gistermorgen sneeuwde het hier een klein beetje, maar toen was het nog te warm.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:34 schreef Knutknuttsson het volgende:
Voor het eerst écht koud hier. Temperatuur bleef hangen op -6 overdag. Sneeuw blijft nog uit, jammer genoeg.
Inderdaad! Gelijk dat trieste weer van november vergeten!quote:Op woensdag 2 december 2009 19:47 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Heerlijk koud vandaag inderdaad, geweldig met de zon erbij! Daar word ik echt blij van!
Mischien verhuizen naar een plaats waar het altijd zomer is?quote:Op woensdag 2 december 2009 23:03 schreef Bora-Bora het volgende:
Voor hen die de zomer ingaan: lucky you!!
(Ik wil ook!....)
Veel.quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:31 schreef wonderer het volgende:
Het sneeuwt hier nu ook... Gelukkig nog niet zo veel maar ben benieuwd hoeveel het uiteindelijk wordt.
Dit zou bij mij ook zo moeten zijn maar tot nu toe weinig mooi weer gehad, hopelijk veranderd het na de kerstdagen en krijgen we een lange, warme zomer....quote:Op woensdag 2 december 2009 23:03 schreef Bora-Bora het volgende:
Voor hen die de zomer ingaan: lucky you!!
(Ik wil ook!....)
En dan op 1 januari een pak sneeuw.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:37 schreef RPG het volgende:
26 graden vandaag geloog ikblijft heerlijk lekker geen stomme regen/sneeuw te zien dit jaar meer
quote:Op zondag 13 december 2009 01:56 schreef Bora-Bora het volgende:
Ik zit nu alweer met 3 truien en 2 paar sokken aan in huis....![]()
quote:Op zondag 13 december 2009 14:30 schreef thomaster het volgende:
Gisteren en vandaag regenachtig, regenseizoen zomer lijkt nog niet te zijn begonnen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |