wat deed ie?quote:
Zo te zien is het wel rij 1! Alleen niet van het voorste vakquote:
Geloof je het zelf?!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:06 schreef Pieter-utd het volgende:
Hofland, Bruins en El Ahmadi. Waarom worden zij nog opgesteld. Er moet toch nog wel beter talent in de jeugd rondlopen
Dat dacht Vitesse ook en die staan net zo hoog als jullie op de ranglijstquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:07 schreef NoMercy285 het volgende:
[..]
Zo te zien is het wel rij 1! Alleen niet van het voorste vak
Onze 'echte' supporter weet blijkbaar niet eens hoe de vakken zitten in het eigen stadion, chapeau!
Niveau is nog niet bepaald hoog te noemen, maargoed het blijft bekervoetbal.. duurt ff tot de boel ontploft, maar als het eenmaal zo ver is kan het leuk worden.
En mbt mijn eigen cluppie, tsja morgen Roda JC - FC Lienden, hoef me dus niet druk te maken, behalve om de loting donderdag..
Hij is niet de enige.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:15 schreef Pieter-utd het volgende:
Wijnaldum heeft ook nog geen goeie pass gegeven
Vitesse speelde uit in een derby, wij spelen thuis.. dat is een wezenlijk verschil.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:08 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Dat dacht Vitesse ook en die staan net zo hoog als jullie op de ranglijst
Nou, dat wezelijke verschil heb je als profclub natuurlijk wel nodig tegen een amateur clubquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:16 schreef NoMercy285 het volgende:
[..]
Vitesse speelde uit in een derby, wij spelen thuis.. dat is een wezenlijk verschil.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:20 schreef Pieter-utd het volgende:
Echt bagger. Had wel zin in een pot voetbal, maar dit is echt niet om aan te zien
Misschien niet meteen mooi voetbal maar ik had ook meer strijd verwachtquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Feyenoord en een pot voetbal in 1 zin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |