quote:Op maandag 2 februari 2009 10:40 schreef zatoichi het volgende:
Gisteren Operation Anchorage uitgespeelt! Geinige missie, maar niet bijzonder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 februari 2009 13:49 schreef Blinker het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
quote:Op maandag 2 februari 2009 19:25 schreef delano.888 het volgende:
Tyfus hé, vanmiddag echt zeker drie kwartier rond gelopen met een slakke gangetje omdat ik "overencucumbered" was, ik had geen idee dus heb echt alles geprobeerd, drinken slapen medicijnen maar niks hielp, bleek dat ik gewoon teveel bij me had
Ja hallo, das niet 1x verteld in het spel hoor, en wtf waarom halen ze er komkommers bij?quote:
Had ik ook.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:25 schreef delano.888 het volgende:
Tyfus hé, vanmiddag echt zeker drie kwartier rond gelopen met een slakke gangetje omdat ik "overencucumbered" was, ik had geen idee dus heb echt alles geprobeerd, drinken slapen medicijnen maar niks hielp, bleek dat ik gewoon teveel bij me had
Dat heb ik ook wel eens (obviously). Soms is er niets aan te doen. Maar er zijn wel enkele dingen die je kunt proberen. Als je ergens geweest bent waar het werkelijk stikt van de waardevolle dingen die je mee wilt nemen om te verkopen of om zelf te houden, kijk dan even rond in de betreffende omgeving of er nergens Filing Cabinets, Desks of Safes staan waar je zo lang je buit in kunt verstoppen. Zodoende kun je meenemen wat je character toelaat en kun je daarna weer terug komen om de rest op te halenquote:Op maandag 2 februari 2009 19:25 schreef delano.888 het volgende:
Terug brengen naar de winkel, die disc.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:20 schreef Pek het volgende:
Nou, mijn Fallout-dagen zijn over![]()
Ik had de laatste tijd steeds meer last van vastlopers en CTD's, dus ik dacht: laat ik de boel eens opnieuw installeren. Niet dus, de installatie loopt steeds vast als hij bijna klaar isAndere drive geprobeerd, zelfde verhaal. Het lijkt of de disc corrupt is ofzo. Nu maar wachten tot hij in de weggooibak komt te liggen, ik ga niet wéér 40 euro uitgeven
![]()
Van ellende maar weer eens aan Morrowind begonnen. Zo oud al en nog steeds beter dan de rest
Waar hem je hem gekocht? Ik bij een gamewinkels in utrecht(weet zo snel even de naam niet meer, zit naast de mediamarkt), had hetzelfde probleem en ze ruilden hem zonder problemen omquote:Op maandag 2 februari 2009 17:20 schreef Pek het volgende:
Nou, mijn Fallout-dagen zijn over![]()
Ik had de laatste tijd steeds meer last van vastlopers en CTD's, dus ik dacht: laat ik de boel eens opnieuw installeren. Niet dus, de installatie loopt steeds vast als hij bijna klaar isAndere drive geprobeerd, zelfde verhaal. Het lijkt of de disc corrupt is ofzo. Nu maar wachten tot hij in de weggooibak komt te liggen, ik ga niet wéér 40 euro uitgeven
![]()
Van ellende maar weer eens aan Morrowind begonnen. Zo oud al en nog steeds beter dan de rest
Hier in Sittard ook. Game Cityquote:Op maandag 2 februari 2009 22:29 schreef Niek. het volgende:
[..]
Waar hem je hem gekocht? Ik bij een gamewinkels in utrecht(weet zo snel even de naam niet meer, zit naast de mediamarkt), had hetzelfde probleem en ze ruilden hem zonder problemen om
quote:Op maandag 2 februari 2009 19:25 schreef delano.888 het volgende:
eBayquote:
Als het eu versie is kan je altijd nog een winkel binnenlopen en zeggen dat je geen bon meer hebtquote:Op maandag 2 februari 2009 22:54 schreef Pek het volgende:
[..]
eBay![]()
En die gast kan er ook niets aan doen, hij zat nieuw in het celofaan en heeft het wel gedaan.
Tssk komkommer is waardeloos; bestaat voor 98% uit water dus:quote:Op dinsdag 3 februari 2009 01:52 schreef Pek het volgende:
Ik zie hem al lopen in de Wastelands, met een zak enorme komkommers op z'n rug![]()
Radiation is a bitch![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:47 schreef Bijsmaak het volgende:Zo heb ik m iig wel gekregenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Too much is never enough!
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:47 schreef Bijsmaak het volgende:
Ja, ik ben er al een aantal tegengekomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Thanks!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Bijsmaak op 03-02-2009 11:56:20 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:53 schreef Lyzio het volgende:Waarom zou je dat willen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |