Zoals Wonderer eerder aangaf, zijn het baden waarin met indigo inkt stoffen op een traditionele manier gekleurd worden. Onder de baden hebben ze een fikkie gestoken, waardoor het binnen broeierig warm was. Net zo warm als het nu in mijn kantoor is..quote:Op vrijdag 17 juli 2009 03:58 schreef Manono het volgende:
[..]
wat zijn die zwarte teerachtige bassins op die foto in jouw fobo als ik vragen mag?
Het is ook wel erger dan vorig jaar, vind ik.quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:48 schreef aroha-nui het volgende:
"sunny" bay of plenty
koud
zit hier nou 3 maanden en ze blijven beweren "is het normaal nooit, hoor!"
Yeah, right....
Huizen zijn niet geisoleerd, en alleen de woonkamer wordt verwarmd. Ik slaap dus in de woonkamer
Ze houden zich gewoon voor de gek, hier. Tis helemaal geen tropisch paradijs![]()
Bij Nieuw Zeeland heb ik nooit gedacht aan een warm tropisch paradijjs...well aan ruige natuur met veel bergen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:48 schreef aroha-nui het volgende:
"sunny" bay of plenty
koud
Yeah, right....
Huizen zijn niet geisoleerd, en alleen de woonkamer wordt verwarmd. Ik slaap dus in de woonkamer
Ze houden zich gewoon voor de gek, hier. Tis helemaal geen tropisch paradijs![]()
hoi,quote:Op vrijdag 17 juli 2009 08:18 schreef Rosella het volgende:
[..]
Het is ook wel erger dan vorig jaar, vind ik.Eerder begonnen, grauwer. Vorig jaar zat ik regelmatig in de winter buiten in het zonnetje, dit jaar nog weinig kans voor gehad.
Wat betreft de huizen heb je inderdaad helemaal gelijk. Ik weet ook niet waarom het zo is eigenlijk, misschien is het inderdaad een soort ontkenningsfase... "Het is hier heus wel warm hoor!"Het strookt ook niet echt met het "clean and green" imago dat ze hier zo graag willen hebben. Stoken is zooo inefficient in een slecht geisoleerd huis. Maar goed, 3 maanden per jaar doorbijten en dan is het weer te doen.
Ja, het zuid eiland bijvoorbeeld is gewoon sneeuw, skien etcetera. Maar waar ik zit, Whakatane, hebben ze altijd de zomer in de kop. Lokale overheid heeft de slogan "Living with the sun"quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:16 schreef breaky het volgende:
[..]
Bij Nieuw Zeeland heb ik nooit gedacht aan een warm tropisch paradijjs...well aan ruige natuur met veel bergen.
Trouwens hier waar ik woon kan het ook flink koud zijn. Tropisch betekend helaas dus niet altijd warm.
Gewoon met je muis op het plaatje staan en even wachten, komt ie vanzelf tevoorschijnquote:Op vrijdag 17 juli 2009 06:36 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Zoals Wonderer eerder aangaf, zijn het baden waarin met indigo inkt stoffen op een traditionele manier gekleurd worden. Onder de baden hebben ze een fikkie gestoken, waardoor het binnen broeierig warm was. Net zo warm als het nu in mijn kantoor is..
btw, waar kan ik die tooltip vinden?
Ah, er wordt geduld gevraagd. Ik zal het eens proberen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Gewoon met je muis op het plaatje staan en even wachten, komt ie vanzelf tevoorschijn
Ik zie toch echt de beschrijving die je bij het uploaden hebt meegegeven...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:24 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Ah, er wordt geduld gevraagd. Ik zal het eens proberen.
"userphoto".. en dat bij alle 21 plaatjes.
Christchurch.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:16 schreef aroha-nui het volgende:
[..]
hoi,
waar zit je?
Toen ik aankwam verbaasde ik me over de vele reclames voor griepmedicijnen. Snap ik nu helemaal.
Knettergek, met blote voeten, korte broek en t-shirt rondlopen bij nul graden celcius![]()
Echt ontkenning, hoor.
3 maanden per jaar? We hebben toch nog 2 maanden te gaan?
Nou ja, zo lang jullie het zien, is het best. Gebruik je Firefox? Ik gebruik IE.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zie toch echt de beschrijving die je bij het uploaden hebt meegegeven...
En dat was nota bene voor de griep A-epidemie! Wat zal het nu wel niet worden!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:16 schreef aroha-nui het volgende:
[..]
hoi,
waar zit je?
Toen ik aankwam verbaasde ik me over de vele reclames voor griepmedicijnen. Snap ik nu helemaal.
Schitterende foto's inderdaad! Super!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 07:20 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Nou ja, zo lang jullie het zien, is het best. Gebruik je Firefox? Ik gebruik IE.
Ik vind het wel goed zo ja. Kan er prima mee leven, dus mij hoor je niet klagen. Overigens is een urenlange regenbui ook best om te genieten, maar dat seizoen komt pas later dit jaar.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 06:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ben je daar blij mee?
Hier is de lente alweer begonnen
Ja ben ik met je eens: regen in tropischer landen is een heel andere beleving dan dat eeuwige grijze gemiezer van het klimaat in NL bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 07:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik vind het wel goed zo ja. Kan er prima mee leven, dus mij hoor je niet klagen. Overigens is een urenlange regenbui ook best om te genieten, maar dat seizoen komt pas later dit jaar.
Dat dus... en niet anders.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:22 schreef Bora-Bora het volgende:
Vannacht was het hier 25° en nu zo'n 31°. Aangenaam dus.
Ik heb 1 dag motregen gehad hier.. verschrikkelijk is dat. Ten eerste is het maar 25 graden (dus trui aan) ten tweede kun je niets, want je wordt nat buiten. Nah, dat kennen we allemaal wel van Nederland.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:31 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Ja ben ik met je eens: regen in tropischer landen is een heel andere beleving dan dat eeuwige grijze gemiezer van het klimaat in NL bijvoorbeeld.
Ja, maar jij woont onder de evenaar, daar hoort het te sneeuwen en koud te zijn nuquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:25 schreef flipsen het volgende:
http://www.snow-forecast.com/resorts/Catedral/6day/top
Ik ga nu maar zo zoetjes aan weer richting strand.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:22 schreef Fogel het volgende:
Eek, wat akelig bora... als zelfs jij het al heet vindt dan ben ik driedubbel zo blij dat ik daar niet ben!
Wij hadden eergister in deze provincie al op 4 plekken nachtvorst (in mijn stad was het 3-5 graden boven 0), het gaat weer de goede kant op
updatequote:Op donderdag 16 juli 2009 17:48 schreef aroha-nui het volgende:
"sunny" bay of plenty
koud
Yeah, right....
Hmmm dan zit er toch toch wel wat verschil tussen Laos en Indonesie qua klimaat. Best wel wat grijze dagen hier met motregen soms en het kan hier flink afkoelen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat dus... en niet anders.
[..]
Ik heb 1 dag motregen gehad hier.. verschrikkelijk is dat. Ten eerste is het maar 25 graden (dus trui aan) ten tweede kun je niets, want je wordt nat buiten. Nah, dat kennen we allemaal wel van Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |