Je houd van koud?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:01 schreef popolon het volgende:
3 juli en de koudste 3 juli ooit.Het is zo'n 16 tot 18 graden. Iedereen klaagt en ik ben zo blij als een kind.
Geweldig weer.
Waar is dat?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:13 schreef illusions het volgende:
Hier 35 tot 40 graden, al 3 weken geen regen. Daarvoor 6 weken geen regen gehad. Best lekka.
Kom je nog een weekje skien bij je zuiderburen of durf je dat ook niet aan, net als al die landgenoten... oh, moment... ha... haaa.... hatsjoe!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:37 schreef qwerty_x het volgende:
Het is duidelijk winter hier: 18 graden en velen hebben de mutsen en handschoenen uit de kast gehaald.
Ik zal blij zijn als de normale temperaturen weer aanbreken.
ik ga liever surfen in het noorden !quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:21 schreef flipsen het volgende:
[..]
Kom je nog een weekje skien bij je zuiderburen of durf je dat ook niet aan, net als al die landgenoten... oh, moment... ha... haaa.... hatsjoe!
Heerlijk weer.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:03 schreef breaky het volgende:
[..]
Je houd van koud?
Volgens mij is 16-18 graden standaard voor Nederland in Juli trouwens![]()
Die Brazilianen zijn zo gay dat ze niet gaan voor een griepjequote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:54 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
ik ga liever surfen in het noorden !
extra voordeel: daar spreken ze tenminste een taal waar ik geen moeite mee heb
Bij jullie is nu de winter he?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Die Brazilianen zijn zo gay dat ze niet gaan voor een griepje
Vandaag een graad of 18, lekkerder wordt het niet
Ik zeg altijd dat het herfst is maar dat het maar een keer per maand hard regent. Dat komt meestal uit, al is het wel een paar jaar per weken per jaar dat de temperatuur amper boven de 10 graden komt en de nachten echt koud zijnquote:Op zaterdag 4 juli 2009 02:18 schreef StarmanFR het volgende:
dat is eigenlijk gewoon een mooie lente, voor NL althansMaar de winters daar in Brazilie worden nooit echt koud of wel?
Offtopic: die quote in je signature is toch van Berlusconi?
Ja, het viel me ook al op dat dat bij jullie niet het geval was!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |