Ik zie liever wat anders in hun mond.quote:Op zondag 18 januari 2009 23:16 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Mjah en dan zonder die irritante curl in dr mond als ze praat zoals Elize
Ja sorry ik heb nu een ander gevonden. Had je maar niet een examen dag moeten kiezen om me te benaderen.quote:Op zondag 18 januari 2009 23:12 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik heb je altijd helemaal te gek gevonden maar ik dacht dat je me niet zag staan. Ik vroeg immers nog: hallozie je me? En geen antwoord
Klopt.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dus omdat jij het handschrift van een 6 jarige bezit en ik je daar op wijs, zou van mij een pennenconstructeur en tester maken? De logica is weer ver te zoeken. Naast een handschrift van een 6 jarige ook het denkvermogen daarvan?
Nee, dat ligt aan de persoon wie dat doet.quote:Op zondag 18 januari 2009 23:48 schreef XtremeNL het volgende:
Als iemand mij op een plaatje zet, ben ik dan automatisch newbie af?
Absoluut, vooral na een nailjob, microdermabrasie, mini-lift, facings en een fatsoenlijke haarkleur.quote:Op zondag 18 januari 2009 23:15 schreef boem-dikkie het volgende:
R_C is een beetje een toegankelijke combinatie tussen Elize en Alizee.
quote:Op zondag 18 januari 2009 23:53 schreef SHE het volgende:
[..]
Absoluut, vooral na een nailjob, microdermabrasie, mini-lift, facings en een fatsoenlijke haarkleur.
Heb jij een SHE-script draaien ofzo?quote:
quote:Op zondag 18 januari 2009 23:59 schreef SHE het volgende:
[..]
Heb jij een SHE-script draaien ofzo?
Steek die 5 euro lekker in je spaarpotje en doe er iets leuks mee. Je nestharen zijn nog niet eens droog, knul.
Pijpen
quote:Op zondag 18 januari 2009 23:59 schreef SHE het volgende:
[..]
Steek die 5 euro lekker in je spaarpotje en doe er iets leuks mee. Je nestharen zijn nog niet eens droog, knul.
Pijpen
Als het iemand met borsten is?quote:Op zondag 18 januari 2009 23:51 schreef Olep het volgende:
[..]
Nee, dat ligt aan de persoon wie dat doet.![]()
quote:Op maandag 19 januari 2009 00:15 schreef XtremeNL het volgende:
[..]
Als het iemand met borsten is?
En SHE komt wel heel snel ergens naar toe als een andere vrouw aandacht krijgt
Absoluut, maar ik ben dan ook dol op vrouwen.quote:Op maandag 19 januari 2009 00:15 schreef XtremeNL het volgende:
[..]
Als het iemand met borsten is?
Nu je het zegt.quote:Op maandag 19 januari 2009 00:15 schreef XtremeNL het volgende:
[..]
Nog jaloerser omdat het een meisje isquote:Op maandag 19 januari 2009 00:22 schreef SHE het volgende:
[..]
Absoluut, maar ik ben dan ook dol op vrouwen.
Vrouwen dan he?
Meisje?quote:Op maandag 19 januari 2009 00:26 schreef XtremeNL het volgende:
[..]
Nog jaloerser omdat het een meisje is
Red_cat, ik wil bij je fanclub
voor slechts 7,50 mag je mijn lidmaatschap overnemenquote:Op maandag 19 januari 2009 00:26 schreef XtremeNL het volgende:
[..]
Nog jaloerser omdat het een meisje is
Red_cat, ik wil bij je fanclub
Matig.quote:Op zondag 18 januari 2009 23:59 schreef SHE het volgende:
[..]
Pijpen
je had wel iets meer waar voor je geld verwacht ofnietquote:
Op de foto's in dit topic ziet ze er uit als een schattig meisje.quote:
quote:Op maandag 19 januari 2009 00:49 schreef XtremeNL het volgende:
[..]
Op de foto's in dit topic ziet ze er uit als een schattig meisje.
(In haar fobo meer vrouw met zaadvragende ogen)
Misschien moet je harder schreeuwen, dan hoort ze het wel.quote:Op maandag 19 januari 2009 01:20 schreef cerror het volgende:
Zeg muts, ben je niet eens in je eigen fantopic.
Misschien moeten we dat dan massaal doen.quote:Op maandag 19 januari 2009 01:20 schreef MASD het volgende:
[..]
Misschien moet je harder schreeuwen, dan hoort ze het wel.
Ik las: Misschien moeten we dat dan anaal doen.quote:Op maandag 19 januari 2009 01:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Misschien moeten we dat dan massaal doen.
Je hebt issues, seriously.quote:Op maandag 19 januari 2009 01:22 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik las: Misschien moeten we dat dan anaal doen.
I know.quote:
Wat Ludo zegt.quote:Op maandag 19 januari 2009 01:24 schreef MASD het volgende:
Zeg c. Up voor een metalmeet in Enschede?
Je moet toch iets als je sociale leven uit FOK! bestaat.quote:Op maandag 19 januari 2009 01:25 schreef LudoSanders het volgende:
God, wat is iedereen plots aan het meeten geslagen.
Nog 2 maand en dan the same here.quote:
Ik moet eigenlijk nog een maand. Eind februari 2008. Maar goed, beter kom ik erachter dat het ok is om vrouwen te kwetsen. Misschien dat ik dan eens meer ben dan slechts een maatje. Jeweetzelluf.quote:
Op FOK! lukt het toch ook?quote:Op maandag 19 januari 2009 01:34 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk nog een maand. Eind februari 2008. Maar goed, beter kom ik erachter dat het ok is om vrouwen te kwetsen. Misschien dat ik dan eens meer ben dan slechts een maatje. Jeweetzelluf.
Misschien eens wat trucs met een collega mod doornemen?quote:Op maandag 19 januari 2009 01:39 schreef MASD het volgende:
[..]
Maar die blijken steeds 14 of 15 te zijn.
Hey, neergeslagen heeft niet dezelfde betekenis als wanhopig.quote:Op maandag 19 januari 2009 01:42 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Misschien eens wat trucs met een collega mod doornemen?
Ja dat heb je weer goed ontdooid schatquote:
Huh?quote:Op maandag 19 januari 2009 02:12 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ja dat heb je weer goed ontdooid schat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |