Voor de pc kan je daar wel een mod voor gebruiken, moet je even googlen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:32 schreef Boris_Karloff het volgende:
Ik las hier trouwens iets over een cap remover? Komt die er ook voor de PC (of is die er al) Zo ja wanneer?
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:52 schreef Strolie75 het volgende:
Foto's van de voorbereidingen voor de inauguratie van Obama vanmiddag
Opeens erg herkenbaar allemaal![]()
Die bestaat ook niet meer, is een mooie krater gewordenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:06 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
, ik ben het witte huis nog niet tegen gekomen
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:31 schreef ArmaniXL het volgende:
[..]
Die bestaat ook niet meer, is een mooie krater geworden
Yep.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:31 schreef ArmaniXL het volgende:
Die bestaat ook niet meer, is een mooie krater geworden
Maar als je de helft nog niet gezien hebt, hoe kan je dan wel zo goed als alle sidequests hebben gedaan?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:54 schreef Strolie75 het volgende:
Gisteravond opnieuw begonnen met Fallout 3. Bij mijn eerste playthrough heb ik de mainquest en zo’n beetje alle sidequests wel gedaan. Maar (zoals altijd) was ik veels te braaf! Nu wil ik toch voor een wat duisterder en beter gebalanceerd karakter gaan. Ook ben ik nieuwsgierig hoe sommige quests uitpakken als je wat minder aardig bent!Tenslotte wil ik de hele wereld verkennen, volgens mij heb ik de helft niet gezien!
Wat een spel
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:00 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
(er zijn in totaal meer dan 100 locaties, moet er nog 30 ofzo).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
Ik heb een beetje hetzelfde, maar ik wil ook eens de mofo bad guy zijn. Lijkt me zo geweldig!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:00 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
Heb daarna toch geen zin meer om nog een playthrough te doen, dus ik probeer het gelijk maar goed te doen. Heb dus ook de explorer perk dat je alle locaties op je map te zien krijgt.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:06 schreef Boris_Karloff het volgende:Dood...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En waarom de gierigheid. Tis een beetje een survival spel toch? Nou, ik probeer bijzonder efficient met m'n spullen om te gaan. Ik probeer het gebruik van stimpacks te vermijden (schoonheidsslaapjes doen @home). Wil niet te snel caps uitgeven, plus ik wilde iets groots voor m'n huis kopen zodat ik nog sneller kan healen en geen rad-away of rad-x te hoeven gebruiken. En die drugstore thuis lijkt me ook wel wat tbh.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
Ja ach ik ga toch nooit dood meer, ben al zo sterk en heb zoveel geld/stimpacks... Nu hoef ik niet steeds online een map te checken op mijn pc, ik speel dit namelijk op de 360.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:18 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik heb een beetje hetzelfde, maar ik wil ook eens de mofo bad guy zijn. Lijkt me zo geweldig!
Maar die explorer perk is toch een beetje een waste of perks. Online kan je alle locaties vinden, dus die heb je ingame niet echt nodig lijkt me.
Nee je experience balk naar de 21 blijft staan, maar er komt geen beweging in.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:30 schreef The6thgate het volgende:
En nu weer level 20. Zat heel erg te twijfelen om de explorer perk te kiezen, maar vind het eigenlijk leuker om zelf dingen te ontdekken.
Edit: huh je kon toch maximaal level 20 worden? Zie net dat ik automatisch doorlevel richting 21 zonder iets van een patch te hebben gedownload
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nu Vault 92 eens aan het uitpluizen. Mirelurk kings zijn best creapyToo much is never enough!
Ah nee, ik bedoelde inderdaad via dat gesprek.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:31 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik heb denk ik dat gesprek verneukt waardoor ik nu wel moet lappenOf doel je op een nog andere manier (zonder side-quest).
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:04 schreef slacker_nl het volgende:
Weet iemand hoe ik aan de sleutel kom van het huis waar ik nu sta?
http://opperschaap.net/~wesleys/ScreenShot14.png
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee jij bent lekker. =X
Correctie: dit is alleen het geval bij oude savegames.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:26 schreef Picchia het volgende:
Voorheen had ik nergens last van. De game werkte prima. Maar sinds de patch crashed mijn game bij loadscreens.
D'r liggen best ooit wel wat dingen achter die deurtjes, met name 1 speciaal itemquote:Op woensdag 21 januari 2009 04:01 schreef Siniti het volgende:
Hebben jullie ook niet dat je echt elke toilerdeur opendoet, terwijl je weet dat er niks achter zit?
Cherry bombs! De nummer 1 plek om ze te vinden: Toiletten.quote:Op woensdag 21 januari 2009 08:33 schreef Yngwie het volgende:
[..]
D'r liggen best ooit wel wat dingen achter die deurtjes, met name 1 speciaal item(Zou alleen absoluut niet meer weten waar precies)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |