijkste!quote:Op zondag 18 januari 2009 21:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde ISP, maar geen problemen hier. Moet iets met je systeem zijn dan.
Ow, nu begrijp ik je opmerking...quote:Op zondag 18 januari 2009 21:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
Tja, volgens mij was/ben ik nu ook een soort van reboundertje
Zit nu op het netwerk van de buren en daar gaat het wel goed. Maar ja, Vista.quote:Op zondag 18 januari 2009 @ 21:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde ISP, maar geen problemen hier. Moet iets met je systeem zijn dan.
Fawie!quote:Op zondag 18 januari 2009 21:57 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Hij was lief bij jou
Hoe ist trouwens?
Misschien ooit weerquote:Op zondag 18 januari 2009 21:57 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Hij was lief bij jou
Hoe ist trouwens?
Ik denk niet dat we er nog uitkomen vanavondquote:Op zondag 18 januari 2009 21:54 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ik heb niets gezegd over normaal of niet normaal, ik vond jou gewoon interessant en vroeg me af hoe jij in het echt bent. Schijnbaar is ergens dat normaal en niet normaal er in geslopen. En niemand is gelijk aan andere mensen
Hehe, dan ga je een leuke toekomst tegemoetquote:Op zondag 18 januari 2009 21:57 schreef Belsezar het volgende:
Ja, het begint zich te verspreiden en aan te sterken! Het duurt niet lang meer voor dat ongelimiteerde verlies van controle daar is!
Aangezien ze nu een 'gesprek' met dr ex heeft?quote:Op zondag 18 januari 2009 21:58 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow, nu begrijp ik je opmerking...
Maar hoezo denk je dat?
Gebruik je de proxyserver van xs4all toevallig? Die bokt nog wel eens.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:58 schreef Q. het volgende:
Zit nu op het netwerk van de buren en daar gaat het wel goed. Maar ja, Vista.
Hoi MNR.quote:
ziggo, casema of zoiets toevallig? Heb dat al weken bij ze, terwijl de ping tijden naar ip adressen van mijn servers bloedsnel waren. Toen kreeg ik de ingeving dat het wel eens de ziggo DNS kon zijn. Even als test de servers van opendns.org in mijn macje gezet. En voila... PROBLEEM opgelostquote:Op zondag 18 januari 2009 21:52 schreef Q. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
80% van de tijd als ik een pagina wil laden krijg ik deze melding.
Doe je niet mee? Jij en ik MNR!quote:Op zondag 18 januari 2009 22:00 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe, dan ga je een leuke toekomst tegemoet
Oei, dat zijn geen leuke dingen. Maar weet je ook waar ze elkaar over willen zien/spreken?quote:Op zondag 18 januari 2009 22:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
Aangezien ze nu een 'gesprek' met dr ex heeft?![]()
Niet gelijk van het ergste uitgaan hequote:Op zondag 18 januari 2009 22:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Aangezien ze nu een 'gesprek' met dr ex heeft?
Ik zit niet altijd achter het toetsenbord hoor.. al lijkt dat wel zoquote:Op zondag 18 januari 2009 22:02 schreef Belsezar het volgende:
@CG: Hoe doe je dat dan met een toetsenbord?
Dat mag heul niet.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Zit nu op het netwerk van de buren en daar gaat het wel goed. Maar ja, Vista.
Weet je dat heel zeker?? Je postcount zegt iets anders hoor schatquote:Op zondag 18 januari 2009 22:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik zit niet altijd achter het toetsenbord hoor.. al lijkt dat wel zo
Klinkt alsof ik vanavond niets mis door mijn TV uit te laten staan.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:03 schreef kwaakvaak het volgende:
en wat is Bono toch een smerige aandachtsgeile mediahoer zeg, suffe gast die zo vol van zichzelf is en elk woordje wat hij zegt en denkt van te voren al helemaal heeft uitgedacht en geplanned.
Onkruid vergaat niet. Still alivequote:Op zondag 18 januari 2009 22:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Misschien ooit weer
Ja het gaat z'n gangetje he.. en bij jou?
quote:
Pleister erop dan maar en klaarquote:Op zondag 18 januari 2009 22:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik zit niet altijd achter het toetsenbord hoor.. al lijkt dat wel zo
Lees die vijf laatste woordjes nog eensquote:Op zondag 18 januari 2009 22:04 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Weet je dat heel zeker?? Je postcount zegt iets anders hoor schat
Vertel, wat heb ik gemist?quote:Op zondag 18 januari 2009 22:03 schreef kwaakvaak het volgende:
en wat is Bono toch een smerige aandachtsgeile mediahoer zeg, suffe gast die zo vol van zichzelf is en elk woordje wat hij zegt en denkt van te voren al helemaal heeft uitgedacht en geplanned.
Ach, het zou me gewoon niets verbazen.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Niet gelijk van het ergste uitgaan he
Wist je dat nog niet? Dat was toch al langer bekend.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:03 schreef kwaakvaak het volgende:
ik ben stoer .. ik doe het zonder pleisterquote:
Deze is uit 2002. Ben terug naar mijn oude nickquote:Op zondag 18 januari 2009 22:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]sinds wanneer heb jij andere nick?
Dan hoop ik voor je dat het snel stopt met bloeden want anders wordt het een zooitje.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik ben stoer .. ik doe het zonder pleister
Geen wonder dat ik het gevoel kreeg dat je me kendequote:Op zondag 18 januari 2009 22:07 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Deze is uit 2002. Ben terug naar mijn oude nick
Sinds paar weken denk ik
Oe, though chickquote:Op zondag 18 januari 2009 22:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik ben stoer .. ik doe het zonder pleister
Het is al zo goed als gestoptquote:Op zondag 18 januari 2009 22:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat het snel stopt met bloeden want anders wordt het een zooitje.
Heb geen idee waar je het over hebt B, maar je enthousiasme is grappigquote:
Ja primaquote:
Dit is nog voor mijn Stage SC tijd. Maar ik moest ook twee keer lezen met je nieuwe UIquote:Op zondag 18 januari 2009 22:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Geen wonder dat ik het gevoel kreeg dat je me kendeKende deze nick nog niet
Hey Q.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Zulke toevoegingen aan de reeksch moeten we hebben!
Dan is het goed. Bloed geeft altijd zo'n rommel.quote:
Soms is er een tijd voor verandering hequote:Op zondag 18 januari 2009 22:09 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Dit is nog voor mijn Stage SC tijd. Maar ik moest ook twee keer lezen met je nieuwe UI
dat heb jij goed in de gaten, maar ik ben nieuwsgierig en ik moet zeggen dat ik Obama zelf dan weer wel een goede spreker vind. Niet eens met alles wat hij zegt, maar zijn manier van praten en speechen is wel indrukwekkend te noemen. Voor de rest is het land een mickey mouse land wat al jaren leefde van de rente op hun schuld en zich daar niks van aantrekken en met een nieuwe creditcard zich schaterlachend nog verder in de schulden storten.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:05 schreef Howl het volgende:
[..]
Klinkt alsof ik vanavond niets mis door mijn TV uit te laten staan.
Precies.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Soms is er een tijd voor verandering he
Rappersquote:Op zondag 18 januari 2009 22:09 schreef MNR het volgende:
[..]
Heb geen idee waar je het over hebt B, maar je enthousiasme is grappig
[..]
Ja primaMet jou?
Over "hoe gaat het met je" gesproken. Liep zaterdag in de stad en daar was een fenomeen dat ik nog niet eerder had gezien. Waren jongeren op straat, 1 was heel hard aan praten/rappen en anderen deelde flyers uit. Het ging over de vraag "hoe gaat het met je?" Was leuk optreden
Het is alleen zo jammer dat wij daar nu allemaal de prijs van betalen die manier van leven.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:12 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
dat heb jij goed in de gaten, maar ik ben nieuwsgierig en ik moet zeggen dat ik Obama zelf dan weer wel een goede spreker vind. Niet eens met alles wat hij zegt, maar zijn manier van praten en speechen is wel indrukwekkend te noemen. Voor de rest is het land een mickey mouse land wat al jaren leefde van de rente op hun schuld en zich daar niks van aantrekken en met een nieuwe creditcard zich schaterlachend nog verder in de schulden storten.
Trustequote:Op zondag 18 januari 2009 22:13 schreef Ludootje het volgende:
Ok, ik ga lekker filmpje kijken en slaapje doen. Morgen weer werken...
Trusten iedereen!
Ik dacht dat jij ook wilde proeven van de Macht van Chaosquote:Op zondag 18 januari 2009 22:09 schreef MNR het volgende:
[..]
Heb geen idee waar je het over hebt B, maar je enthousiasme is grappig
Welterusten Ludootjequote:Op zondag 18 januari 2009 22:13 schreef Ludootje het volgende:
Ok, ik ga lekker filmpje kijken en slaapje doen. Morgen weer werken...
Trusten iedereen!
Ik ben het helemaal met je eens. Obama gaat het wat betreft de crisis nog moeilijk krijgen. Maar hij is in ieder geval heel veel beter dan Bush Junior. En het is prachtig dat daar ook eens een neger gekozen wordt.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:12 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
dat heb jij goed in de gaten, maar ik ben nieuwsgierig en ik moet zeggen dat ik Obama zelf dan weer wel een goede spreker vind. Niet eens met alles wat hij zegt, maar zijn manier van praten en speechen is wel indrukwekkend te noemen. Voor de rest is het land een mickey mouse land wat al jaren leefde van de rente op hun schuld en zich daar niks van aantrekken en met een nieuwe creditcard zich schaterlachend nog verder in de schulden storten.
En dat geeft ook niet, was iig niet mijn doelquote:Op zondag 18 januari 2009 22:00 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we er nog uitkomen vanavond
Obama is zeker een goede spreker, en bovenal een zeer indrukwekkende man. Ik ben in de gelukkige positie dat ik bij 2 van zijn speeches aanwezig ben geweest (waaronder de overwinning speechquote:Op zondag 18 januari 2009 22:12 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Waarom betaal ik er een prijs voor? Je bedoelt de ecconomische crisis? Dat hebben we vooral aan onze eigen dommigheid te danken. Banken die zoveel geld hebben dat ze van dommigheid niet weten waar ze het naar toe moeten doen. Investeren in alles zonder te weten waar ze eigenlijk investeren. Hoogmoed komt altijd voor de val, en dit heeft imho niet veel te maken met Amerika, maar alles met onze rijke landen arrogantiequote:Op zondag 18 januari 2009 22:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is alleen zo jammer dat wij daar nu allemaal de prijs van betalen die manier van leven.![]()
MNR is vooral moe en gaat het bed opdekken en dan lekker slapen. Doe me de volgende keer maar een voorproefje.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:15 schreef Belsezar het volgende:
Ik dacht dat jij ook wilde proeven van de Macht van Chaos![]()
trustequote:Op zondag 18 januari 2009 22:21 schreef MNR het volgende:
[..]
MNR is vooral moe en gaat het bed opdekken en dan lekker slapen. Doe me de volgende keer maar een voorproefje.
Good night, good night all!
Laat je me nou alleen?quote:Op zondag 18 januari 2009 22:21 schreef MNR het volgende:
[..]
MNR is vooral moe en gaat het bed opdekken en dan lekker slapen. Doe me de volgende keer maar een voorproefje.
Sweet dreams!quote:Op zondag 18 januari 2009 22:21 schreef MNR het volgende:
[..]
Zal ik doen slaap lekker!quote:Op zondag 18 januari 2009 22:21 schreef MNR het volgende:
[..]
Edoch, helaas heeft de US of A er heel veel mee te maken.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:20 schreef kwaakvaak het volgende:
Hoogmoed komt altijd voor de val, en dit heeft imho niet veel te maken met Amerika, maar alles met onze rijke landen arrogantie
Ik ben morgen bij jou in de buurtquote:
Amerika is failliet op zowel finacieel gebied als moreel.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:20 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Waarom betaal ik er een prijs voor? Je bedoelt de ecconomische crisis? Dat hebben we vooral aan onze eigen dommigheid te danken. Banken die zoveel geld hebben dat ze van dommigheid niet weten waar ze het naar toe moeten doen. Investeren in alles zonder te weten waar ze eigenlijk investeren. Hoogmoed komt altijd voor de val, en dit heeft imho niet veel te maken met Amerika, maar alles met onze rijke landen arrogantie
(maar het heeft dan weer niet zoveel met single zijn te maken)
Semp..?quote:
Ja! Alhoewel; ik moet morgen van 12.45 - 18.30quote:
Dat kan ik me goed voorstellen, de boodschap, zijn timing en het feit dat ie gewoon alles uit het hoofd doet, met de een bepaalde kracht. Dat moet zeker indrukwekkend geweest zijn. Top dat je daarbij was, dat zijn toch van die dingen die je ooit aan kleinkinderen enzo kunt vertellenquote:Op zondag 18 januari 2009 22:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Obama is zeker een goede spreker, en bovenal een zeer indrukwekkende man. Ik ben in de gelukkige positie dat ik bij 2 van zijn speeches aanwezig ben geweest (waaronder de overwinning speech) en ik stond echt als betoverd naar hem te luisteren O
Ach, ik moet van 09:30 tot 18:00.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:25 schreef automatic_ het volgende:
Ja! Alhoewel; ik moet morgen van 12.45 - 18.30
Nee, in de buurt was nogal relatief eigenlijkquote:Op zondag 18 januari 2009 22:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Semp..?
[..]
Ja! Alhoewel; ik moet morgen van 12.45 - 18.30
Lekker.quote:
Er was toch nu gezegd dat hij wel autocue gebruikte of heb ik iets fouts gehoord?quote:Op zondag 18 januari 2009 22:26 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Dat kan ik me goed voorstellen, de boodschap, zijn timing en het feit dat ie gewoon alles uit het hoofd doet, met de een bepaalde kracht. Dat moet zeker indrukwekkend geweest zijn. Top dat je daarbij was, dat zijn toch van die dingen die je ooit aan kleinkinderen enzo kunt vertellen
Haha oke. Welke wijk?quote:Op zondag 18 januari 2009 22:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee, in de buurt was nogal relatief eigenlijk
Breda
Wel fotus geschrevenquote:Op zondag 18 januari 2009 22:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Er was toch nu gezegd dat hij wel autocue gebruikte of heb ik iets fouts gehoord?
quote:
Ja die waren goed te zienquote:Op zondag 18 januari 2009 22:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Er was toch nu gezegd dat hij wel autocue gebruikte of heb ik iets fouts gehoord?
Zijn timing is inderdaad perfectquote:Op zondag 18 januari 2009 22:26 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Dat kan ik me goed voorstellen, de boodschap, zijn timing en het feit dat ie gewoon alles uit het hoofd doet, met de een bepaalde kracht. Dat moet zeker indrukwekkend geweest zijn. Top dat je daarbij was, dat zijn toch van die dingen die je ooit aan kleinkinderen enzo kunt vertellen
IJpelaar ofzoquote:
Wat klets jij nou weer?quote:
Is bij mijn oude schoolquote:
Ben stiekem toch best een onzeker meisjequote:
Obalamaquote:
Niet zo verwonderlijk, want wie gebruikt er geen autocue?quote:Op zondag 18 januari 2009 22:27 schreef Belsezar het volgende:
Ik heb morgen een sollicitatiegesprek in Breda.quote:
Je bent wel lief hoorquote:
Heeft hij altijd gebruikt, zie ook mijn postquote:Op zondag 18 januari 2009 22:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Net zoveel als de EU en elk andere economische grootheid. Tuurlijk waren de klappen hard in Amerika, omdat dat land al jaren boven hun macht leeft. Amerika is niet van amerika maar van rijke aziaten en israelieten. Het is een feit dat als die hun geld morgen uit amerikaanse banken trekken het land vervallen is tot een 3de wereld land qua geld.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:24 schreef Techno het volgende:
[..]
Edoch, helaas heeft de US of A er heel veel mee te maken.
bij mij?quote:Op zondag 18 januari 2009 22:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb morgen een sollicitatiegesprek in Breda.
Oh, veel succes alvast.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:29 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb morgen een sollicitatiegesprek in Breda.
Thanks Box, hierom zal ik je voorlopig niet meer proberen een punt toe te brengenquote:
Ik zou McCain wel eens willen ontmoeten hij lijkt mij wel een interessante man vanwege zijn verleden.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zijn timing is inderdaad perfectMaar dat hij alles uit zijn hoofd doet is een fabeltje hoor
Hij leest alles op van 2 verschillende schermen. Let maar eens op, daarom kijkt hij steeds wisselend naar links en naar rechts. Wel grappig om dat live te zien
En dit was zeker zo'n dit vertellen we later nog vaak op feesten en partijen ervaringOverigens ook McCain en Palin zien spreken maar dat is nu alweer minder interessant
Jij bent geen psycholoogquote:
Jemie. Ik denk; "Hey, wie is dat!"quote:
Amerika heeft een hele grote impact op de wereldeconomie. Veel groter dan de EU, of welke economische grootheid dan ook.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:30 schreef kwaakvaak het volgende:
Net zoveel als de EU en elk andere economische grootheid. Tuurlijk waren de klappen hard in Amerika, omdat dat land al jaren boven hun macht leeft. Amerika is niet van amerika maar van rijke aziaten en israelieten. Het is een feit dat als die hun geld morgen uit amerikaanse banken trekken het land vervallen is tot een 3de wereld land qua geld.
Ik blijf verrassen!quote:Op zondag 18 januari 2009 22:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jemie. Ik denk; "Hey, wie is dat!"
Maar ik had al bij je gespiekt
Zeer sympathieke man ookquote:Op zondag 18 januari 2009 22:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou McCain wel eens willen ontmoeten hij lijkt mij wel een interessante man vanwege zijn verleden.
Dankje.quote:
quote:
quote:
Mag ik dat dan doen als maatschappelijk werker i.p.v. psycholoog?quote:
niet alles was van autocue's toch? alleen de belangrijke keynotes voor zover ik gelezen heb en dan vooral als ondersteuning voor de teksten, maar aangezien ik hier niet bij was neem ik dat maar voor waarheid aan dat hij soms wel uit zijn hoofd een powerspeech gafquote:Op zondag 18 januari 2009 22:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zijn timing is inderdaad perfectMaar dat hij alles uit zijn hoofd doet is een fabeltje hoor
Hij leest alles op van 2 verschillende schermen. Let maar eens op, daarom kijkt hij steeds wisselend naar links en naar rechts. Wel grappig om dat live te zien
En dit was zeker zo'n dit vertellen we later nog vaak op feesten en partijen ervaringOverigens ook McCain en Palin zien spreken maar dat is nu alweer minder interessant
Oh ben jij er zo iemand die kwetsbare meiden het bed inpraatquote:
Uiteraard, wat jij wilt.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:33 schreef automatic_ het volgende:
Mag ik dat dan doen als maatschappelijk werker i.p.v. psycholoog?
dawg! Amigo!quote:
Wel hoor, de hele teksten op de autocuequote:Op zondag 18 januari 2009 22:33 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
niet alles was van autocue's toch? alleen de belangrijke keynotes voor zover ik gelezen heb en dan vooral als ondersteuning voor de teksten, maar aangezien ik hier niet bij was neem ik dat maar voor waarheid aan dat hij soms wel uit zijn hoofd een powerspeech gaf
Mja, dat ben ik officieel alquote:
Ben je kwetsbaar dan?quote:Op zondag 18 januari 2009 22:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh ben jij er zo iemand die kwetsbare meiden het bed inpraat![]()
Vat dat maar als een nee op
Daarom lijkt mij het ook interessant om het hem te spreken. En als president lijkt hij mij ook niet geschikt. En zeker niet met Palin als vice-president.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zeer sympathieke man ookJe kunt zeggen van hem wat je wilt maar hij is inderdaad wel 'tough as nails'. Die man is echt een held
Maar als president had ik hem niet gehoeven
Ik blijf bij Ron Paul.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:32 schreef MaJo het volgende:
Zeer sympathieke man ookJe kunt zeggen van hem wat je wilt maar hij is inderdaad wel 'tough as nails'. Die man is echt een held
Maar als president had ik hem niet gehoeven
Ga jij eens ontopic, dame.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wel hoor, de hele teksten op de autocueIn ieder geval de week voor de verkiezingen, misschien dat hij daarvoor nog wel iets uit de losse pols deed
Gelukkig kennen we hem langer dan vandaag , anders zou je er idd kunnen gaan gelovenquote:Op zondag 18 januari 2009 22:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat een fake.alsof je daarvan al bloost.
Ron Jeremy had ook wel een leuke president geweestquote:
Ik wil ook een sessie bij jou auto.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mag ik dat dan doen als maatschappelijk werker i.p.v. psycholoog?
Ik reageer op anderen die offtopic pratenquote:Op zondag 18 januari 2009 22:35 schreef dawg het volgende:
[..]
Ga jij eens ontopic, dame.
Iedereen raakt afgeleid.
quote:Op zondag 18 januari 2009 22:36 schreef S95Sedan het volgende:
Welke porno acteur is dat nou weer dan.
Ze is nieuw hier dawgquote:Op zondag 18 januari 2009 22:35 schreef dawg het volgende:
[..]
Iedereen raakt afgeleid.
quote:Op zondag 18 januari 2009 22:35 schreef dawg het volgende:
[..]
Iedereen raakt afgeleid.
Nou ja zeg!quote:Op zondag 18 januari 2009 22:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gelukkig kennen we hem langer dan vandaag , anders zou je er idd kunnen gaan geloven
Cool.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:36 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ron Jeremy had ook wel een leuke president geweest
Bewijs het tegendeel maarquote:Op zondag 18 januari 2009 22:39 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nou ja zeg!
@Bengeltje: Hoe weet jij dat dan?En natuurlijk: Bengeltjelief!
![]()
Nou, vooruit dan, omdat je nieuw bent.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik reageer op anderen die offtopic praten![]()
nee hoor, maar ik zag ron en dacht.. Jeremy for presidentquote:
Ik dacht dat Jon Favreau de speeches voor Obama schreef? :Squote:Op zondag 18 januari 2009 22:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Toch is hij een datewaardig mannetje.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gelukkig kennen we hem langer dan vandaag , anders zou je er idd kunnen gaan geloven
Kom maar langsquote:
Waarom dacht je dat Ronald Reagan het zo goed deed? It's all in the act.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik dacht dat Jon Favreau de speeches voor Obama schreef? :S
Volgens mij ging er iemand weg...quote:
Wanneer ga jij hem daten dan?quote:Op zondag 18 januari 2009 22:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Toch is hij een datewaardig mannetje.Zou iedere single op haar "te doen" lijstje moeten hebben.
Lief!quote:Op zondag 18 januari 2009 22:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Toch is hij een datewaardig mannetje.Zou iedere single op haar "te doen" lijstje moeten hebben.
Vertel eens wat meer dan.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:41 schreef MaJo het volgende:
Maar ontopic:
Exen zijn eikels
Ik heb binnenkort een date
Daarom zijn het ook exen natuurlijkquote:Op zondag 18 januari 2009 22:41 schreef MaJo het volgende:
Maar ontopic:
Exen zijn eikels
Wat voor date heb je ?quote:Op zondag 18 januari 2009 22:41 schreef MaJo het volgende:
Maar ontopic:
Exen zijn eikels
Tja das moeilijk he, ik ga straks een maand naar het buitenlandquote:
Ik date nooit met mannen, dus dat eikel gebeuren gaat in mijn geval niet helemaal op.quote:
Ik doe geen bijen.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En hoeveel bijen hebben er in jou potje gezeten?
Hehe, bijdehandjequote:Op zondag 18 januari 2009 22:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik date nooit met mannen, dus dat eikel gebeuren gaat in mijn geval niet helemaal op.
Sommige ex'en zijn bitches, dat dan weer wel.
Ex = eikel die vrouwen gebruikt, om zijn vinger windt en ze dumpt als hij ze niet meer wil. En daarna weer liev doen en weer het bed in krijgen. En dat 2 jaar langquote:
Een dansdatequote:
quote:Op zondag 18 januari 2009 22:47 schreef MaJo het volgende:
Ex = eikel die vrouwen gebruikt, om zijn vinger windt en ze dumpt als hij ze niet meer wil. En daarna weer liev doen en weer het bed in krijgen. En dat 2 jaar lang![]()
Dansen is leuk! Mannen die dansen zijn sowieso schaars. De dansvloer is dan ook de enige plek waar je als man altijd omringd bent door vrouwen.quote:
Is hij dan een eikel omdat hij je aan het lijntje houdt, of ben jij dan naïef dat je daar 2 jaar achteraan loopt?quote:Op zondag 18 januari 2009 22:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ex = eikel die vrouwen gebruikt, om zijn vinger windt en ze dumpt als hij ze niet meer wil. En daarna weer liev doen en weer het bed in krijgen. En dat 2 jaar lang![]()
Uhuhquote:
Dat helpt ook niet echt bij het hele onzekerheidsgebeurenquote:Op zondag 18 januari 2009 22:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vooral het laatstequote:Op zondag 18 januari 2009 22:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Is hij dan een eikel omdat hij je aan het lijntje houdt, of ben jij dan naïef dat je daar 2 jaar achteraan loopt?
Niet bepaald neequote:Op zondag 18 januari 2009 22:50 schreef Nexie het volgende:
[..]
Dat helpt ook niet echt bij het hele onzekerheidsgebeuren
FoBo quote:quote:Op zondag 18 januari 2009 22:47 schreef MaJo het volgende:
Date = leuke vrolijke jongen die dezelfde muzieksmaak heeft als ik. Dus we gaan binnenkort samen stappen
Tuurlijk, maar je hebt nu iig geleerd dat je geen twee jaar achter een eikel aan moet lopen, dat scheelt.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vooral het laatsteDaar voel ik me ook het meest stom over. Maar hij is ook wel een eikel hoor
Soms doe iets tegen beter weten in.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vooral het laatsteDaar voel ik me ook het meest stom over. Maar hij is ook wel een eikel hoor
Haha dat is waarquote:Op zondag 18 januari 2009 22:51 schreef Techno het volgende:
[..]
FoBo quote:
Muziek: Beatles, Death Cab for Cutie, Franz Ferdinand, Kaiser Chiefs, Arctic Monkeys, The Killers, The Kooks, Hard Fi, Lily Allen, Bloc Party, Snow Patrol, Infadels , Panic! at the Disco, Brakes, Maxïmo Park, Radiohead, the White Stripes, We are Scientists, Dirty Pretty Things, Guillemots, OK Go, The Veils, Broken Dolls, New Young Pony Club, Bob Dylan, Simon and Garfunkel, Moody Blues, Dire Straits, Traveling Wilburies, Jamie Cullum, Lizz Wright, Lucie Silvas, Joss Stone, New Cool Collective, Raise the Roof, Hans Dulfer, David Migden, Grauzone (Eisbär!!!), Daft Punk, Fat Boy Slim, Beastie Boys, the Prodigy, the Gorillaz, Massive Attack, Paolo Nutini, James Morisson, Wolfmother, Klaxons, Justice, CSS, Joan as Police Woman, Anthony and the Johnsons en nog véééél meer
Hmm, tja dat is zo divers, daar zit genoeg leuk spul tussen.
Dat zal wel meevallen.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Niet bepaald nee![]()
Mijn zelfvertrouwen is weer ver onder 0 gezakt
Kan je dat werkelijk leren ? is het niet iets dat je snel doet als er ook veel gevoel is ?quote:Op zondag 18 januari 2009 22:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar je hebt nu iig geleerd dat je geen twee jaar achter een eikel aan moet lopen, dat scheelt.
Absoluutquote:Op zondag 18 januari 2009 22:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar je hebt nu iig geleerd dat je geen twee jaar achter een eikel aan moet lopen, dat scheelt.
Ga je vaak naar festivals toe?quote:Op zondag 18 januari 2009 22:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha dat is waarMaar hij houdt vooral van indie-rock net als ik
Denk het welquote:Op zondag 18 januari 2009 22:54 schreef mrbox het volgende:
[..]
Kan je dat werkelijk leren ? is het niet iets dat je snel doet als er ook veel gevoel is ?
Dat misschien wel, maar er is wel een verschil tussen 2 weken of 2 jaar achter iemands kont aanlopen natuurlijk.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:54 schreef mrbox het volgende:
[..]
Kan je dat werkelijk leren ? is het niet iets dat je snel doet als er ook veel gevoel is ?
Wijs.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:52 schreef Kluts het volgende:
quote:
Oeh, hebben we een date?quote:Op zondag 18 januari 2009 @ 22:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Date = leuke vrolijke jongen die dezelfde muzieksmaak heeft als ik. Dus we gaan binnenkort samen stappen
quote:
Good thinking.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:55 schreef MaJo het volgende:
Denk het welAls ik nu weer iemand krijg die na een paar weken al begint met twijfelen is het exit. Ik ben leuk genoeg of niet leuk genoeg. In het laatste geval
Nou, je bent gezellig, hebt een hele goede muzieksmaak. En dat was voorlopig wel weer even genoeg. Oh ja! Je woont in Utrecht.quote:Op zondag 18 januari 2009 @ 22:57 schreef MaJo het volgende:
[..]Maar vertel eens Q., waarom ben ik een goede aanvulling voor dit topic? Ben ik benieuwd naar
ijsberen zien??quote:Op zondag 18 januari 2009 22:51 schreef Techno het volgende:
[..]
FoBo quote:
(Eisbär!!!)
Hmm, tja dat is zo divers, daar zit genoeg leuk spul tussen.
Ah okquote:Op zondag 18 januari 2009 22:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Nou, je bent gezellig, hebt een hele goede muzieksmaak. En dat was voorlopig wel weer even genoeg. Oh ja! Je woont in Utrecht.
Is dat laatste een plus dan?quote:Op zondag 18 januari 2009 22:58 schreef Q. het volgende:
Nou, je bent gezellig, hebt een hele goede muzieksmaak. En dat was voorlopig wel weer even genoeg. Oh ja! Je woont in Utrecht.
Ja, alleen ik ben meer van de metalfestivals. Wacken, Graspop. Maar Werchter en pinkpop zijn ook leuke fesitvals.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:56 schreef MaJo het volgende:
[..]Lowlands sowieso en wil daarnaast altijd nog een festival pakken. Vorig jaar was dat Pinkpop, het jaar daarvoor Sziget
En jij, ook festivalganger?
Ah okquote:Op zondag 18 januari 2009 22:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, alleen ik ben meer van de metalfestivals. Wacken, Graspop. Maar Werchter en pinkpop zijn ook leuke fesitvals.
Ik moet er nog 8!quote:Op zondag 18 januari 2009 @ 22:58 schreef Belsezar het volgende:
Bedtijd. Morgen de eerste van nog 10 dagen werken
Slaap lekker allemaal!
Ik bedoel een andere eisbarquote:
Wel trusten Belsezarquote:Op zondag 18 januari 2009 22:58 schreef Belsezar het volgende:
Bedtijd. Morgen de eerste van nog 10 dagen werken
Slaap lekker allemaal!
Werchter is wel leuk alleen erg duur. Maar er komen ook veel grote bands.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah okWerchter wil ik ook eens heen ja!
Wat wil je, met al die leuke singles hier.quote:Op zondag 18 januari 2009 23:03 schreef PrincePolly het volgende:
Je hebt het hier naar je zin zie ik!
Dat is wel een nadeel ja.quote:Op zondag 18 januari 2009 23:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Werchter is wel leuk alleen erg duur. Maar er komen ook veel grote bands.
Hey PPquote:Op zondag 18 januari 2009 23:03 schreef PrincePolly het volgende:
He MaJo, kom jou ook overal tegen. Je hebt het hier naar je zin zie ik!
Kwam bijna de cola uit mijn neusquote:
Ik ben best wijs hoor. Ik doe alleen soms gewoon echt domme dingen. Maar ik leer er wel van.quote:
deze zijn ook leukquote:Op zondag 18 januari 2009 23:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik bedoel een andere eisbarVan Grauzone
Klopt, maar er zijn ook mensen die 1000 keer kun hoofd moeten stoten voor ze het leren helaasquote:
Ik denk dat ze na een keer of 7, 8 misschien, de tel wel kwijt zijn hoor.quote:Op zondag 18 januari 2009 23:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Klopt, maar er zijn ook mensen die 1000 keer kun hoofd moeten stoten voor ze het leren helaas
Precies, daarom juist. Mensen die dat wèl kunnen zijn dus goed bezig.quote:Op zondag 18 januari 2009 23:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Klopt, maar er zijn ook mensen die 1000 keer kun hoofd moeten stoten voor ze het leren helaas
quote:Op zondag 18 januari 2009 23:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is wel een nadeel ja.
wat dat betreft was sziget echt briljant, super goedkoop
Aww... en de avond is nog wel zo jong.quote:Op zondag 18 januari 2009 23:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja, ik wilde dus naar bed, mn lijf is wat moe...
Hier ook! Alleen ik heb geen zin om te slapen, wat jij lief?quote:Op zondag 18 januari 2009 23:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, ik wilde dus naar bed, mn lijf is wat moe...
Old habits die hard. Maar ben het met je eens.quote:Op zondag 18 januari 2009 23:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Precies, daarom juist. Mensen die dat wèl kunnen zijn dus goed bezig.
Parkpop is zelfs geheel gratis. Of het ook goed is, daar laat ik me maar niet over uit.quote:Op zondag 18 januari 2009 23:12 schreef kwaakvaak het volgende:
Exit was ook best goed, en nog goedkoper zelfs
Trustequote:Op zondag 18 januari 2009 23:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hee Kwaak, je hebt ok een nieuwe ava
Hij is wat minder sloom dan de oude en toch nog herkenbaar.
Eigenlijk wilde ik alleen maar zeggen dat ik naar bed ga
Dus
Weekendquote:Op zondag 18 januari 2009 23:10 schreef Q. het volgende:
[..]
En dan?Ik heb 1 februari een nieuwe baan!
nou, daar heb ik geen fut voor schatquote:Op zondag 18 januari 2009 23:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hier ook! Alleen ik heb geen zin om te slapen, wat jij lief?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en wat voor hoer in spé Kwaak, ik ben er niet helemaal bij geloof ik...
compact en kleverig.
Is goed, heb m pas nog gekekenquote:Op zondag 18 januari 2009 23:17 schreef dawg het volgende:
Ik neem geen nieuwe ava. Ik vind de mijne tof. En nu ik het er toch over heb, JB, neem je One Perfect Day mee als ik je weer zie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |