Leek me vrij duidelijk, of je dat meld aan die dames die je date, of dat je je gewoon als vriendin voor doet, die een stapmaatje zoekt oidquote:
chick die leuke chick zoekt voor leuk contact en als het klikt meer...dat is toch duidelijk??quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Leek me vrij duidelijk, of je dat meld aan die dames die je date, of dat je je gewoon als vriendin voor doet, die een stapmaatje zoekt oid
dus als iemand met jou een date heeft, zit er sex aan vastquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daardoor heet het toch een date? Anders is het gewoon afspreken.
Zoiets?
inderdaadquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:52 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
chick die leuke chick zoekt voor leuk contact en als het klikt meer...dat is toch duidelijk??
Nee Ado, ik heb het niet over seksquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:52 schreef Adolecens het volgende:
dus als iemand met jou een date heeft, zit er sex aan vast![]()
een date is het zelfde als: "we doen voor de formaliteit eerst ff iets leuks en dan wilde sex!" ??!
slaap lekker en werk ze morgen!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
Mooi dat het duidelijk is! nou nighty night all
* checkt foboquote:
Dat bedoel ik dus ongeveer Adoquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
een date mag pas een date heten (voor mij) als ik verwacht dat er een relatie uit zou kunnen ontstaan, al heb ik sex noem ik het niet eens een date
Alleen als ik verliefd denk te kunnen worden.
ik ben maandag klaar met mijn studiequote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:57 schreef Adolecens het volgende:
ow... psychologie
ff op mijn woorden letten...
Dat moeten we dus echt oplettenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:58 schreef Leanne het volgende:
[..]
ik ben maandag klaar met mijn studie![]()
wat een gezeur zeg. een date is gewoon een afspraak met iemand die potentie heeft in welke vorm dan ookquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus ongeveer Ado![]()
En als het om de seks gaat, heb je een seksdate. Hoe simpel kan het zijn
Dus dan ben je drs Leanne.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:58 schreef Leanne het volgende:
[..]
He.. ik ben een vrouw.. ik hoor te zeurenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:59 schreef Adolecens het volgende:
[..]
wat een gezeur zeg. een date is gewoon een afspraak met iemand die potentie heeft in welke vorm dan ook
oei... een risicofactor dusquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:58 schreef Leanne het volgende:
[..]
Hmm ik vind afspraak en een date toch wel ff wat anders.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:59 schreef Adolecens het volgende:
[..]
wat een gezeur zeg. een date is gewoon een afspraak met iemand die potentie heeft in welke vorm dan ook
Als je een Nederlandse vrouw bent wel inderdaadquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
He.. ik ben een vrouw.. ik hoor te zeuren
Dus spreek je voor het eerst af met iemand wat puur vriendschappelijk zal zijn, is het dus geen datequote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:02 schreef Adolecens het volgende:
een afspraak maak ik met vrienden om film te gaan kijken oid.
een afspraak maak ik ook met vriendinnen die ik al langer ken.
een date is voor mij een nieuwe afspraak met een vrouw, waar meer in kan zetten. of dat nu sex of een relatie is, is mij evident.
jij snapt hetquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dus spreek je voor het eerst af met iemand wat puur vriendschappelijk zal zijn, is het dus geen date
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |