Hij gaat idd gewoon voor Swansea spelen.. Welk punt wil je precies maken?quote:Op zondag 6 september 2009 20:14 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Als Chain_reaction dit leest zal het wel zo goed als waar zijn
Leuke club? Een club die onderin het championship speelt. Als hij dit vooraf had geweten had hij lekker bij Utrecht gespeeld of bij FC Twente.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:39 schreef tong80 het volgende:
Leuke club voor hem in een mooi voetballand.
Zoals je weet ging het hem er uiteindelijk vooral om, om financieel er nog ff een stuk wijzer van te worden.. Als je dan ergens niet moet zijn is het wel Vvv Venlo.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:57 schreef Tha_Duck het volgende:
Wat een faalhaas
Dit is dus geen stap omhoog te noemen, VVV was nog een betere stap geweest wat dat betreft
Ik denk dat Swansea VVV met 6-0 oprolt alshet moet.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:57 schreef Tha_Duck het volgende:
Wat een faalhaas
Dit is dus geen stap omhoog te noemen, VVV was nog een betere stap geweest wat dat betreft
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 10 september 2009 22:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Leuke keuze, lijkt me geweldig om daar te spelen.
Minstens.. Misschien wel 10-0.. Met vedettes als Ferrie Boddequote:Op donderdag 10 september 2009 22:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik denk dat Swansea VVV met 6-0 oprolt alshet moet.
Bodde stond op het punt bij een grote club te tekenen voordat ie zwaar geblesseerd raaktequote:Op donderdag 10 september 2009 22:16 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Minstens.. Misschien wel 10-0.. Met vedettes als Ferrie Bodde
Zouden ze meer als 6 ton betalen? Daar geloof ik geen snars van. Dat zijn salarissen die in Nederland in de eredivisie meer uitzondering dan regel zijn, en dan zou een 2e klasser in Engeland die onderin de competitie acteert dat wel gaan betalen? Waarvan in godsnaam?quote:Op donderdag 10 september 2009 22:07 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Zoals je weet ging het hem er uiteindelijk vooral om, om financieel er nog ff een stuk wijzer van te worden.. Als je dan ergens niet moet zijn is het wel Vvv Venlo.
Schitterend mijn dag is nu al goed.quote:Op vrijdag 11 september 2009 02:00 schreef Fides het volgende:
Samen met Lee Trundle in de aanval. Dat wordt nog wat. Voor diegene die Lee 'showboatt' Trundle niet kennen, zie dit filmpje!
Ook raar.quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:18 schreef sjimz het volgende:
trundle speelt al tijden niet meer bij swansea maar volgens mij bij bristol city.
Ik weet niet precies wat een 'goede' buitenlander verdient bij Swansea, maar in ieder geval een stuk meer dan in Venlo. Of hij daar ook meer dan 6 ton verdient zou ik niet weten.. Ik vermoed van wel.quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:11 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Zouden ze meer als 6 ton betalen? Daar geloof ik geen snars van. Dat zijn salarissen die in Nederland in de eredivisie meer uitzondering dan regel zijn, en dan zou een 2e klasser in Engeland die onderin de competitie acteert dat wel gaan betalen? Waarvan in godsnaam?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |