abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 februari 2009 @ 13:49:37 #176
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_65654848
quote:
Op maandag 2 februari 2009 10:40 schreef zatoichi het volgende:
Gisteren Operation Anchorage uitgespeelt! Geinige missie, maar niet bijzonder.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_65659284
quote:
Op maandag 2 februari 2009 13:49 schreef Blinker het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  maandag 2 februari 2009 @ 17:20:40 #178
28033 Pek
je moet wat
pi_65662612
Nou, mijn Fallout-dagen zijn over

Ik had de laatste tijd steeds meer last van vastlopers en CTD's, dus ik dacht: laat ik de boel eens opnieuw installeren. Niet dus, de installatie loopt steeds vast als hij bijna klaar is Andere drive geprobeerd, zelfde verhaal. Het lijkt of de disc corrupt is ofzo. Nu maar wachten tot hij in de weggooibak komt te liggen, ik ga niet wéér 40 euro uitgeven

Van ellende maar weer eens aan Morrowind begonnen. Zo oud al en nog steeds beter dan de rest
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_65666925
Tyfus hé, vanmiddag echt zeker drie kwartier rond gelopen met een slakke gangetje omdat ik "overencucumbered" was, ik had geen idee dus heb echt alles geprobeerd, drinken slapen medicijnen maar niks hielp, bleek dat ik gewoon teveel bij me had
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_65667085
quote:
Op maandag 2 februari 2009 19:25 schreef delano.888 het volgende:
Tyfus hé, vanmiddag echt zeker drie kwartier rond gelopen met een slakke gangetje omdat ik "overencucumbered" was, ik had geen idee dus heb echt alles geprobeerd, drinken slapen medicijnen maar niks hielp, bleek dat ik gewoon teveel bij me had
_!
pi_65667340
quote:
Op maandag 2 februari 2009 19:28 schreef Siniti het volgende:

[..]

_!
Ja hallo, das niet 1x verteld in het spel hoor, en wtf waarom halen ze er komkommers bij?
pi_65667511
quote:
Had ik ook. Ja weet ik veel als je nog nooit een RPG heb gespeeld.

Ik heb dit spel eigenlijk niet meer gespeeld. Sowieso vond ik maar weinig side quests in dit spel en ik vind dat er te veel van die rare wezens rondlopen in de Wastelands.
pi_65673974
Zojuist de DLC uitgespeeld! Erg leuk. Alleen begonnen die Brotherhood Outcasts op me te schieten toen ik de kluis aan het leeghalen was?
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  maandag 2 februari 2009 @ 22:09:39 #184
188728 Lyzio
why do we fall
pi_65674263
quote:
Dat heb ik ook wel eens (obviously). Soms is er niets aan te doen. Maar er zijn wel enkele dingen die je kunt proberen. Als je ergens geweest bent waar het werkelijk stikt van de waardevolle dingen die je mee wilt nemen om te verkopen of om zelf te houden, kijk dan even rond in de betreffende omgeving of er nergens Filing Cabinets, Desks of Safes staan waar je zo lang je buit in kunt verstoppen. Zodoende kun je meenemen wat je character toelaat en kun je daarna weer terug komen om de rest op te halen

Tevens is er de Strong Back Perk. Deze kun je volgens mij een paar keer pakken. Zo kun je meer meenemen in één keer. En dan is er nog een derde optie die ik vaak gebruik. Stel; je komt bij een plaats aan waar veel Raiders, Ghouls of wat voor gespuis dan ook rondwaart, zorg er dan voor dat je alles dood maakt. Pak vervolgens wat je pakken kan en plaats aan marker op de desbetreffende plaats. Zo kun je in een paar keer alles meenemen
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_65674986
quote:
Op maandag 2 februari 2009 17:20 schreef Pek het volgende:

Ik had de laatste tijd steeds meer last van vastlopers en CTD's, dus ik dacht: laat ik de boel eens opnieuw installeren. Niet dus, de installatie loopt steeds vast als hij bijna klaar is Andere drive geprobeerd, zelfde verhaal. Het lijkt of de disc corrupt is ofzo. Nu maar wachten tot hij in de weggooibak komt te liggen, ik ga niet wéér 40 euro uitgeven

Van ellende maar weer eens aan Morrowind begonnen. Zo oud al en nog steeds beter dan de rest
Terug brengen naar de winkel, die disc. Bon of niet, je moet gewoon een andere kunnen krijgen. (Bankafschrift laten zien en vuist op de tafel!)
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_65675213
quote:
Op maandag 2 februari 2009 17:20 schreef Pek het volgende:

Waar hem je hem gekocht? Ik bij een gamewinkels in utrecht(weet zo snel even de naam niet meer, zit naast de mediamarkt), had hetzelfde probleem en ze ruilden hem zonder problemen om
  maandag 2 februari 2009 @ 22:32:05 #187
188728 Lyzio
why do we fall
pi_65675312
quote:
Op maandag 2 februari 2009 22:29 schreef Niek. het volgende:

[..]

Waar hem je hem gekocht? Ik bij een gamewinkels in utrecht(weet zo snel even de naam niet meer, zit naast de mediamarkt), had hetzelfde probleem en ze ruilden hem zonder problemen om
Hier in Sittard ook. Game City Leuk zaakje trouwens.
- james 'jimmy' dean
  maandag 2 februari 2009 @ 22:53:33 #188
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_65676245
quote:

Maar je wilt idd zoveel mogelijk meenemen maar dat gaat niet altijd! Plunderen die boel en dan terug slepen naar je grot
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  maandag 2 februari 2009 @ 22:54:08 #189
28033 Pek
je moet wat
pi_65676259
quote:
Op maandag 2 februari 2009 22:29 schreef Niek. het volgende:

[..]

Waar hem je hem gekocht?
eBay
En die gast kan er ook niets aan doen, hij zat nieuw in het celofaan en heeft het wel gedaan.
pi_65678098
quote:
Op maandag 2 februari 2009 22:54 schreef Pek het volgende:

[..]

eBay
En die gast kan er ook niets aan doen, hij zat nieuw in het celofaan en heeft het wel gedaan.
Als het eu versie is kan je altijd nog een winkel binnenlopen en zeggen dat je geen bon meer hebt
  dinsdag 3 februari 2009 @ 01:00:57 #191
140069 PrinceLu
Geen Albert maar Lu.
pi_65680499
quote:
omdat ik "overencucumbered" was,
Nee jij bent lekker. =X
  dinsdag 3 februari 2009 @ 01:52:17 #192
28033 Pek
je moet wat
pi_65680926
Ik zie hem al lopen in de Wastelands, met een zak enorme komkommers op z'n rug
Radiation is a bitch
pi_65682173
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 01:52 schreef Pek het volgende:
Ik zie hem al lopen in de Wastelands, met een zak enorme komkommers op z'n rug
Radiation is a bitch
Tssk komkommer is waardeloos; bestaat voor 98% uit water dus:

4HP 24RAD
pi_65683406
SPOILER
pi_65685515
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 09:47 schreef Bijsmaak het volgende:
SPOILER
Zo heb ik m iig wel gekregen
Too much is never enough!
  dinsdag 3 februari 2009 @ 11:21:09 #196
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_65685841
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 09:47 schreef Bijsmaak het volgende:
SPOILER
Ja, ik ben er al een aantal tegengekomen.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_65686462
Nog zoiets, ben er na ongeveer 8 uur playtime achter gekomen dat je kan springen
pi_65686664
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 11:09 schreef The6thgate het volgende:

[..]

Zo heb ik m iig wel gekregen
Thanks!
SPOILER

[ Bericht 1% gewijzigd door Bijsmaak op 03-02-2009 11:56:20 ]
  dinsdag 3 februari 2009 @ 12:53:52 #199
188728 Lyzio
why do we fall
pi_65688755
SPOILER
- james 'jimmy' dean
  dinsdag 3 februari 2009 @ 15:26:43 #200
28033 Pek
je moet wat
pi_65694070
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 12:53 schreef Lyzio het volgende:
SPOILER
Waarom zou je dat willen?
SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')