Energie Direct zijn ook al zulke eikels, je moest direct beslissen (doe ik nooit)quote:Op maandag 19 januari 2009 16:13 schreef cosmick het volgende:
[..]
Heel goed!
Ik ben er begin vorig jaar wel ingetrapt, maar dan van Essent naar Nuon. Stond er zo'n Yolanthe van Kasbergen-achtig type voor de deur.
Dat is al beter dan deze 2 die hier aan de deur stonden. Na een paar minuten (terwijl ik volgens mij al best duidelijk was geweest) toch vragen of ze niet even binnen mogen komenquote:Op maandag 19 januari 2009 16:13 schreef cosmick het volgende:
[..]
Heel goed!
Ik ben er begin vorig jaar wel ingetrapt, maar dan van Essent naar Nuon. Stond er zo'n Yolanthe van Kasbergen-achtig type voor de deur.
Aha! gelukkig maar. Nu Cos nog even zien te overtuigenquote:Op maandag 19 januari 2009 16:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vind het een erg leuk nummer ja, dat dan toevallig weer wel
Ja, ik moet daar ook assertiever in zijn. Maar ja, 't komt altijd onverwachts. En deze chick vroeg ook nog "mag ik even plassen?".quote:Op maandag 19 januari 2009 16:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat is al beter dan deze 2 die hier aan de deur stonden. Na een paar minuten (terwijl ik volgens mij al best duidelijk was geweest) toch vragen of ze niet even binnen mogen komen. Mischien had ik moeten voorstellen dat ik er na ,, uhm nee doe maar niet
.
Wel knap dat ik een keertje niet meteen de deur dichtgegooid heb zoals normaal, hoopte eigenlijk op jehova's
. Maar deze waren ook leuk om vast te lullen
.
quote:Op maandag 19 januari 2009 16:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Aha! gelukkig maar. Nu Cos nog even zien te overtuigen.
quote:Op maandag 19 januari 2009 16:39 schreef rubbereend het volgende:
VAnessa Paradisedat was echt één van DE mokkels toen ik in de brugklas zat
Whehequote:Op maandag 19 januari 2009 16:20 schreef cosmick het volgende:
[..]. Zal de volgende keer beter opletten. Misschien ontdek ik ergens een leuke noot
.
Het was http://www.bol.com/nl/p/d(...)006455496/index.html, maar ik denk dat de melding op die link genoeg zegt...quote:Op maandag 19 januari 2009 17:29 schreef 3FMaster het volgende:
Shit, kijk ik er nou zo overheen, of is de DVD van Serious Request niet meer te bestellen bij bol.com![]()
Iddquote:Op maandag 19 januari 2009 17:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het was http://www.bol.com/nl/p/d(...)006455496/index.html, maar ik denk dat de melding op die link genoeg zegt...
Nee, dan zaten we over 3 weken nog met dit topic...quote:Op maandag 19 januari 2009 19:01 schreef Paul het volgende:
[..]
Als Giel nu was was in 4 sec vol geweest, wat ik je brom
Maar de echte fans nietquote:Op maandag 19 januari 2009 19:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, dan zaten we over 3 weken nog met dit topic...
Al ligt dat denk ik ook wel aan de tijdstippen waarop Giel uitzending heeft. De meeste mensen slapen dan nog of al.
Hier wel.quote:Op maandag 19 januari 2009 19:18 schreef muisje-eliza het volgende:
behalve van die k.. regen was er niks deprimerend vandaag *tot nu toe*
![]()
Al weken jaquote:
Of gewoon NIET?quote:Michiel, was het niet een idee om een andere versie van 1 van de 2 Milow-nummers uit te zenden? Een live-versie bijvoorbeeld, dan heb je nog wat variatie.
en omdat je zusje dan weg is kan je je verjaardag niet vieren?quote:Op maandag 19 januari 2009 19:21 schreef Broekie het volgende:
[..]
Hier wel.
4,5 uur teveel gewerkt vandaag, kom ik thuis, blijkt m'n zusje ineens ook in de meivakantie naar Ierland te willen met een vriendin. Dat was in de zomer al niet zo'n succes, dus daar heb ik nou echt helemaal geen zin in.
Best jammer, want dat weekje had een leuk weekje met m'n beste vrienden moeten worden om zo m'n verjaardag (valt ook in die week) te vieren.
Okay danquote:Op maandag 19 januari 2009 19:28 schreef Feivel1 het volgende:
Het probleem met Winamp is verholpen. Lag aan de skin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |