Ik begin hem steeds leuker te vinden. Toen 'ie op TMF was heb ik hem zelfs niet weggezapt..quote:Op zondag 18 januari 2009 20:55 schreef -Hans- het volgende:
Niet weer die Tijdmachine..... damn.
http://www.zita.be/nieuws(...)ag-van-het-jaar.htmlquote:Op zondag 18 januari 2009 21:03 schreef Noortje. het volgende:
Waarom TT?
Was vandaag in het nieuws, morgen is de meest deprimerende dag van het jaar, omdat mensen inzien dat ze hun goede voornemens weer niet gehaald hebben en het nog lang duurt tot de volgende vakantie.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:03 schreef Noortje. het volgende:
Waarom TT?
Clip heb ik trouwens nog niet gezienquote:Op zondag 18 januari 2009 21:03 schreef Noortje. het volgende:
Ik begin hem steeds leuker te vinden. Toen 'ie op TMF was heb ik hem zelfs niet weggezapt..
Nee ik normaal ook niet, maar ik kan niet stil blijven zitten bij dat nummer en dan ga ik hem meestal vanzelf wel waarderen.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Clip heb ik trouwens nog niet gezien. Domien is ook erg te spreken over het optreden van de JvT tijdens Noorderslag. Tsja, het is niet echt muziek waar ik
van raak.
quote:Op zondag 18 januari 2009 21:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
http://www.zita.be/nieuws(...)ag-van-het-jaar.html
Ah thanks!quote:Op zondag 18 januari 2009 21:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Was vandaag in het nieuws, morgen is de meest deprimerende dag van het jaar, omdat mensen inzien dat ze hun goede voornemens weer niet gehaald hebben en het nog lang duurt tot de volgende vakantie.
zou ik daarom zo futloos zijnquote:Op zondag 18 januari 2009 21:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Was vandaag in het nieuws, morgen is de meest deprimerende dag van het jaar, omdat mensen inzien dat ze hun goede voornemens weer niet gehaald hebben en het nog lang duurt tot de volgende vakantie.
Jij snapt het!quote:Op zondag 18 januari 2009 21:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
Gewoon geen voornemens nemen dan hoef je ook geen verantwoording af te leggen.
Ik heb geen enkele betere voornemen voorgenomen, dus met eventuele voornemens die ik voorgenomen had, heb ik geen problemen mee.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Heyquote:
quote:Waarom is het morgen eigenlijk de meest deprimerende dag van 't jaar?
quote:Op zondag 18 januari 2009 21:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
http://www.zita.be/nieuws(...)ag-van-het-jaar.html
Ik ben het nu alquote:Op maandag 19 januari 2009 00:02 schreef Sirolf het volgende:
En daar is 'ie dan, de meest deprimerende dag van het jaar!
Oh my... wekker om 5u, zou ik ook depri van worden...quote:Op maandag 19 januari 2009 00:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ben het nu al. Niet door goede voornemens, maar omdat mijn wekker om 5 uur gaat
.
Al zie ik in de ochtend dienst meestal de leuke dames van het labo regelmatig en dat vrolijkt me dan wel weer op.
Dommelsche brouwerijquote:Op maandag 19 januari 2009 00:24 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Oh my... wekker om 5u, zou ik ook depri van worden...
Leuke dames zijn dan wel weer leuk.
Watvoor werk doe je eigenlijk?
Ik ook niet hoorquote:Op maandag 19 januari 2009 00:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dommelsche brouwerij, wist je dat niet ?
. Dacht dat iedereen dat wel wist ondertussen
.
Oww, vandaar je ondertitel *plingg*quote:Op maandag 19 januari 2009 00:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
.
Post geeditquote:Op maandag 19 januari 2009 00:29 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Oww, vandaar je ondertitel *plingg*
Waarom moet je on Godesnaam zo vroeg op elke keer dan?
Volgende fokmeet dus bij jouquote:Op maandag 19 januari 2009 00:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
.
Ow en wat ik doe verschilt. Over het algemeen in de bottelarij waar de flesjes gevuld worden, maar rijd ook weleens heftruck en run ook weleens de fusten (20liter) afdeling. Daarnaast vervang ik de voorwerker als hij er niet is.
dagutniequote:
Zohee, herkende je niet zonder MBH-avatar!quote:
Hij is net begonnenquote:Op maandag 19 januari 2009 00:43 schreef Brennel het volgende:
Bah, bah, bah. Godzijdank is deze dag voorbij,
Lekker slapen dan, is het snel morgenquote:Op maandag 19 januari 2009 00:52 schreef Brennel het volgende:
Ja, het was ronduit kut. Ik ben zo blij dat ik morgen (maandag) een dagje vrij ben.
Ja, ik ga ook zo, eerst nog eventjes bijkomen en wat drinken. M'n hoofd leeg makenquote:Op maandag 19 januari 2009 00:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Lekker slapen dan, is het snel morgen
Wat is er gebeurd?quote:Op maandag 19 januari 2009 00:43 schreef Brennel het volgende:
Bah, bah, bah. Godzijdank is deze dag voorbij,
Dat wil jij ook altijdquote:Op maandag 19 januari 2009 00:58 schreef Paul het volgende:
Brennel wil aandacht
Fok zit vol met dat soort mensenquote:Op maandag 19 januari 2009 01:01 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Van vrouwen ben ik het gewend maar dat sommige mannen het ook willen
Leuk he werken voor servex voor een schijtloontjequote:Op maandag 19 januari 2009 01:00 schreef Brennel het volgende:
Verschrikkelijk druk gehad op het werk, één collega waarmee ik stond vrat niks uit en was ontzettend traag, zowel in zijn doen en laten als van begrip, en de andere collega heeft een ego van hier tot Tokio en terug, wilt alles beter weten en moet áltijd het laatste woord hebben, verschrikkelijk bijdehand. We hadden veel te weinig tijd voor alles wat moest gebeuren, en dan hebben we nog tot 0.00 gewerkt, het was één grote chaos.
En toen ik thuis kwam blee m'n kat de kamer ondergekotst te hebben, waar ik pas achter kwam toen ik er al vrolijk doorheen had gelopen met m'n sloffen aan![]()
Pfffff * Brennel blaast stoom af
Helemaal topquote:Op maandag 19 januari 2009 01:03 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Leuk he werken voor servex voor een schijtloontje
Je kunt gewoon je ouwe usertnaam weer terugnemen beste gozert, het maakt geen enkel verschil.quote:Op maandag 19 januari 2009 06:30 schreef Paul het volgende:
LETSSSSSSSSSSSS GETTING STARTEEEEEEEEEEEEED
Dacht je dat ik ging veranderen danquote:Op maandag 19 januari 2009 06:35 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Je kunt gewoon je ouwe usertnaam weer terugnemen beste gozert, het maakt geen enkel verschil.
Ik kan wel ff voor je opzoeken waar je dat vertelde ja.quote:Op maandag 19 januari 2009 06:35 schreef Paul het volgende:
[..]
Dacht je dat ik ging veranderen dan![]()
![]()
;dd;D:d
Ohja? grappigquote:Op maandag 19 januari 2009 06:36 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Ik kan wel ff voor je opzoeken waar je dat vertelde ja.
Inderdaad. Overbodig gejengel.quote:Op maandag 19 januari 2009 09:16 schreef TC_Artemis het volgende:
Ongelovelijk kutnummer vind ik het nu al
Ik moest wel even lachen net.quote:Op maandag 19 januari 2009 09:28 schreef Jimbo het volgende:
hoi luitjes
vind iemand die nico echt grappig
ik vond alleen die laatste glimlach waardigquote:
beterschapquote:Op maandag 19 januari 2009 09:36 schreef Jannekje7 het volgende:
Hoi! W
Ik heb kut geslapen, toen ik eenmaal wel sliep heb ik naar gedroomd en toen ik eenmaal echt diep sliep, maakte vriendjelief me wakker omdat-ie ging werken
En ik heb een erg zere keel
Gaat nu al lekker
Je moet wel maat houden in je eerste stukkie hoor!quote:Op maandag 19 januari 2009 09:44 schreef SilentChaos het volgende:
Where'd you go???
ff reclame maken voor mijn versie![]()
Krijg er wel allemaal kusjes door van iedereenquote:Op maandag 19 januari 2009 09:44 schreef Dichterbijer het volgende:
Janneke7, lekker deprimerend wat jij hebt
Mijn stagekindjes straks? Hoop ik?quote:Wie maakt er nou nog een leuke dag van?
Hoop het ook voor jequote:Op maandag 19 januari 2009 09:47 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Krijg er wel allemaal kusjes door van iedereen![]()
![]()
[..]
Mijn stagekindjes straks? Hoop ik?
VOlgens mij welquote:
gecondoleert dan maarquote:Op maandag 19 januari 2009 09:39 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Hihi, dank je, maar tis geen beterschap waard hoor
Ik hoor Ilse!
Dank jequote:
... en dat zegt iemand die zowel een vriendje als een vriendinnetje heeft! Tssskquote:Op maandag 19 januari 2009 10:14 schreef Jannekje7 het volgende:
I just wanna feel, real love!
Maarja, wat is echte liefde he..
Als een roosje, ik was óp gisteravond.quote:Op maandag 19 januari 2009 10:14 schreef Jannekje7 het volgende:
Mogguh Bren, beetje geslapen na je dramatische dag van gister?
Qua depri-dag past Jolene wel erg goed...quote:Op maandag 19 januari 2009 10:06 schreef on_air het volgende:
Ik heb van Dolly gewoon Jolene gedraaid. 9 to 5 is me iets te ambitieus.
Tsja, what can I say..?quote:Op maandag 19 januari 2009 10:15 schreef Brennel het volgende:
[..]
... en dat zegt iemand die zowel een vriendje als een vriendinnetje heeft! Tsssk![]()
Ik vind 9 to 5 deprimerender.quote:Op maandag 19 januari 2009 10:19 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Qua depri-dag past Jolene wel erg goed...
O ja, goedemorgen
Erg dubieus....quote:Op maandag 19 januari 2009 10:15 schreef Brennel het volgende:
[..]
... en dat zegt iemand die zowel een vriendje als een vriendinnetje heeft! Tsssk![]()
Jolene is ook 10x mooier dan 9 till 5quote:Op maandag 19 januari 2009 10:19 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Qua depri-dag past Jolene wel erg goed...
O ja, goedemorgen
quote:Op maandag 19 januari 2009 10:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jolene is ook 10x mooier dan 9 till 5
"Please don't take him just because you can"
dan bel ik jou mijn vriendquote:Op maandag 19 januari 2009 10:32 schreef Jannekje7 het volgende:
Whenever I'm down...
Themaplaatjes aant draaien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de zon in de zomer. De sneeuw in de winter. En de druppel die de lente doet overlopen.
Nou jij.
Als het geheime ambities zijn... misschien geheim houden?quote:Op maandag 19 januari 2009 10:39 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik uh.... heb zeer geheime musicalambitie...
Zal ik me inschrijven voor die auditie voor mary poppins?
Ik had juist een schop nodig om t wel te doenquote:Op maandag 19 januari 2009 10:44 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Als het geheime ambities zijn... misschien geheim houden?
Dat is waar... moet ik vast een fan topic aanmaken ergens hier op fok?quote:Op maandag 19 januari 2009 10:47 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik had juist een schop nodig om t wel te doen![]()
Maar ik doe t toch. Vorige keer met Op zoek naar Evita had ik zo'n spijt dat ik het niet gedaan had... Het is het proberen waard toch?
quote:Op maandag 19 januari 2009 10:49 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Dat is waar... moet ik vast een fan topic aanmaken ergens hier op fok?
Wacht daar maar mee tot ik in de liveshows staquote:Op maandag 19 januari 2009 10:49 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Dat is waar... moet ik vast een fan topic aanmaken ergens hier op fok?
Dan wordt die datum de meest deprimerende dag ooitquote:
Weetog, mooi issie hequote:Op maandag 19 januari 2009 11:41 schreef Jannekje7 het volgende:
Paul, je MBH-avatar is terug!
Een beetje dan
Nee, ze ligt nog steeds in het ziekenhuis. Maar ze weten eindelijk wat haar mankeert nu (ontsteking aan de hartkleppen), daar wordt ze voor behandeld en ze knapt goed opquote:Op maandag 19 januari 2009 12:02 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ook net gedaan ja
Eej Bren, hoe is t nou met je verhuurdster, is ze weer uit t ziekenhuis..?
Verschrikkelijk (sorry Hansquote:
De vraag is zou je het kunnenquote:Op maandag 19 januari 2009 10:47 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik had juist een schop nodig om t wel te doen![]()
Maar ik doe t toch. Vorige keer met Op zoek naar Evita had ik zo'n spijt dat ik het niet gedaan had... Het is het proberen waard toch?
Genieten hequote:Op maandag 19 januari 2009 13:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kan het niet nog een paar uur extra duren, Giel is weer helemaal terug op zijn oude niveau
? wat is er zo anders dan vergeleken met vorige week?quote:Op maandag 19 januari 2009 13:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Bij genieten heb ik een ander beeld , jammer want hij was op de goede weg
De zelfverheerlijking is weer terug, het mensen de hoek intrappen is weer terug. zo kan ik er nog wel een paar opnoemenquote:Op maandag 19 januari 2009 13:38 schreef Paul het volgende:
[..]
? wat is er zo anders dan vergeleken met vorige week?
Ja, best ok, prettige stem ook wel. Maar wel heel erg simpel dat je 'm nu al mee kon zingen. Dat verveelt dus al straks na de 2e luisterbeurt.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
Nieuwe nummertje van Nikki is best prettig
Meeste zijn allemaal weer druk aan het werk,school,wegquote:Op maandag 19 januari 2009 13:57 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, best ok, prettige stem ook wel. Maar wel heel erg simpel dat je 'm nu al mee kon zingen. Dat verveelt dus al straks na de 2e luisterbeurt.
Wel bijzonder rustig hier trouwens.
Ja, tuurlijjk. Ik hoef mij ook niet te vervelen.quote:
quote:Op maandag 19 januari 2009 14:01 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, tuurlijjk. Ik hoef mij ook niet te vervelen.
Maar dat wil niet zeggen dat er af en toe niet even tijd vrij gemaakt kan worden voor wat afleiding en gezelligheid.
Helemaal mee eensquote:Op maandag 19 januari 2009 14:01 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, tuurlijjk. Ik hoef mij ook niet te vervelen.
Maar dat wil niet zeggen dat er af en toe niet even tijd vrij gemaakt kan worden voor wat afleiding en gezelligheid.
Annemiek had het er gisteravond al over........... maar bij het horen van Annemiek denk ik eigenlijk alleen maar aan leuke dingenquote:Op maandag 19 januari 2009 14:13 schreef cosmick het volgende:
Wat een gezeur met die zwarte maandag. Is dat wat nieuws? Niet zeuren, gewoon doooorgaan. Is het zo weer dinsdag.
Hij zat gisteren in het topic over dat concert voor Obama geloof ikquote:Op maandag 19 januari 2009 14:09 schreef cosmick het volgende:
Roel nog steeds niet gesignaleerd?
Hij post heel af en toe nog op fok, zie hem meer op twitterquote:Op maandag 19 januari 2009 14:39 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hij zat gisteren in het topic over dat concert voor Obama geloof ik
Geeft niets hoor SCquote:Op maandag 19 januari 2009 12:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Verschrikkelijk (sorry Hans)
De Whombats zijn net een paar weken van de radio af, krijg je de volgende ellendeband...
Aardige plaatquote:Op maandag 19 januari 2009 15:16 schreef -Hans- het volgende:
Ennuh, wat vinden jullie van de nieuwe U2 ? het deed mij eigenlijk vrij weinig.
ik vind het weinig bijzonders, denk niet dat dit een U2 klassieker wordtquote:Op maandag 19 januari 2009 15:16 schreef -Hans- het volgende:
Het had weer wat weg van Vertigo en dat geluid deed mij eigenlijk niet zo heel veel. Naja, we zullen die plaat vast nog wel heeeeeeeeeel vaak gaan horenquote:
Ongestructureerd gejengel.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:16 schreef -Hans- het volgende:
Ik verwacht wel weer een top 10 hit omdat het U2 is, maar een klassieker denk ik ook nietquote:Op maandag 19 januari 2009 15:20 schreef rubbereend het volgende:
ik vind het weinig bijzonders, denk niet dat dit een U2 klassieker wordt
het lot zal wel weer bepalen dat het een megahit zal worden, maar in de top 2000 allertijden zal het geen plekje krijgenquote:Op maandag 19 januari 2009 15:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het had weer wat weg van Vertigo en dat geluid deed mij eigenlijk niet zo heel veel. Naja, we zullen die plaat vast nog wel heeeeeeeeeel vaak gaan horen.
Neuh ajb geen Megahitquote:Op maandag 19 januari 2009 15:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
het lot zal wel weer bepalen dat het een megahit zal worden, maar in de top 2000 allertijden zal het geen plekje krijgen
Volgens 3FMfan heten die gasten Cidinho E Doca - Rap Das Armas. Zal wel weer een hit zijn in de clubsquote:Op maandag 19 januari 2009 15:26 schreef cosmick het volgende:
What the hell is dit nu weer!
In de club van zwakzinnigen zekerquote:Op maandag 19 januari 2009 15:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgens 3FMfan heten die gasten Cidinho E Doca - Rap Das Armas. Zal wel weer een hit zijn in de clubs.
Die uitleg heb ik net gemistquote:Op maandag 19 januari 2009 15:29 schreef LeonH het volgende:
Ja ik ga jullie gerust stellen. Het is inderdaad een hele dikke club hit!
En velen zullen niet weten wat het betekent van wat Paul net uitlegt
Die ik trouwens wel leuk vind, maar... het had van mij geen Megahit hoeven worden. Paar keer horen is wel grappigquote:Op maandag 19 januari 2009 15:33 schreef SilentChaos het volgende:
Nou idd, ik hoorde hem zaterdag ook al. Vind't niet zo storend eigenlijk...
Die MH hoor je ook wel in clubs trouwens
Leuk liedje over de oorlogsvoering en verkrachtinge van de vrouwen en daar blij over zingenquote:Op maandag 19 januari 2009 15:28 schreef cosmick het volgende:
[..]
In de club van zwakzinnigen zeker.
de kleine van mij zingt ook heel blij het parapampapapapapa meequote:Op maandag 19 januari 2009 15:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Leuk liedje over de oorlogsvoering en verkrachtinge van de vrouwen en daar blij over zingen
parappapapapapa moet het geluid van het geweer voorstellen, en het schijnt in Brazilie zo'n beetje het lijflied i.v.m. de criminaliteit enzoquote:Op maandag 19 januari 2009 15:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die uitleg heb ik net gemist. Was even mijn tanden aan het poetsen..
![]()
Use Somebody
Thanks voor de info !quote:Op maandag 19 januari 2009 15:38 schreef LeonH het volgende:
[..]
parappapapapapa moet het geluid van het geweer voorstellen, en het schijnt in Brazilie zo'n beetje het lijflied i.v.m. de criminaliteit enzo
http://en.wikipedia.org/wiki/Rap_das_Armas
Ja, wat ongelovelijk vreselijkquote:
Heb er ook helemaal niets mee.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:45 schreef SilentChaos het volgende:
Human van de Killers is ook al zo'n kansloze plaat!
HAHAHA!quote:Wanneer draait'ie eens wat leuks
Neu.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:50 schreef -Hans- het volgende:
Lily Allen - The Fear.
Dit vinden zelfs Cos en SC een freaking vette plaat. Of niet??
Alsof je over mij praatquote:Op maandag 19 januari 2009 13:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De zelfverheerlijking is weer terug, het mensen de hoek intrappen is weer terug. zo kan ik er nog wel een paar opnoemen
Heel goedquote:Op maandag 19 januari 2009 16:11 schreef DaMook het volgende:
Goeiesmiddags
Staan hier net 2 meiden van de e-on aan de deur. Of ik over wil stappen, scheelde me meteen 150 euro of 3 maanden dit jaar. Dus ik zeg ik betaal zoiets per maand dus is maar 1 maand gratis. Nee dat is niet zo en 3 jaar vastzitten is toch niet zolang, en het is flexible dus als de prijzen dalen daalt u ook. Uhu dat doe ik nu ook en nu zit ik niet vast. Jamaar het is een eenmalige actie hier in de buurt en over ons klaagt niemand, over de rest wel. Ik net op internet kijken, is gewoon een algemene actie voor iedereen en er zijn wel klachten over eon. Over hun agressieve verkoopmethode vooral
.
Daag eon, ik blijf lekker bij essent
.
Ik vind het een erg leuk nummer ja, dat dan toevallig weer welquote:Op maandag 19 januari 2009 15:50 schreef -Hans- het volgende:
Lily Allen - The Fear.
Dit vinden zelfs Cos en SC een freaking vette plaat. Of niet??
Energie Direct zijn ook al zulke eikels, je moest direct beslissen (doe ik nooit)quote:Op maandag 19 januari 2009 16:13 schreef cosmick het volgende:
[..]
Heel goed!
Ik ben er begin vorig jaar wel ingetrapt, maar dan van Essent naar Nuon. Stond er zo'n Yolanthe van Kasbergen-achtig type voor de deur.
Dat is al beter dan deze 2 die hier aan de deur stonden. Na een paar minuten (terwijl ik volgens mij al best duidelijk was geweest) toch vragen of ze niet even binnen mogen komenquote:Op maandag 19 januari 2009 16:13 schreef cosmick het volgende:
[..]
Heel goed!
Ik ben er begin vorig jaar wel ingetrapt, maar dan van Essent naar Nuon. Stond er zo'n Yolanthe van Kasbergen-achtig type voor de deur.
Aha! gelukkig maar. Nu Cos nog even zien te overtuigenquote:Op maandag 19 januari 2009 16:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vind het een erg leuk nummer ja, dat dan toevallig weer wel
Ja, ik moet daar ook assertiever in zijn. Maar ja, 't komt altijd onverwachts. En deze chick vroeg ook nog "mag ik even plassen?".quote:Op maandag 19 januari 2009 16:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat is al beter dan deze 2 die hier aan de deur stonden. Na een paar minuten (terwijl ik volgens mij al best duidelijk was geweest) toch vragen of ze niet even binnen mogen komen. Mischien had ik moeten voorstellen dat ik er na ,, uhm nee doe maar niet
.
Wel knap dat ik een keertje niet meteen de deur dichtgegooid heb zoals normaal, hoopte eigenlijk op jehova's
. Maar deze waren ook leuk om vast te lullen
.
quote:Op maandag 19 januari 2009 16:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Aha! gelukkig maar. Nu Cos nog even zien te overtuigen.
quote:Op maandag 19 januari 2009 16:39 schreef rubbereend het volgende:
VAnessa Paradisedat was echt één van DE mokkels toen ik in de brugklas zat
Whehequote:Op maandag 19 januari 2009 16:20 schreef cosmick het volgende:
[..]. Zal de volgende keer beter opletten. Misschien ontdek ik ergens een leuke noot
.
Het was http://www.bol.com/nl/p/d(...)006455496/index.html, maar ik denk dat de melding op die link genoeg zegt...quote:Op maandag 19 januari 2009 17:29 schreef 3FMaster het volgende:
Shit, kijk ik er nou zo overheen, of is de DVD van Serious Request niet meer te bestellen bij bol.com![]()
Iddquote:Op maandag 19 januari 2009 17:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het was http://www.bol.com/nl/p/d(...)006455496/index.html, maar ik denk dat de melding op die link genoeg zegt...
Nee, dan zaten we over 3 weken nog met dit topic...quote:Op maandag 19 januari 2009 19:01 schreef Paul het volgende:
[..]
Als Giel nu was was in 4 sec vol geweest, wat ik je brom
Maar de echte fans nietquote:Op maandag 19 januari 2009 19:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, dan zaten we over 3 weken nog met dit topic...
Al ligt dat denk ik ook wel aan de tijdstippen waarop Giel uitzending heeft. De meeste mensen slapen dan nog of al.
Hier wel.quote:Op maandag 19 januari 2009 19:18 schreef muisje-eliza het volgende:
behalve van die k.. regen was er niks deprimerend vandaag *tot nu toe*
![]()
Al weken jaquote:
Of gewoon NIET?quote:Michiel, was het niet een idee om een andere versie van 1 van de 2 Milow-nummers uit te zenden? Een live-versie bijvoorbeeld, dan heb je nog wat variatie.
en omdat je zusje dan weg is kan je je verjaardag niet vieren?quote:Op maandag 19 januari 2009 19:21 schreef Broekie het volgende:
[..]
Hier wel.
4,5 uur teveel gewerkt vandaag, kom ik thuis, blijkt m'n zusje ineens ook in de meivakantie naar Ierland te willen met een vriendin. Dat was in de zomer al niet zo'n succes, dus daar heb ik nou echt helemaal geen zin in.
Best jammer, want dat weekje had een leuk weekje met m'n beste vrienden moeten worden om zo m'n verjaardag (valt ook in die week) te vieren.
Okay danquote:Op maandag 19 januari 2009 19:28 schreef Feivel1 het volgende:
Het probleem met Winamp is verholpen. Lag aan de skin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |