Als ze bij bv. VVV echt knaken zouden hebben, kunnen ze zich in een keer veilig "kopen" met contractloze spelers.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waar traint ie nu?
Van der Gun
Lucius
Timmer
Vennegoor of Hesselink
Voldoende goede Nederlanders nog zonder contract
Vander Gun is wel een klasse beterquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:56 schreef Halcon het volgende:
Dat wel, maar een buitenlandse club wint het gauw van een Nederlandse club. Volgens mij willen Gun, Lucius en Vennegoor sowieso wel in het buitenland spelen.
TImmer moet maar bij Zwolle gaan keepen.
Lucius en Vennegoor zijn ook welkom bij vrijwel elke Eredivisieclub.quote:
21 gespeeld.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:27 schreef Blupp het volgende:
[..]
ook afgelopen seizoen heeft hij heel veel wedstrijden gemist hoor
23 gespeeld
Alleen voor Vennegoor, spelers die bij een Nederlandse BVO hebben gespeeld krijgen geen overschrijving meer.... Tenzij je hele goede relaties bij de bond hebt, zoals AFC.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als je als hoofdklasser echt de topklasse wilt bereiken, zijn er nog wel kansen.
Sinds wanneer is van der Gun een spits ?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:59 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ja?
Vennegoor loopt 1 op 2,2 qua doelpunten.
Ik denk niet dat hij een stapje terug wil doen..quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:44 schreef Ytereo het volgende:
Nog steeds geen club, Kom toch gewoon naar Feyenoord
Issie opeens keeper dan?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is van der Gun een spits ?
Dat zegt niemand, maar om nu een vleugelspeler qua doelpunten te gaan vergelijken met een spits is appels met peren vergelijken.quote:
Dan had hij beter bij Utrecht kunnen blijven.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:47 schreef kevin6188 het volgende:
Ik hoorde dat hij meetraint bij ADO?
Een speler die er zoveel intrapt als hij fit is en speelt, en topscorer kan worden, is gewoon een spits of aanvaller lijkt me. Vleugelspeler is dan een beetje te weinig credit.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:44 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat zegt niemand, maar om nu een vleugelspeler qua doelpunten te gaan vergelijken met een spits is appels met peren vergelijken.
Wordt ie toch nog keeper?quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:47 schreef kevin6188 het volgende:
Van der Gun kan geen topscorer worden. Ik vind het meer een vleugelspeler dan een spits. Er is overigens niets mis met vleugespelers, die kun je ook weleens nodig hebben.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:00 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Een speler die er zoveel intrapt als hij fit is en speelt, en topscorer kan worden, is gewoon een spits of aanvaller lijkt me. Vleugelspeler is dan een beetje te weinig credit.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:47 schreef kevin6188 het volgende:
Heb het opgevangen, geen idee of het klopt. Probeer dat hier eigenlijk te achterhalen.quote:
Voor zover ik weet is daar geen sprake van.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:27 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Heb het opgevangen, geen idee of het klopt. Probeer dat hier eigenlijk te achterhalen.
Ik kan me niet voorstellen dat hij een contract bij Ado gaat tekenen, met alle respect. Dat zou echt een afgang zijn.. Ik denk ook niet dat er in Den Haag geld is om zijn salaris op te hoesten..quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |