quote:Op maandag 19 januari 2009 09:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Verjaardag was gezellig!
Had voor het eerst eens veel visite op mijn verjaardag.
Ook een aantal leuke dingen gekregen, wat boeken, verzorgingsproducten ("Dan blijf je er ondanks je jaartje extra jeugdig uitzien, Martin!") en een boekenbon die ik verplicht aan kookboeken moet besteden
.
Jazeker, nadat alle visite 's avonds laat weg was, heb ik hem gezienquote:Op maandag 19 januari 2009 09:34 schreef Californium het volgende:
[..]
koken
had je mijn felicitatie gister nog gezien
quote:
neequote:Op maandag 19 januari 2009 09:39 schreef DaMart het volgende:
Heb je nog iets gehoord van HP, eigenlijk?
De beroemde/beruchte collega met kont, of is dit een andere?quote:Op maandag 19 januari 2009 09:40 schreef Californium het volgende:
[..]
nee
maar ik heb de liefste collega van de wereldOf hij niet even moest bellen... hij sprak beter engels
die anderequote:Op maandag 19 januari 2009 09:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
De beroemde/beruchte collega met kont, of is dit een andere?
Nou nou, what is?quote:Op maandag 19 januari 2009 09:43 schreef Sjowhan het volgende:
Zo. Lekker begin van de week.
Gezeik begint al goed..,
...en je hebt wat betere gesprekken met hem, zo te lezenquote:Op maandag 19 januari 2009 09:42 schreef Californium het volgende:
[..]
die andereuiterlijk is minder, maar hij is wel helemaal
![]()
Hoezo?quote:Op maandag 19 januari 2009 09:43 schreef Sjowhan het volgende:
Zo. Lekker begin van de week.
Gezeik begint al goed..,
nog steeds lastigquote:Op maandag 19 januari 2009 09:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
...en je hebt wat betere gesprekken met hem, zo te lezen.
Hehe.quote:Op maandag 19 januari 2009 09:49 schreef Californium het volgende:
[..]
nog steeds lastigmaar wel beter
![]()
![]()
tis zo'n echte 'good guy'Lief tot op het bot
daar hou ik van
jahquote:
Tuurlijk nietquote:Op maandag 19 januari 2009 10:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Pien.
Hoe is't nou?Nog iets van BCC gehoord?
Het was ook een vraag tegen beter weten in, eigenlijkquote:Op maandag 19 januari 2009 10:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet
Vanmiddag zelf maar even bellen
Daar was ik al bang voorquote:Op maandag 19 januari 2009 10:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het was ook een vraag tegen beter weten in, eigenlijk.
Heb je niet een enorm slaaptekort opgebouwd? Een paar dagen/nachten flink doorslapen helpt dan veek niet om het weg te werken.quote:Op maandag 19 januari 2009 10:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor
Oh, ik snap er niets van, gisteren nacht goed geslapen, gisteren middag nog van 2 tot 6 geslapen, vannacht van 1 tot 10... en ik blijf maar moe
Ja, slaaptekort... maar duurt wel even voor dat dat weer opgelost isquote:Op maandag 19 januari 2009 10:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je niet een enorm slaaptekort opgebouwd? Een paar dagen/nachten flink doorslapen helpt dan veek niet om het weg te werken.
Wat ik zelf merk is dat als ik een keer meer heb geslapen dan normaal, ik juist vermoeider ben dan anders. Daarom ben ik ook vaak rond 9 uur mijn bed alweer uit in het weekend.
Een voordeel: je loopt die bullebak niet tegen het lijf op werk, als het goed is.quote:Op maandag 19 januari 2009 10:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, slaaptekort... maar duurt wel even voor dat dat weer opgelost is
Hoor net dat ik vandaag ergens anders moet werken dan in mijn normale filiaal... vind het niet erg, maar de manier waarop t me verteld werd... is tegenwoordig geen vraag meer, maar een mededeling;
"Sabine met 'de baas'. Ik heb een mededeling voor je, jij werkt vandaag op 'andere locatie', tot morgen!" tuut tuut tuut....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |