Volgens mij niet, zag m ook niet op trainingen en let tegenwoordig heel goed opquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:27 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Heb het opgevangen, geen idee of het klopt. Probeer dat hier eigenlijk te achterhalen.
Ja, hij doet het best goed bij NAC. Is geen stap hoger, maar is ook geen geval van gegokt en verloren. Hij was hooguit arrogant, maar heeft een tijdje in Japan best leuk gedaan. Terug bij NAC waar hij een vaste waarde is. Het zal nooit een topper worden, maar het is een stevige verdediger achterin waar je goed op kan bouwen, af en toe een foutje maar dat heeft elke speler.quote:
Daar zat hij vast op te wachten.quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Swansea City zou hem willen hebben.
Yep.. Hij wilde perse een buitenlands avontuur en die heeft hij nu gevonden. Veel plezier in Wales zou ik zeggen met en tegen alle houthakkers in The Championshipquote:
Kan kloppen.. Maar lees:quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:42 schreef Tha_Duck het volgende:
Volgens de Swansea City website niet, athans, daar zie ik er niets over?
Ik had de indruk dat het hem er vooral om ging om een financiėle klapper te maken.. Hij krijgt natuurlijk nu tekengeld + een aardig salaris. Bij FCU kon hij 650.000 euro gaan verdienen meen ik.. Geen idee wat ze hem daar aan salaris gaan betalen?quote:Op woensdag 2 september 2009 19:59 schreef thewishmaster het volgende:
Je ziet maar weer waar zelfoverschatting toe leidt. Als hij dit vooraf had geweten had hij gewoon bij FC Utrecht of FC Twente getekend.
Gaat toch niet gebeuren.quote:Op donderdag 3 september 2009 20:39 schreef thewishmaster het volgende:
'Ook ADO Den Haag wil Van der Gun'
Cedric van der Gun is volgens RTV West in beeld bij ADO Den Haag. De aanvaller is transfervrij, nadat hij afgelopen zomer zijn contract bij FC Utrecht niet verlengde.
Van der Gun speelde eerder al tussen 2003 en 2005 voor ADO Den Haag. In die periode kwam hij tot 58 competitiewedstrijden, waarin hij twaalf keer scoorde.
Ook Swansea City hoopt de dertigjarige aanvaller aan te trekken. Van der Gun, die eerder voorzichtige interesse van NAC Breda afwees, liet al weten dat hij een overstap naar het Championship wel ziet zitten.
bron: www.voetbalprimeur.nl
Ik vraag me af wat er van dit gerucht waar is.
K denk ondanks dat dat Van der Gun zelf niet wil. En als het op een of andere manier wel gebeurd zal het wel een half jaar worden of zo.quote:Op donderdag 3 september 2009 22:43 schreef Christianadodenhaagfan het volgende:
Het is wel waar, Atteveld heeft zelf op de radio gezegt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |