En zo is het maar net !quote:Op maandag 16 februari 2009 16:49 schreef zatoichi het volgende:
Of ze bieden gewoon wat meer bij Utrecht, maakt ie ook meer kans op Europees voetbal....
Daarnet ontweek ik nog je loepzuivere voorzet, maar nu ligt ie gewoon op de penaltystip en de keeper ligt al naast de goal - maar dat kan je toch niet van een 29 jarige speler zeggen? Dat die nog in de bloei van zijn carriere moet komen? Misschien dat het een relatief jonge speler voor Feyenoord zal zijnquote:Op maandag 16 februari 2009 16:46 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ik heb bij V/d Gun het gevoel dat hij nog veel en veel beter kan. Het is niet dat hij vanaf nu met het jaar minder gaat worden. Ik denk dus dat hij het komende jaar nog beter wordt en daarna gewoon jarenlang een verdienstelijke speler kan worden voor Feyenoord.
Bakkes!quote:Op maandag 16 februari 2009 16:52 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
V/d Gun en Vorm naar Feyenoord.
De top van een speler ligt tussen 27 - 31. Hij zit er dus precies middenin. Tel erbij op dat hij door al dat blessureleed, de tijd heeft om zijn echte niveau te halen.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Daarnet ontweek ik nog je loepzuivere voorzet, maar nu ligt ie gewoon op de penaltystip en de keeper ligt al naast de goal - maar dat kan je toch niet van een 29 jarige speler zeggen? Dat die nog in de bloei van zijn carriere moet komen? Misschien dat het een relatief jonge speler voor Feyenoord zal zijn, maar ik denk dat er financieeltechnisch gezien veel betere opties zijn dan het halen van Van Der Gun.
Hij zou momenteel zeker wel wat kunnen toevoegen aan Feyenoord, daar niet van - maar die gaat toch niet twee a drie jaar de sterren van de hemel ballen, Feyenoord naar de subtop schieten en dan nog een klapper maken op zijn 33ste?
Hehe en de enige speler bij Utreg die gewaardeerd wordt door Ajaxciedenquote:Op maandag 16 februari 2009 17:11 schreef MaryyJane het volgende:
Van der Gun is een rasechte baas.
tenminste als ie niet naar die kakkerlakken gaat
Z'n contract loopt af bij Utrecht dacht ik? Hij lijkt me wel een goede vervanger voor Leonardo.quote:
Loopt inderdaad af. Zou het ook wel een nuttige kracht voor Ajax vinden. Voor elke club in Nederland eigenlijk. Ik denk overigens dat het Twente of Feyenoord wordt.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:26 schreef Radegast het volgende:
[..]
Z'n contract loopt af bij Utrecht dacht ik? Hij lijkt me wel een goede vervanger voor Leonardo.
Idd laat hem maar lekker bij Utregquote:Op maandag 2 maart 2009 15:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hij heeft helemaal niets bij Ajax te zoeken.
idd wat moet Feyenoord nou met Vd Gunquote:Op maandag 2 maart 2009 15:56 schreef Crane het volgende:
Ik hoop niet dat Been zo dom is om hem te halen. Daarmee zou ie een hele valse start maken bij mij.
Studio Sport bedoel je? Ik hoorde Joep Schreuder namelijk.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:35 schreef RayMania het volgende:
Vanavond een interview bij Holland Sport.
quote:Van der Gun laat 'uitstekende' aanbieding Utrecht lopen
04 maart 2009
Cedric van der Gun vertrekt vrijwel zeker na dit seizoen bij FC Utrecht. De 29-jarige aanvaller wil van zijn transfervrije status gebruik maken en de overstap maken naar een grotere club, het liefst in het buitenland. Een nieuw contractvoorstel van FC Utrecht heeft de oud-Ajacied daarom laten lopen.
"FC Utrecht heeft mij een aanbieding gedaan, waaruit absoluut waardering spreekt", zegt Van der Gun op de Utrecht-website. "Het is enerzijds dan ook aantrekkelijk ook de komende jaren voor deze club te kiezen. Maar anderzijds wil ik sportief gezien nog een stap omhoog maken, het liefst in het buitenland. Dus heb ik aan Utrecht laten weten dat ik nog even wil wachten om definitief een knoop door te hakken."
Voorzitter Jan Willem van Dop betreurt het besluit van Van der Gun. "We komen er met Cedric nu dus niet uit. FC Utrecht wil hem graag houden, maar uiteraard moeten ook wij vooruit kijken naar het volgende seizoen en kunnen we niet langer wachten met het nemen van een beslissing. Daarom hebben we vandaag onze aanbieding aan Cedric ingetrokken en gaan we ons richten op eventuele alternatieven."
Van der Gun is dit seizoen de absolute smaakmaker bij FC Utrecht. De geboren Hagenaar maakte in zeventien wedstrijden al negen doelpunten. Eerder speelde hij voor Ajax, FC Den Bosch, Willem II, ADO Den Haag en Borussia Dortmund. Sinds de zomer van 2006 staat de vleugelaanvaller onder contract bij FC Utrecht.
quote:FC Utrecht is Van der Gun mogelijk weken kwijt
09 maart 2009
Cedric van der Gun is de komende weken mogelijk niet inzetbaar bij FC Utrecht. De aanvaller, de laatste weken de grote uitblinker in de ploeg van coach Ton du Chatinier, liep in de wedstrijd tegen Roda JC (0-0) een hamstringblessure op.
Nader onderzoek moet vandaag (maandag) uitwijzen of er sprake is van een verrekking of een spierscheuring. "We zullen moeten afwachten hoe ernstig het is. Maar het is wel vervelend, voor de ploeg maar vooral voor Cedric zelf. Het is bij hem wat blessures betreft vallen en opstaan. Periodes is hij erg goed, maar dan loopt hij weer tegen een kwetsuur aan", zegt coach Du Chatinier in AD Sportwereld.
Van der Gun miste de eerste wedstrijden van dit seizoen door een slepende hakblessure. Daarvoor stond de 29-jarige aanvaller, die komende zomer transfervrij wil vertrekken naar een grotere club, lang buiten spel met knieproblemen.
Hij heeft dus typisch niets geleerdquote:Op maandag 9 maart 2009 10:15 schreef Tha_Duck het volgende:
hahah wat een loser die van der gun. Hoogmoed komt voor de val.
Ze moeten hem nu een nieuwe aanbieding doen, 1/3 van wat ie nu krijgt. En als ie niet wil dan gaat ie maar lekker met Madrid bellen of Liverpool
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |