abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71776808
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 23:27 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Heb het opgevangen, geen idee of het klopt. Probeer dat hier eigenlijk te achterhalen.
Volgens mij niet, zag m ook niet op trainingen en let tegenwoordig heel goed op
Dus tenzij het is is die niet bij ADO.
pi_71782062
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 23:02 schreef Halcon het volgende:
Het vervolg is bekend.
Ja, hij doet het best goed bij NAC. Is geen stap hoger, maar is ook geen geval van gegokt en verloren. Hij was hooguit arrogant, maar heeft een tijdje in Japan best leuk gedaan. Terug bij NAC waar hij een vaste waarde is. Het zal nooit een topper worden, maar het is een stevige verdediger achterin waar je goed op kan bouwen, af en toe een foutje maar dat heeft elke speler.

Zwaanswijk had tenminste nog een reden om het hoger in zijn bol te hebben, hij was fit en speelde redelijk. vdg is niet fit en speelt redelijk tot matig.
pi_71803972
Traint dus in zijn eentje op een veld bij AFC, hehe. Zie Sportjournaal.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_71913677
Zelfoverschatte speler
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_71913878
Snap niet goed dat hij niet goed in de gaten hield wat er gebeurde in de wereld, vrijwel alle clubs moeten achteruit in hun budget dus dan komen transfervrije spelers minder snel aan de bak

Van der Gun, Leonardo, Lucius, Timmer en Smolarek zonder contract, dat gebeurde de afgelopen jaren nauwelijks
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71917302
Jongen scoorde absoluut geen punten bij VI vrijdag. Wat een arrogante lul is dat, overschat zichzelf echt zwaar. Aardig spelertje voor subtop Nederland, maar bij Twente, PSV, AZ of Ajax zou ie nauwelijks spelen.
  zondag 16 augustus 2009 @ 17:18:00 #158
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_71926475
Laat hem maar lekker denken dat hij mee kan in de premier league, als hij niet gaat inbinden zien we hem straks niet meer terug.
pi_72306398
Swansea City zou hem willen hebben.
  maandag 31 augustus 2009 @ 12:50:46 #160
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_72306673
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 12:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Swansea City zou hem willen hebben.
Daar zat hij vast op te wachten.
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 1 september 2009 @ 22:30:32 #161
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_72356423
Is officieel nu toch?
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_72356494
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 22:30 schreef Paul het volgende:
Is officieel nu toch?
Yep.. Hij wilde perse een buitenlands avontuur en die heeft hij nu gevonden. Veel plezier in Wales zou ik zeggen met en tegen alle houthakkers in The Championship
Music is the harmonious voice of creation; an echo of the invisible world.
pi_72356832
Volgens de Swansea City website niet, athans, daar zie ik er niets over?
pi_72358350
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 22:42 schreef Tha_Duck het volgende:
Volgens de Swansea City website niet, athans, daar zie ik er niets over?
Kan kloppen.. Maar lees:

http://www.soccernews.nl/news/72515

Zo goed als zeker dus.
  woensdag 2 september 2009 @ 19:59:18 #165
144262 thewishmaster
pi_72377290
Je ziet maar weer waar zelfoverschatting toe leidt. Als hij dit vooraf had geweten had hij gewoon bij FC Utrecht of FC Twente getekend.
pi_72377672
quote:
Op woensdag 2 september 2009 19:59 schreef thewishmaster het volgende:
Je ziet maar weer waar zelfoverschatting toe leidt. Als hij dit vooraf had geweten had hij gewoon bij FC Utrecht of FC Twente getekend.
Ik had de indruk dat het hem er vooral om ging om een financiėle klapper te maken.. Hij krijgt natuurlijk nu tekengeld + een aardig salaris. Bij FCU kon hij 650.000 euro gaan verdienen meen ik.. Geen idee wat ze hem daar aan salaris gaan betalen?
pi_72377845
Zal wel vergelijkbaar zijn
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 2 september 2009 @ 20:15:20 #168
144262 thewishmaster
pi_72377907
Bij Voetbal International gaf hij pas geleden nog aan dat hij voor zichzelf ook wel een rol in de Premier League zag. Hij werd (terecht) uitgelachen door van der Gijp.
pi_72378062
Miischien speelt hij er volgend jaar wel

Er zijn ook zat spelers in de EPL die een stuk slechter zijn dan Vd Gun
pi_72378999
Hoe dan ook, bedankt voor de mooie tijd bij Utrecht, en succes bij de nieuwe club!
pi_72395796
Is er al wat bevestigd?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  donderdag 3 september 2009 @ 20:39:58 #172
144262 thewishmaster
pi_72410660
'Ook ADO Den Haag wil Van der Gun'
Cedric van der Gun is volgens RTV West in beeld bij ADO Den Haag. De aanvaller is transfervrij, nadat hij afgelopen zomer zijn contract bij FC Utrecht niet verlengde.

Van der Gun speelde eerder al tussen 2003 en 2005 voor ADO Den Haag. In die periode kwam hij tot 58 competitiewedstrijden, waarin hij twaalf keer scoorde.

Ook Swansea City hoopt de dertigjarige aanvaller aan te trekken. Van der Gun, die eerder voorzichtige interesse van NAC Breda afwees, liet al weten dat hij een overstap naar het Championship wel ziet zitten.

bron: www.voetbalprimeur.nl

Ik vraag me af wat er van dit gerucht waar is.
pi_72416351
quote:
Op donderdag 3 september 2009 20:39 schreef thewishmaster het volgende:
'Ook ADO Den Haag wil Van der Gun'
Cedric van der Gun is volgens RTV West in beeld bij ADO Den Haag. De aanvaller is transfervrij, nadat hij afgelopen zomer zijn contract bij FC Utrecht niet verlengde.

Van der Gun speelde eerder al tussen 2003 en 2005 voor ADO Den Haag. In die periode kwam hij tot 58 competitiewedstrijden, waarin hij twaalf keer scoorde.

Ook Swansea City hoopt de dertigjarige aanvaller aan te trekken. Van der Gun, die eerder voorzichtige interesse van NAC Breda afwees, liet al weten dat hij een overstap naar het Championship wel ziet zitten.

bron: www.voetbalprimeur.nl

Ik vraag me af wat er van dit gerucht waar is.
Gaat toch niet gebeuren.
pi_72416540
Het is wel waar, Atteveld heeft zelf op de radio gezegt.
pi_72416642
quote:
Op donderdag 3 september 2009 22:43 schreef Christianadodenhaagfan het volgende:
Het is wel waar, Atteveld heeft zelf op de radio gezegt.
K denk ondanks dat dat Van der Gun zelf niet wil. En als het op een of andere manier wel gebeurd zal het wel een half jaar worden of zo.

Nouja we gaan zien
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')