abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65164869

Op 3 mei 1903 is Heracles opgericht en behoort daarmee tot een van de oudste voetbalverenigingen in Nederland. Het is een club met een rijke historie waarin het grote hoogtes maar ook diepe dalen heeft gekend.

Bekijk hier de historie van de club
Bekijk mythe van de naamgever
Verplaats je nog eens naar het oude stadion aan de Bornsestraat

Informatie over het boek 'De Tweekleur Omhoog, 101 jaar Heracles'.

Supportersvereniging Hart voor Heracles
Bianco Nero/ Brigata Tifosi Extreme

Officiele site: www.heracles.nl Fansite: http://www.hafc-1903.nl/

Afkomstig van FOK!wiki NL, de Vrije Encyclopedie. http://wiki.fok.nl/index.php/Heracles_Almelo
pi_65164912
Schulmeister verstaat en praat al aardig Nederlands.

http://www.rtvoost.nl/nieuws/?nid=92368&cat=1
pi_65164913
Post ik ook voor het eerst in het Heracles topic, zit ie gelijk vol

TT mogen jullie zelf bedenken

Mijn laatste post:
quote:
Netjes van Heerkes inderdaad.

Ik had Booij, Van Loen, Stevens, Ten Cate of Van Gaal wel eens willen horen na zo'n beslissing
  zondag 18 januari 2009 @ 11:33:11 #4
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_65165052
Ach, netjes van Heerkes? Ik vind het een perfecte trainer voor Heracles maar ietsjes meer passie en emotie mag best hoor. Dat nuchtere, boerse, eentonige gepraat van 'm mag best iets anders. Soms heb ik 't idee dat er een zwakzinnige voor de camera staat. Een vleugje Jan Smit zou niet misstaan, je moet verdomme laaiend zijn dat je twee punten worden afgepakt door zo'n blinde klootmongool!
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_65165095
Als ie dat zegt komt ie vast een stuk intelligenter over inderdaad...
  zondag 18 januari 2009 @ 11:38:20 #6
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_65165162
Dat dacht ik.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_65165176
quote:
Op zondag 18 januari 2009 11:38 schreef Zapper het volgende:
Dat dacht ik.
  zondag 18 januari 2009 @ 11:42:52 #8
96925 gunk77
Zo ik iets ben, ben ik ADO fan
pi_65165270
Blij zijn met een gelijkspel
pi_65165906
Heerkes komt sowieso al niet zo snugger over vind ik
pi_65181078
quote:
Op zondag 18 januari 2009 11:33 schreef Zapper het volgende:
Ach, netjes van Heerkes? Ik vind het een perfecte trainer voor Heracles maar ietsjes meer passie en emotie mag best hoor. Dat nuchtere, boerse, eentonige gepraat van 'm mag best iets anders. Soms heb ik 't idee dat er een zwakzinnige voor de camera staat. Een vleugje Jan Smit zou niet misstaan, je moet verdomme laaiend zijn dat je twee punten worden afgepakt door zo'n blinde klootmongool!
Liever Heerkes dan een van Gaal type

Zolang hij maar verstand van voetbal heeft en punten pakt vind ik het goed,

tevens tvp
pi_65197373
Hoe speelde die nieuwe Fin? Hij had in elk geval een prima voorzet op Schulmeister bij de afgekeurde goal...
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_65197749
quote:
Op maandag 19 januari 2009 08:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hoe speelde die nieuwe Fin? Hij had in elk geval een prima voorzet op Schulmeister bij de afgekeurde goal...
Hij speelde wel goed, kwam af en toe goed door aan de zeikant, en gaf dus een perfecte voorzet in de laatste minuut. Maar hij miste nog automatismen, dat is dus niet gek.

Als hij doorgaat, kan het een perfectie speler worden voor ons.
  maandag 19 januari 2009 @ 10:26:27 #13
58060 Apoc2003
Er gaat niets boven groningen!
pi_65199576
Volgende keer Schulmeister in de basis? Ik heb het idee dat wanneer de man in het veld staat hij altijd gevaarlijker is dan Everton en Dost?
"Something hidden. Go and find it. Go and look behind the Ranges. Something lost behind the Ranges. Lost and wating for you. Go!"
-Rudyard Kipling
pi_65207652
Vind het lastig om te zeggen. Schulmeister is wel praktisch iedere invalbeurt gevaarlijk en scoort veel in de beloften, maar we hebben hem nooit als enige spits gezien. Als hij in het veld komt dan blijft de andere spits (Dost of Everton) meestal staan, dat is natuurlijk anders dan wanneer hij als enige spits 90 minuten speelt.
pi_65207727
Ik ben een photoshop n00b, maar heb een beetje wat geprobeerd. Is dit misschien wat voor de OP? Of heeft iemand die beter met photoshop overweg kan toevallig ook al een poging gewaagd?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 4% gewijzigd door Blawh op 19-01-2009 17:19:00 ]
pi_65214983
quote:
Heerkes tevreden met inbreng Hakola

DEN HAAG - Juha Hakola kende bij Heracles een verdienstelijk debuut. De Finse aanwinst speelde de volle 90 minuten en toonde bij vlagen aan dat hij specifieke kwaliteiten heeft.

Trainer Geert Heerkes was tevreden over de inbreng van Hakola. „Juha heeft het goed gedaan. Hij heeft specifieke kwaliteiten en die heeft hij bij vlagen ook laten zien. Natuurlijk ontbreekt nog de vastigheid in de combinatie met zijn medespelers, maar dat is een kwestie van tijd. Ik heb een aantal goede acties en voorzetten van hem gezien en dat is waar we hem voor hebben gehaald”, aldus Heerkes.
Hij schijnt op de training erg goed te zijn, hoop dat het de komende weken nog een stuk beter gaat in wedstrijden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Blawh op 19-01-2009 17:46:43 ]
pi_65218588
quote:
Op maandag 19 januari 2009 14:20 schreef Blawh het volgende:
Ik ben een photoshop n00b, maar heb een beetje wat geprobeerd. Is dit misschien wat voor de OP? Of heeft iemand die beter met photoshop overweg kan toevallig ook al een poging gewaagd?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zou wat borders er omheen zetten, beetje diepte creeren, voor de rest niet verkeerd hoor
  maandag 19 januari 2009 @ 20:15:16 #18
96925 gunk77
pi_65221286
quote:
Op zondag 18 januari 2009 12:16 schreef venomsnake het volgende:
tvp .
Belachelijk van dat afgekeurde doelpunt.
In de 1e helft werd ook een zuiver doelpunt voor Den Haag afgekeurd dus dat gaat gelijk op...

Maar t klopt niet...
Scheids was sowieso slecht en de grensrechter hees zijn vlag vaak voor buitenspel (DH) terwijl er geen aanvaller te zien was en als het dan wel buitenspel was hield ie zijn vlag naar beneden...
  maandag 19 januari 2009 @ 20:17:28 #19
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_65221382
quote:
Op maandag 19 januari 2009 20:15 schreef gunk77 het volgende:

In de 1e helft werd ook een zuiver doelpunt voor Den Haag afgekeurd dus dat gaat gelijk op...
Dat was aanvallen van de keeper in zijn gebied, dus terecht afgekeurd.
pi_65221776
quote:
Op maandag 19 januari 2009 20:15 schreef gunk77 het volgende:
Zelfs Hagenees Jol liet gisteren in Studio Voetbal weten dat het doelpunt terecht was afgekeurd, keeper werd geraakt en aangezien de keeper daar beschermt wordt is het terecht afgekeurd.

Bovendien is het nogal een verschil, doelpunt dat afgekeurd in de eerste helft of een goal die niet wordt gegeven in de laatste minuut.
quote:
Maar t klopt niet...
Scheids was sowieso slecht en de grensrechter hees zijn vlag vaak voor buitenspel (DH) terwijl er geen aanvaller te zien was en als het dan wel buitenspel was hield ie zijn vlag naar beneden...
De slidings met gestrekt been van Buijs, maar vooral Powel nog eens teruggezien? Schuin van achteren op de enkels van een tegenstander wordt ook regelmatig met rood bestraft.
  maandag 19 januari 2009 @ 21:40:44 #21
96925 gunk77
pi_65225012
quote:
Zelfs Hagenees Jol liet gisteren in Studio Voetbal weten dat het doelpunt terecht was afgekeurd, keeper werd geraakt en aangezien de keeper daar beschermt wordt is het terecht afgekeurd.
Dus dan is het zo? Ik vind scheidsrechters daar sowieso te snel voor fluiten. Het is oorspronkelijk bedoeld dat je de bal niet uit de keepers z'n handen trapt maar je hoeft soms de keeper als speler maar aan te kijken en er wordt al gefloten.
quote:
Bovendien is het nogal een verschil, doelpunt dat afgekeurd in de eerste helft of een goal die niet wordt gegeven in de laatste minuut.
Nou lijkt mij niet, doelpunt is doelpunt maar goed.
quote:
De slidings met gestrekt been van Buijs, maar vooral Powel nog eens teruggezien? Schuin van achteren op de enkels van een tegenstander wordt ook regelmatig met rood bestraft.
Van Buijs was idd een onnodige overtreding.

Maar ga nou niet vertellen dat die scheidsrechter in het voordeel van Den Haag heeft gefloten (afgezien van zijn fout in de laatste minuut. Elk keer als een speler van Heracles ging liggen floot ie voor een verzorger het veld in te laten gaan, en als er een speler van Den Haag lag dan liet ie doorspelen. Hij floot alleen voor Den Haag als er een voordeelsituatie was
  maandag 19 januari 2009 @ 22:00:35 #22
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_65225879
Je gaat mij echt niet wijsmaken dat Heracles een scheidsrechter mee had hoor
  maandag 19 januari 2009 @ 22:20:37 #23
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_65226829
Ik heb het duel alleen in op de radio kunnen horen, moest helaas even op bezoek in ons prachtige Almelose ziekenhuis (geen brand gezien, dus dat viel mee). Maar de commentator wist me te vertellen dat ADO weer ouderwets aan het trappen was. En dat het allemaal wat rustiger werd toen Buijs eruit ging

Toch jammer, Buijs was een leuke speler bij Groningen. Ik verwacht dat hij zijn draai nog wel gaat vinden daar, wilde zich waarschijnlijk gewoon laten gelden en we hebben bij Feyenoord al gezien waar dat toe leidt bij Buijs.

Van mij mag Schullmeister het overigens gewoon een keer proberen in de spits, of nog beter, een 442 (daar is ie weer) met, afhankelijk van de situatie, Dost, Schullmeister en Everton. Maar Heerkes heeft Hakola er niet voor niets bij gehaald, dus dat zal wel niet gebeuren. Ik weet overigens niet of Hakola nog op andere positie's kan spelen (linkermiddenvelder?)

En nu maar op naar de thuismatch tegen onze enschedese vrienden

PS. Leuke OP, beter dan dat ik ooit zou kunnen produceren, ik zit nog onder noob-niveau met beeldbewerkings software
451 °F
  maandag 19 januari 2009 @ 22:24:35 #24
96925 gunk77
pi_65227019
quote:
Op maandag 19 januari 2009 22:00 schreef Zapper het volgende:
Je gaat mij echt niet wijsmaken dat Heracles een scheidsrechter mee had hoor
Heb je de hele wedstrijd gezien?
Ik wel en nogmaals, behalve het afgekeurde doelpunt wat onterecht was, heeft Heracles wel degelijk de hele wedstrijd de scheidsrechter mee gehad.
Alleen op het laatst kon ie ze niet meer uit elkaar houden denk ik (allebei gestreepte shirts he)
  maandag 19 januari 2009 @ 22:31:45 #25
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')