quote:Op zondag 18 januari 2009 17:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs, leg me dat einde dan eens uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.
Het gaat me niet om Hamas,... of welk land dan ook. Kinderen sterven,.... op leeftijden waar ik kippenvel van krijg! Ik spuug gewoon op oorlog,... en raketten!quote:Op zondag 18 januari 2009 18:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ik word er alleen een beetje moedeloos van.
Staakt het vuren vandaag afgesproken, maar toch vindt Hamas het nodig om raketten af te vuren. En dan weer zielig doen als hun baby's door Israelisch tegenvuur omkomen. Ze willen geen vrede. Dan moeten ze ook de gevolgen aanvaarden.
Ik zou het ook doen.. na het buitensporige geweld.. Gijs.. ik zou nog kiezelstenen over de grens gooien.quote:Op zondag 18 januari 2009 18:45 schreef Strolie75 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)estookt__.html?p=1,1
3:10 to Yumaquote:Op zondag 18 januari 2009 18:48 schreef Bastard het volgende:
No country for old men.. jammer dat het geen western is
Je hebt gelijk Gijs, maar toch. Wat moeten die Israeliers anders? 6 mln van je geloofsgenoten vergast, omringt door landen die je haten. Terroristen die willekeurig raketten op je land afschieten?quote:Op zondag 18 januari 2009 18:50 schreef Bastard het volgende:
Wat misschien nog wel het ergste van deze oorlog is.. de nieuwe haat die word gemaakt.
Die kinderen daar, geen idee wat ze mee maken.. mama aan gort geschoten toen ze ging schuilen.. broertje gedood, papa omgekomen.. hoe denk je dat zon kind verder opgroeid? Met liefde en begrip voor Israel? Nee die denkt.. fuck it, hier die bomgordel.
quote:Op zondag 18 januari 2009 20:39 schreef Strolie75 het volgende:
Ik weet het ook niet. Ben blij dat ik veilig thuis zit met mijn vriendin. Lekker gegeten, wijntje erbij en nu een nespresso. Boer zoekt vrouw kijken. Grootste dilemma van de dag was het bestellen van een paar games.
Veel succes met je tentamen Noot!quote:Op zondag 18 januari 2009 22:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo, ik ga gewoon nu al naar bed vandaag!Morgen 7u, goed ontbijten en dan tentamen maken. Na m'n tentamen naar de kapper en dan heeeeeeerlijk de hele dag gamen. Ga een flinke sessie Blue Dragon doen denk ik!
http://www.1eurohosting.nl/quote:Op zondag 18 januari 2009 23:06 schreef gijsje79 het volgende:
Iemand verstand van webhosting en domeinregistratie?
Maatje van me heeft net een eigen bedrijf en wil een site in de lucht brengen.
Zoekt namelijk iets waar hij het beetje goedkoop kan doen.
Zijn nogal wat aanbieders.
Noot succes morgen.
En dat is nu precies de bedoelingquote:Op zondag 18 januari 2009 22:25 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Veel succes met je tentamen Noot!
Oh,... en door je blog ben ik dus nu mooi een tosti aan het maken he
Kepler en ik zitten bij www.hosting2go.nlquote:Op zondag 18 januari 2009 23:06 schreef gijsje79 het volgende:
Iemand verstand van webhosting en domeinregistratie?
Maatje van me heeft net een eigen bedrijf en wil een site in de lucht brengen.
Zoekt namelijk iets waar hij het beetje goedkoop kan doen.
Zijn nogal wat aanbieders.
Noot succes morgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |