Christchurch.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:16 schreef aroha-nui het volgende:
[..]
hoi,
waar zit je?
Toen ik aankwam verbaasde ik me over de vele reclames voor griepmedicijnen. Snap ik nu helemaal.
Knettergek, met blote voeten, korte broek en t-shirt rondlopen bij nul graden celcius![]()
Echt ontkenning, hoor.
3 maanden per jaar? We hebben toch nog 2 maanden te gaan?
Nou ja, zo lang jullie het zien, is het best. Gebruik je Firefox? Ik gebruik IE.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zie toch echt de beschrijving die je bij het uploaden hebt meegegeven...
En dat was nota bene voor de griep A-epidemie! Wat zal het nu wel niet worden!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:16 schreef aroha-nui het volgende:
[..]
hoi,
waar zit je?
Toen ik aankwam verbaasde ik me over de vele reclames voor griepmedicijnen. Snap ik nu helemaal.
Schitterende foto's inderdaad! Super!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 07:20 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Nou ja, zo lang jullie het zien, is het best. Gebruik je Firefox? Ik gebruik IE.
Ik vind het wel goed zo ja. Kan er prima mee leven, dus mij hoor je niet klagen. Overigens is een urenlange regenbui ook best om te genieten, maar dat seizoen komt pas later dit jaar.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 06:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ben je daar blij mee?
Hier is de lente alweer begonnen
Ja ben ik met je eens: regen in tropischer landen is een heel andere beleving dan dat eeuwige grijze gemiezer van het klimaat in NL bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 07:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik vind het wel goed zo ja. Kan er prima mee leven, dus mij hoor je niet klagen. Overigens is een urenlange regenbui ook best om te genieten, maar dat seizoen komt pas later dit jaar.
Dat dus... en niet anders.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:22 schreef Bora-Bora het volgende:
Vannacht was het hier 25° en nu zo'n 31°. Aangenaam dus.
Ik heb 1 dag motregen gehad hier.. verschrikkelijk is dat. Ten eerste is het maar 25 graden (dus trui aan) ten tweede kun je niets, want je wordt nat buiten. Nah, dat kennen we allemaal wel van Nederland.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:31 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Ja ben ik met je eens: regen in tropischer landen is een heel andere beleving dan dat eeuwige grijze gemiezer van het klimaat in NL bijvoorbeeld.
Ja, maar jij woont onder de evenaar, daar hoort het te sneeuwen en koud te zijn nuquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:25 schreef flipsen het volgende:
http://www.snow-forecast.com/resorts/Catedral/6day/top
Ik ga nu maar zo zoetjes aan weer richting strand.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:22 schreef Fogel het volgende:
Eek, wat akelig bora... als zelfs jij het al heet vindt dan ben ik driedubbel zo blij dat ik daar niet ben!
Wij hadden eergister in deze provincie al op 4 plekken nachtvorst (in mijn stad was het 3-5 graden boven 0), het gaat weer de goede kant op
updatequote:Op donderdag 16 juli 2009 17:48 schreef aroha-nui het volgende:
"sunny" bay of plenty
koud
zit hier nou 3 maanden en ze blijven beweren "is het normaal nooit, hoor!"
Yeah, right....
Huizen zijn niet geisoleerd, en alleen de woonkamer wordt verwarmd. Ik slaap dus in de woonkamer
Ze houden zich gewoon voor de gek, hier. Tis helemaal geen tropisch paradijs![]()
Hmmm dan zit er toch toch wel wat verschil tussen Laos en Indonesie qua klimaat. Best wel wat grijze dagen hier met motregen soms en het kan hier flink afkoelen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat dus... en niet anders.
[..]
Ik heb 1 dag motregen gehad hier.. verschrikkelijk is dat. Ten eerste is het maar 25 graden (dus trui aan) ten tweede kun je niets, want je wordt nat buiten. Nah, dat kennen we allemaal wel van Nederland.
25 graden en een strakblauwe lucht. De zon stata nog net niet in de tuin zo vroeg in de ochtend.quote:
Gisteren ook een foto gemaakt van de maan hier.. ff zoeken.quote:Op dinsdag 3 november 2009 03:44 schreef maartena het volgende:
Mooie "harvest moon" vanavond toen ik naar huis reed..... niet zelf een foto genomen, maar dat zag er zo uit ongeveer:
[ afbeelding ]
Maar ik zie wel hoe dat rood had moeten zijn. Erg mooi dat soort luchten. Die zijn hier zeldzaam, sowieso van die 'schapenwolkjes'. Het is strakblauw, nevel, grote wolken of noodweer.quote:Op dinsdag 3 november 2009 04:59 schreef popolon het volgende:
Die is mooi. Ik nam deze een week of wat geleden toen ik net wakker werd, ook wel aardig.
[ afbeelding ]
Helaas komt de roze gloed er niet zo goed uit op de foto.
Shit, ik woon te noordelijk!quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:18 schreef MasoMenos het volgende:
Hehe hier in Sevilla blijft het zo rond de 35 graden schommelen.
De afgelopen maanden zijn de temperaturen eigenlijk niet lager dan 30 geweest.
Ik moet zeggen dat ik er wel van geniet(H)
Boven Spanje. Te noordelijk dus!quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:39 schreef MasoMenos het volgende:
[..]
Hehe waar in het noorden woon je?
Hmm, het regende een dag of 10 geleden anders behoorlijk, daar!quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:18 schreef maartena het volgende:
Het klimaat in Spanje is het best te vergelijken met California eigenlijk.....
Ja, je zat dan inderdaad NET in de eerste regen sinds April 2009..... en tevens de laatste, want het heeft sindsdien ook niet meer geregend.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:36 schreef Bora-Bora het volgende:
Hmm, het regende een dag of 10 geleden anders behoorlijk, daar!![]()
Door de mist konden we het hele Hollywood-ding niet eens zien!
Zuid Californië en Zuid-Spanje dan, want bijv in San Francisco is het ook gemiddeld best een stukje frisser.quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:32 schreef MasoMenos het volgende:
Ik denk dat je het weer in Californie inderdaad het beste kan vergelijk met het weer in zuid Spanje, want in het noorden regent het nog best wel vaak. De laatste keer dat het hier regende was 2 weken geleden en daarvoor was het al een paar maanden geleden.
Hier verliezen veel bomen hun bladeren ook....niet omdat het te koud is maar omdat het te droog is. Hier is het nu ook merkbaar koeler....vooral 's avonds moet ik weer een lichte jack dragen...dan is het voor mij al te koud!quote:Op dinsdag 3 november 2009 04:43 schreef maartena het volgende:
De straat bij mij is inderdaad ook weer helemaal in herstkleur. California mag dan een mild klimaat hebben.... genoeg bomen te vinden die hun bladeren verliezen.
Herfstkleuren!
Hier op een 45 minuten buiten Jakarta is het dragen van een jacket op de motor wel handig, omdat het toch frisjes kan zijn (20-25 graden). Toch wel prettig dat je in de namiddag en avond lekker de deuren open kunt zetten als er een zuchtje wind is.quote:Op woensdag 4 november 2009 05:51 schreef breaky het volgende:
[..]
Hier verliezen veel bomen hun bladeren ook....niet omdat het te koud is maar omdat het te droog is. Hier is het nu ook merkbaar koeler....vooral 's avonds moet ik weer een lichte jack dragen...dan is het voor mij al te koud!
Ik had de goede periode uitgekozen om te reizen merk ik wel. Ik heb daar alleen maar goed weer gehad.quote:Op woensdag 4 november 2009 08:11 schreef Rbhp het volgende:
15 graden vandaag, morgen 20, vrijdag 25 graden..... vaag weer hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |