quote:Netjes van Heerkes inderdaad.
Ik had Booij, Van Loen, Stevens, Ten Cate of Van Gaal wel eens willen horen na zo'n beslissing
Liever Heerkes dan een van Gaal typequote:Op zondag 18 januari 2009 11:33 schreef Zapper het volgende:
Ach, netjes van Heerkes? Ik vind het een perfecte trainer voor Heracles maar ietsjes meer passie en emotie mag best hoor. Dat nuchtere, boerse, eentonige gepraat van 'm mag best iets anders. Soms heb ik 't idee dat er een zwakzinnige voor de camera staat. Een vleugje Jan Smit zou niet misstaan, je moet verdomme laaiend zijn dat je twee punten worden afgepakt door zo'n blinde klootmongool!
Hij speelde wel goed, kwam af en toe goed door aan de zeikant, en gaf dus een perfecte voorzet in de laatste minuut. Maar hij miste nog automatismen, dat is dus niet gek.quote:Op maandag 19 januari 2009 08:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hoe speelde die nieuwe Fin? Hij had in elk geval een prima voorzet op Schulmeister bij de afgekeurde goal...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Blawh op 19-01-2009 17:19:00 ]
Hij schijnt op de training erg goed te zijn, hoop dat het de komende weken nog een stuk beter gaat in wedstrijden.quote:Heerkes tevreden met inbreng Hakola
DEN HAAG - Juha Hakola kende bij Heracles een verdienstelijk debuut. De Finse aanwinst speelde de volle 90 minuten en toonde bij vlagen aan dat hij specifieke kwaliteiten heeft.
Trainer Geert Heerkes was tevreden over de inbreng van Hakola. „Juha heeft het goed gedaan. Hij heeft specifieke kwaliteiten en die heeft hij bij vlagen ook laten zien. Natuurlijk ontbreekt nog de vastigheid in de combinatie met zijn medespelers, maar dat is een kwestie van tijd. Ik heb een aantal goede acties en voorzetten van hem gezien en dat is waar we hem voor hebben gehaald”, aldus Heerkes.
quote:Op maandag 19 januari 2009 14:20 schreef Blawh het volgende:
Ik ben een photoshop n00b, maar heb een beetje wat geprobeerd. Is dit misschien wat voor de OP? Of heeft iemand die beter met photoshop overweg kan toevallig ook al een poging gewaagd?ik zou wat borders er omheen zetten, beetje diepte creeren, voor de rest niet verkeerd hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In de 1e helft werd ook een zuiver doelpunt voor Den Haag afgekeurd dus dat gaat gelijk op...quote:Op zondag 18 januari 2009 12:16 schreef venomsnake het volgende:
tvp.
Belachelijk van dat afgekeurde doelpunt.
Dat was aanvallen van de keeper in zijn gebied, dus terecht afgekeurd.quote:Op maandag 19 januari 2009 20:15 schreef gunk77 het volgende:
In de 1e helft werd ook een zuiver doelpunt voor Den Haag afgekeurd dus dat gaat gelijk op...
Zelfs Hagenees Jol liet gisteren in Studio Voetbal weten dat het doelpunt terecht was afgekeurd, keeper werd geraakt en aangezien de keeper daar beschermt wordt is het terecht afgekeurd.quote:Op maandag 19 januari 2009 20:15 schreef gunk77 het volgende:
In de 1e helft werd ook een zuiver doelpunt voor Den Haag afgekeurd dus dat gaat gelijk op...
De slidings met gestrekt been van Buijs, maar vooral Powel nog eens teruggezien? Schuin van achteren op de enkels van een tegenstander wordt ook regelmatig met rood bestraft.quote:Maar t klopt niet...
Scheids was sowieso slecht en de grensrechter hees zijn vlag vaak voor buitenspel (DH) terwijl er geen aanvaller te zien was en als het dan wel buitenspel was hield ie zijn vlag naar beneden...
Dus dan is het zo? Ik vind scheidsrechters daar sowieso te snel voor fluiten. Het is oorspronkelijk bedoeld dat je de bal niet uit de keepers z'n handen trapt maar je hoeft soms de keeper als speler maar aan te kijken en er wordt al gefloten.quote:Zelfs Hagenees Jol liet gisteren in Studio Voetbal weten dat het doelpunt terecht was afgekeurd, keeper werd geraakt en aangezien de keeper daar beschermt wordt is het terecht afgekeurd.
Nou lijkt mij niet, doelpunt is doelpunt maar goed.quote:Bovendien is het nogal een verschil, doelpunt dat afgekeurd in de eerste helft of een goal die niet wordt gegeven in de laatste minuut.
Van Buijs was idd een onnodige overtreding.quote:De slidings met gestrekt been van Buijs, maar vooral Powel nog eens teruggezien? Schuin van achteren op de enkels van een tegenstander wordt ook regelmatig met rood bestraft.
Heb je de hele wedstrijd gezien?quote:Op maandag 19 januari 2009 22:00 schreef Zapper het volgende:
Je gaat mij echt niet wijsmaken dat Heracles een scheidsrechter mee had hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |