Nee, dan zaten we over 3 weken nog met dit topic...quote:Op maandag 19 januari 2009 19:01 schreef Paul het volgende:
[..]
Als Giel nu was was in 4 sec vol geweest, wat ik je brom
Maar de echte fans nietquote:Op maandag 19 januari 2009 19:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, dan zaten we over 3 weken nog met dit topic...
Al ligt dat denk ik ook wel aan de tijdstippen waarop Giel uitzending heeft. De meeste mensen slapen dan nog of al.
Hier wel.quote:Op maandag 19 januari 2009 19:18 schreef muisje-eliza het volgende:
behalve van die k.. regen was er niks deprimerend vandaag *tot nu toe*
![]()
Al weken jaquote:
Of gewoon NIET?quote:Michiel, was het niet een idee om een andere versie van 1 van de 2 Milow-nummers uit te zenden? Een live-versie bijvoorbeeld, dan heb je nog wat variatie.
en omdat je zusje dan weg is kan je je verjaardag niet vieren?quote:Op maandag 19 januari 2009 19:21 schreef Broekie het volgende:
[..]
Hier wel.
4,5 uur teveel gewerkt vandaag, kom ik thuis, blijkt m'n zusje ineens ook in de meivakantie naar Ierland te willen met een vriendin. Dat was in de zomer al niet zo'n succes, dus daar heb ik nou echt helemaal geen zin in.
Best jammer, want dat weekje had een leuk weekje met m'n beste vrienden moeten worden om zo m'n verjaardag (valt ook in die week) te vieren.
Okay danquote:Op maandag 19 januari 2009 19:28 schreef Feivel1 het volgende:
Het probleem met Winamp is verholpen. Lag aan de skin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |