Morgen maar eens doen danquote:Op zondag 18 januari 2009 20:47 schreef SpankmasterC het volgende:
Voor DLC heb je geen Gold nodig, gewoon Silver is goed genoeg!
Tenpenny Tower omleggen kan prima, levert je zelfs met sommige mensen goede karma op!
Volgende weekquote:Op zondag 18 januari 2009 21:17 schreef MrManiak het volgende:
Anchorage is uit?
Sowieso even een save bewaren ja. (het is al gezegd, maar alleen een 'tvp' is ook zo saai)quote:Op zondag 18 januari 2009 20:52 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben bij de laatste missie van de mainquest. Moet ik nu stoppen als ik de DLC wil spelen?
Niet ver.quote:Op maandag 19 januari 2009 08:36 schreef Rossdale het volgende:
WohooIk heb net mijn papa bevrijd
Hoe ver zit je dan met de main quest eigenlijk? Ik ben voornamelijk met side-quests bezig en vermaak me prima
Dat dacht ik al, maar ik ben nu al lvl 14, dus ik hoop dat de vijanden van de main quest ook wel een beetje meelevelen want anders wandel ik daar zo doorheen gok ikquote:Op maandag 19 januari 2009 09:53 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Niet ver.Lekker verder gaan met side-quests.
quote:Op zondag 18 januari 2009 21:34 schreef Ame_thyst het volgende:
slacker_nl haal even die mega spoiler uit je OP
Dus ben je niet in staat die eruit te halen?quote:Op maandag 19 januari 2009 10:35 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Nee, want die "mega" spoiler zat al in de OP van het vorige topic. Die ik gewoon ge-c/p'ed heb.
Omdat jij je er niet aan stoort doen andere dat niet?quote:Op maandag 19 januari 2009 10:47 schreef slacker_nl het volgende:
Ik ben nog lang niet bij dat deel van het verhaal en stoor me niet echt aan het spoiler gehalte van die zin. Want het is geen spoiler.
quote:Op maandag 19 januari 2009 09:28 schreef Strolie75 het volgende:
Zeg, die achievement voor aantallen beesten/mensen gekilled, succesvolle speachchallenges, computers gehacked en sloten gekraakt, zijn die cummulatief? Dus moet ik die aantalen in één playthrough halen of worden ze meegenomen als ik het spel opnieuw opstart?
Volgens mij worden die meegenomen.quote:
Maar het verklapt niets over het verhaal, niets over het spel, het zegt alleen: als je hier eenmaal bent, dan herken je dit, bedenk je dan dat je hierna niet meer terug komt.quote:Op maandag 19 januari 2009 10:53 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Omdat jij je er niet aan stoort doen andere dat niet?
Post zoiets voor de lol eens op een gemiddeld game forum en zie wat er gebeurt.
Nu zullen alle fallout fans het spel al lang hebben uitgespeeld dus het is nu misschien niet meer zo'n spel verpestende spoiler, maar ontkennen dat het geen spoiler is ...http://en.wikipedia.org/wiki/Spoiler_(media)
Hoe moeilijk is het om een spoiler tagje te zetten vraag ik me dan af. Gewoon om die paar mensen die het spel nog niet kennen een plezier te doen.
Wat voor een info haal jij uit dat plaatje anders dan de tekst eronder aangeeft? Dat je die sentinel tegenkomt als je op het punt van no-return zit mbt de main quest. Het zegt niks over de missie die ervoor gespeeld is, of erna komt. Het zegt alleen wat over waar jij als speler rekening mee moet houden als je door wilt gaan met de side quests en niet de game wilt laten aflopen. Ik mis hier echt het spoiler element in.quote:Op maandag 19 januari 2009 10:53 schreef Ame_thyst het volgende:
Omdat jij je er niet aan stoort doen andere dat niet?
Post zoiets voor de lol eens op een gemiddeld game forum en zie wat er gebeurt.
Nu zullen alle fallout fans het spel al lang hebben uitgespeeld dus het is nu misschien niet meer zo'n spel verpestende spoiler, maar ontkennen dat het geen spoiler is ...http://en.wikipedia.org/wiki/Spoiler_(media)
Hoe moeilijk is het om een spoiler tagje te zetten vraag ik me dan af. Gewoon om die paar mensen die het spel nog niet kennen een plezier te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
Wel jammer dat mijn originele omschrijving weg is. Dit is veel duidelijker:quote:Op maandag 19 januari 2009 10:59 schreef SpankmasterC het volgende:
Maar het verklapt niets over het verhaal, niets over het spel, het zegt alleen: als je hier eenmaal bent, dan herken je dit, bedenk je dan dat je hierna niet meer terug komt.
Om even een voorbeeld te gebruiken uit de boeken wereld. (ja ik ga te ver nuquote:Op maandag 19 januari 2009 10:59 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Maar het verklapt niets over het verhaal, niets over het spel, het zegt alleen: als je hier eenmaal bent, dan herken je dit, bedenk je dan dat je hierna niet meer terug komt.
quote:Op maandag 19 januari 2009 11:03 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik denk dat als je info opvraagt van fallout.wikia.com dat je al meer spoilers hebt gelezen dan dit plaatje.
Dit is een spoiler:Ik had het over de bijschriften.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar je moet uberhaupt niet naar zo'n site gaan als je spoiler gevoelig bent.
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
Ik vind Fallout 3 qua content echter wel enorm veel groter dan Oblivion aanvoelen. Volgens mij heb ik nog steeds de 1/2 niet gezien. Hoeveel locaties zijn er eigenlijk?quote:Op maandag 19 januari 2009 11:09 schreef SpankmasterC het volgende:
Maar even iets anders. Ik keek laatst even op een online map van de spelwereld (om te kijken hoe ver rivet city nu eigenlijk is) en het viel me op dat de kaart bestwel klein is, echt een STUK kleiner dan Oblivion. Hij is ook een stuk beter gevuld, dat is ook wel weer zo, maar het viel me toch een beetje tegen!
Volgens mij meen ik trouwens te hebben gelezen dat het bij de 3e DLC (eind maart) wel mogelijk wordt om door te spelen na het einde van de main quest. De level cap wordt dan ook opgetrokken naar lvl 30.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:14 schreef SpankmasterC het volgende:
Ja maar dat is nu net het punt, ook deze spoiler vertelt niets. Je weet alleen dat er een point of no return is, om welke reden weet je niet. Gaat het hoofdkarakter dood? Reist hij ergens heen? Verneukt hij heel de wereld? Houdt het verhaal dan gewoon op en ben je klaar en alles leuk en aardig? Er wordt gewoon niets vrijgegeven, ook niets kleinsEnige wat je weet is dat de mainquest op een gegeven moment ophoudt, iets wat ik zelf ook al had bedacht
Ik loop te miepen omdat ik graag misvattingen wil vermijden.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:15 schreef slacker_nl het volgende:
Ik vind dat je een beetje lopen te miepen over eea. Die zgn spoiler zit er al net zo lang in, als jij in deze thread meepost. IK haal 'm er niet uit, aangezien het geen spoiler is. Laten we het daarop houden. Als deel 8 geopend moet worden, ben je vrij om die aan te maken met spoiler tags.
1 - 0quote:Op maandag 19 januari 2009 11:20 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Maar ik houd er nu over op. Ik heb het geprobeerd.
http://www.eurogamer.net/(...)aller-than-oblivionsquote:Op maandag 19 januari 2009 11:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik vind Fallout 3 qua content echter wel enorm veel groter dan Oblivion aanvoelen. Volgens mij heb ik nog steeds de 1/2 niet gezien. Hoeveel locaties zijn er eigenlijk?
Ik ben blijkbaar nog erg aan het begin van de game en ik stoor me er niet aan. Het enige wat het plaatje me vertelt is dat niet alle sentinels ineens uitgemoord worden ofzo, dat sentinel Lyons geblondeerd haar heeft (gezien de donkere wenkbrauwen) en dat het spel een einde heeft. Drie dingen die ik zo ook wel al kon radenquote:Op maandag 19 januari 2009 11:20 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Ik loop te miepen omdat ik graag misvattingen wil vermijden.
Ik ben hier niet diegene met de Me, Myself and I houding.
Het geeft iets weg over het verloop van het spel, in welke mate dat dan ook mag zijn.
Wat ik in mijn vorige post al schreef is dat de manier waarop je het spel ervaart wat anders zal zijn als je weet dat je na de laatste quest niet terug kan.
Maar ik houd er nu over op. Ik heb het geprobeerd.
Oog voor detail!!quote:Op maandag 19 januari 2009 11:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
dat sentinel Lyons geblondeerd haar heeft (gezien de donkere wenkbrauwen)
Oog voor vrouwen, werkt ook voor de digitalequote:Op maandag 19 januari 2009 11:35 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Oog voor detail!!(Ze ziet er ook wel een beetje breezah sletterig uit eerlijk gezegd
)
Wie weet komt er dan ook wel zo'n soort mod http://planetelderscrolls.gamespy.com/View.php?view=OblivionMods.Detail&id=3099#Filesquote:Op maandag 19 januari 2009 11:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Oog voor vrouwen, werkt ook voor de digitale
LOL, koffie?quote:Op maandag 19 januari 2009 11:20 schreef Ame_thyst het volgende:
Ik ben hier niet diegene met de Me, Myself and I houding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |