Leek me vrij duidelijk, of je dat meld aan die dames die je date, of dat je je gewoon als vriendin voor doet, die een stapmaatje zoekt oidquote:
chick die leuke chick zoekt voor leuk contact en als het klikt meer...dat is toch duidelijk??quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Leek me vrij duidelijk, of je dat meld aan die dames die je date, of dat je je gewoon als vriendin voor doet, die een stapmaatje zoekt oid
dus als iemand met jou een date heeft, zit er sex aan vastquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daardoor heet het toch een date? Anders is het gewoon afspreken.
Zoiets?
inderdaadquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:52 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
chick die leuke chick zoekt voor leuk contact en als het klikt meer...dat is toch duidelijk??
Nee Ado, ik heb het niet over seksquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:52 schreef Adolecens het volgende:
dus als iemand met jou een date heeft, zit er sex aan vast![]()
een date is het zelfde als: "we doen voor de formaliteit eerst ff iets leuks en dan wilde sex!" ??!
slaap lekker en werk ze morgen!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
Mooi dat het duidelijk is! nou nighty night all
* checkt foboquote:
Dat bedoel ik dus ongeveer Adoquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
een date mag pas een date heten (voor mij) als ik verwacht dat er een relatie uit zou kunnen ontstaan, al heb ik sex noem ik het niet eens een date
Alleen als ik verliefd denk te kunnen worden.
ik ben maandag klaar met mijn studiequote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:57 schreef Adolecens het volgende:
ow... psychologie
ff op mijn woorden letten...
Dat moeten we dus echt oplettenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:58 schreef Leanne het volgende:
[..]
ik ben maandag klaar met mijn studie![]()
wat een gezeur zeg. een date is gewoon een afspraak met iemand die potentie heeft in welke vorm dan ookquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus ongeveer Ado![]()
En als het om de seks gaat, heb je een seksdate. Hoe simpel kan het zijn
Dus dan ben je drs Leanne.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:58 schreef Leanne het volgende:
[..]
He.. ik ben een vrouw.. ik hoor te zeurenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:59 schreef Adolecens het volgende:
[..]
wat een gezeur zeg. een date is gewoon een afspraak met iemand die potentie heeft in welke vorm dan ook
oei... een risicofactor dusquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:58 schreef Leanne het volgende:
[..]
Hmm ik vind afspraak en een date toch wel ff wat anders.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:59 schreef Adolecens het volgende:
[..]
wat een gezeur zeg. een date is gewoon een afspraak met iemand die potentie heeft in welke vorm dan ook
Als je een Nederlandse vrouw bent wel inderdaadquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
He.. ik ben een vrouw.. ik hoor te zeuren
Dus spreek je voor het eerst af met iemand wat puur vriendschappelijk zal zijn, is het dus geen datequote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:02 schreef Adolecens het volgende:
een afspraak maak ik met vrienden om film te gaan kijken oid.
een afspraak maak ik ook met vriendinnen die ik al langer ken.
een date is voor mij een nieuwe afspraak met een vrouw, waar meer in kan zetten. of dat nu sex of een relatie is, is mij evident.
jij snapt hetquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dus spreek je voor het eerst af met iemand wat puur vriendschappelijk zal zijn, is het dus geen date
Welke titel ga je kiezen?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:58 schreef Leanne het volgende:
[..]
Hehe. .eindeiljk zitten we op dezelfde lijn waar we voor deze discussie ook al zatenquote:
Alvast gefeli!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:58 schreef Leanne het volgende:
[..]
Oh daar is mijn antwoord alquote:
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nou ja, een date voor sex is een sexdate, maar dat is voor mijn gevoel toch ook iets anders.
Maar goed.
Anders heb ik veel te veel gedae naar mijn zin
Een bierdate lijkt me leukerquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:04 schreef Lixi het volgende:
Uhm...afspreken met vrienden voor een kop koffie is voor mij gewoon een koffiedate...Maar mss dat dat koffie de boel dan voldoende nuanceert
En d'r achter tochquote:
Ik geloof niet eens in sexdates alleen puur om de seks... noem me ouderwets maar in mijn beleving hoort er bij seks toch enig gevoel te komen kijkenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nou ja, een date voor sex is een sexdate, maar dat is voor mijn gevoel toch ook iets anders.
Maar goed.
Anders heb ik veel te veel gedae naar mijn zin
Ik noem het dan vriendschap+quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:13 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik geloof niet eens in sexdates alleen puur om de seks... noem me ouderwets maar in mijn beleving hoort er bij seks toch enig gevoel te komen kijken
ouderwetsquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:13 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik geloof niet eens in sexdates alleen puur om de seks... noem me ouderwets maar in mijn beleving hoort er bij seks toch enig gevoel te komen kijken
Dus jij sekst met je vrienden?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik noem het dan vriendschap+
Je hebt een vriendschap, maar je doet er iets meer mee (maar je bent niet verliefd)
So sue mequote:
Nee, nu niet, maar weleens gedaan jaquote:
ik sprak laatst een vriendin die een date/afspraak met iemand had en die gast lag languit op de bank, schoenen uit, tv aan en zij zat op de andere bank in de hoek. Een eerste date! En hij hoopte echt dat het wat zou worden, want hij vond haar erg leuk... En dan profileer je je zoquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:14 schreef ArTiC het volgende:
ik noem niks een date, veel te beladen term. Ik spreek gewoon af en als er iets gebeurd dan gebeurd er wat, zo niet dan niet...als je maar een leuke dag/avond hebt.
Of dat ja. Ach alles wat te geforceerd is, wordt al snel bagger.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:14 schreef ArTiC het volgende:
ik noem niks een date, veel te beladen term. Ik spreek gewoon af en als er iets gebeurd dan gebeurd er wat, zo niet dan niet...als je maar een leuke dag/avond hebt.
Omgquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ik sprak laatst een vriendin die een date/afspraak met iemand had en die gast lag languit op de bank, schoenen uit, tv aan en zij zat op de andere bank in de hoek. Een eerste date! En hij hoopte echt dat het wat zou worden, want hij vond haar erg leuk... En dan profileer je je zo![]()
Ze was na een uur vertrokken
Damn, wat een suffe kerel.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ik sprak laatst een vriendin die een date/afspraak met iemand had en die gast lag languit op de bank, schoenen uit, tv aan en zij zat op de andere bank in de hoek. Een eerste date! En hij hoopte echt dat het wat zou worden, want hij vond haar erg leuk... En dan profileer je je zo![]()
Ah, zie je, maar dan komt er al meer bij kijken dan puur en alleen seksquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, nu niet, maar weleens gedaan ja
Of een vast iemand & bij hem was er ook meer dan alleen de seks (en dan bedoel ik dat er ook een goede vriendschap ontstaan is)
Dan doe je toch iets niet goed.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dan is het wel erg ja. Zal ie vast ook z'n zondag kloffie hebben aangetrokken?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
goh...er is nog hoop voor me dusquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dus legt ie zijn stinkpoten maar onder haar neus?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:21 schreef Adolecens het volgende:
ja echt, dan snap je het niet hoor...
Hij voelde zich zo op zijn gemak met haar en gaf haar het "thuiskomen" gevoel zei ie..
Dat doe je maar op date tweequote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:21 schreef Adolecens het volgende:
Hij voelde zich zo op zijn gemak met haar en gaf haar het "thuiskomen" gevoel zei ie..
ze zat op de andere bankquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:21 schreef dawg het volgende:
[..]
Dus legt ie zijn stinkpoten maar onder haar neus?
Lag de afwas ookal te wachten ?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:21 schreef Adolecens het volgende:
haha! dat zou een goeie geweest zijn, misschien als ze was gebleven wel jaquote:
Er voor !?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:15 schreef Leanne het volgende:
[..]
Nee ervoor![]()
OT: ik heb nooit sexdates
anders word je jaloers?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:28 schreef PrincePolly het volgende:
Stelling: hopen jullie ook dat Duimelot een leuke avond gaat hebben maar niet gaat neuken?
waarom datquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:15 schreef Leanne het volgende:
[..]
Nee ervoor![]()
OT: ik heb nooit sexdates
Ehm.. dat maakt mij vrij weinig uit eigenlijk.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:28 schreef PrincePolly het volgende:
Stelling: hopen jullie ook dat Duimelot een leuke avond gaat hebben maar niet gaat neuken?
heeft ze een date dan?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:28 schreef PrincePolly het volgende:
mijn gedachte, jouw woordenquote:
Deel 6quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
Dit is zo erg dat het bijna grappig is. Misschien iets voor American Pie deel ?
quote:
Waarom mag ze niet neuken ? Zolang zij maar een super leuke tijd heeftquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:28 schreef PrincePolly het volgende:
Nee ze gaat gewoon een filmpje doen en op stap met iemand (geen man)quote:
Goed stelling.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:28 schreef PrincePolly het volgende:
Dat zeg ik. Maar als ze die principes niet zou hebben dan ...- laat maar -quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
ze wil niet neuken ivm haar principes, maar die ging ze misschien overboord gooien.
Ik weet dus niet wat ik voor haar moet hopen, als ze het maar leuk heeft toch?
Iddquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
ze wil niet neuken ivm haar principes, maar die ging ze misschien overboord gooien.
Ik weet dus niet wat ik voor haar moet hopen, als ze het maar leuk heeft toch?
ik vind jouw stelling eigenlijk wel ontzettend sneu!! Als ze al een date heeft, hoop ik dat z een leuke avond heeft en die dingen gebeuren, waarvan ze wil dat ze gebeuren! Jeetje zeg... Ik krijg hier gewoon koude rillingen van.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:28 schreef PrincePolly het volgende:
Dat zegt ze ja.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:31 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Nee ze gaat gewoon een filmpje doen en op stap met iemand (geen man)
Een gedateerde vraag hè, maarre hoe zit het met jou en mr. collega?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Idd
Neuken of niet neuken.. that's not the question
Wat is er in godsnaam goed aan zo'n stelling?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed stelling.![]()
Zo lang Duimelot maar een goede avond heeft toch.
Tis dat ze zo ver weg woont (4 uur met trein), ander was ik meegegaanquote:
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:32 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ik vind jouw stelling eigenlijk wel ontzettend sneu!! Als ze al een date heeft, hoop ik dat z een leuke avond heeft en die dingen gebeuren, waarvan ze wil dat ze gebeuren! Jeetje zeg... Ik krijg hier gewoon koude rillingen van.
Zie gelijk krantenkoppen voor me, van stalker, internetdebiel en andere rare dingen
Maakt niet uit. Studie gaat voorquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:32 schreef Lixi het volgende:
[..]
Een gedateerde vraag hè, maarre hoe zit het met jou en mr. collega?
Ben een tijdje drukker geweest met studie dan Fok!
is dat echt zoquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:27 schreef mrbox het volgende:
[..]
Er voor !?
Wil nu niet heel precies overkomen maar master titel zet je achter je naam, zie ook helemaal onderaan:
http://www.ru.nl/master/vragen/veelgestelde_vragen/
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Studie gaat voor
Maar dat is voorbij
Sarcasmequote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wat is er in godsnaam goed aan zo'n stelling?
Jaquote:
Vast een kloonquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:35 schreef Adolecens het volgende:
Ben je een vriend van god hoe heet die gast ook alweer...
S95Sedan ja!
welkom bij het vernieuwde onderwijsstelsel jaquote:
Ach er zat sowieso geen relatie in. Vanbeide kanten niet, dus dan houdt het op.quote:
Ja daar heb je wel een punt, maar dat was niet de gedachte achter jullie eerste date tochquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ach er zat sowieso geen relatie in. Vanbeide kanten niet, dus dan houdt het op.
Er zijn meer mensen afgehaakt hoor. De afgelopen dagen was het wel erg stil hier.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Vast een kloon![]()
heb hem al een tijd niet meer gezien....
Fijn hequote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Vast een kloon![]()
En dan mij betichten van Sedan-2quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Vast een kloon![]()
Ik hield in eerste instantie alle opties open. Toen het duidelijk was dat er meer niet inzat. Vond ik het totaal niet erg en was het voor mij klaarquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:37 schreef Lixi het volgende:
Ja daar heb je wel een punt, maar dat was niet de gedachte achter jullie eerste date toch
Er was toch ook MrHyves hoe gaat het daar mee?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ach er zat sowieso geen relatie in. Vanbeide kanten niet, dus dan houdt het op.
quote:
Je gebruikt minder smilies.. dat is in je voordeelquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:39 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
En dan mij betichten van Sedan-2
Tippie mijnderzijds:quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:38 schreef Leanne het volgende:
hmmm weer wat geleerd
Maar ga mijn titel toch niet gebruiken denk
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik hield in eerste instantie alle opties open. Toen het duidelijk was dat er meer niet inzat. Vond ik het totaal niet erg en was het voor mij klaar
Er zijn ook veel mensen ziek hoorquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Er zijn meer mensen afgehaakt hoor. De afgelopen dagen was het wel erg stil hier.
Bij mijn zus werd door haar nieuwe werkgever juist gevraagd drs. te gebruiken...het hangt er maar net vanaf wat voor werk je gaat doenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:40 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Tippie mijnderzijds:
Pas doen als je functie ernaar is!
Anders kom je enorm over naar een afgestudeerd trutje wat wil showen met haar titel en verder nog niet zoveel op haar conto heeft.
+ het kan niet altijd druk zijnquote:
Zo zieken zijn er toch niet op dit moment. Of is iedereen verhuisd naar sc.quote:
Als je zus had gekozen om Msc te gebruiken (en dit gedaan had), dan had ze niet meer mogen switchenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:41 schreef Lixi het volgende:
[..]
Bij mijn zus werd door haar nieuwe werkgever juist gevraagd drs. te gebruiken...het hangt er maar net vanaf wat voor werk je gaat doen
de SC is en blijft kut vind ikquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo zieken zijn er toch niet op dit moment. Of is iedereen verhuisd naar sc.
ze was nog niet afgestudeerd destijdsquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Als je zus had gekozen om Msc te gebruiken (en dit gedaan had), dan had ze niet meer mogen switchen
quote:
Ik ben sowieso niet zo een shower. Ik heb mijn studie gedaan omdat ik het leuk vond en niet omdat ik zonodig een titel moet. Mensen die showen met hun titel vind ik sowieso een beetje arroquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:40 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Tippie mijnderzijds:
Pas doen als je functie ernaar is!
Anders kom je enorm over naar een afgestudeerd trutje wat wil showen met haar titel en verder nog niet zoveel op haar conto heeft.
Ik heb altijd gehoord van niet, maar wie weetquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:43 schreef Lixi het volgende:
[..]
ze was nog niet afgestudeerd destijdsmaar volgens mij kun je het ook nog aan laten passen
Kom je samen tomatensoep brouwen?quote:
vinger op steekt! vanacht slecht geslapen, constant wakker en draaien, uiteindelijk om 6 uur maar rond gaan spoken, half als een zombie naar alternate geweest om wat nieuwe hardware voor een htpc proefopstelling en nu als een soort halve gare al een uur naar dit topic aan het staren en af te vragen waarom ik niet kan antwoord.quote:
dat lukt nietquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:43 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dan moeten we het gewoon gezellig gaan maken!
hier gaat het altijd over iets wat singles boeit en interesseert. je weet dat hier allemaal wel een beetje gelijkgestemden zitten en daar gaat van alles door elkaar met allemaal verschillende types en als je daar iets zegt, wat hier volkomen normaal is, zijn er daar ineens mensen op hun teentjes getrapt.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ondanks dat er nu veel Singles inzitten.. wat doen we verkeerd?
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Er zijn meer mensen afgehaakt hoor. De afgelopen dagen was het wel erg stil hier.
Als de soep klaar is!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:46 schreef Logician het volgende:
Ludootje
![]()
Adolecens: Alleen als er ook genueckt wordt
Beterschap en welkomquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:46 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
vinger op steekt! vanacht slecht geslapen, constant wakker en draaien, uiteindelijk om 6 uur maar rond gaan spoken, half als een zombie naar alternate geweest om wat nieuwe hardware voor een htpc proefopstelling en nu als een soort halve gare al een uur naar dit topic aan het staren en af te vragen waarom ik niet kan antwoord.
(wel het helpt als je eerst inlogt kan ik jullie intussen melden)
Hey leuke voorzet voor een ontopic iets:quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:44 schreef Leanne het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niet zo een shower. Ik heb mijn studie gedaan omdat ik het leuk vond en niet omdat ik zonodig een titel moet. Mensen die showen met hun titel vind ik sowieso een beetje arro
Ben het volkomen met je eens hoor, maar ik heb het geprobeerdquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:46 schreef Adolecens het volgende:
hier gaat het altijd over iets wat singles boeit en interesseert. je weet dat hier allemaal wel een beetje gelijkgestemden zitten en daar gaat van alles door elkaar met allemaal verschillende types en als je daar iets zegt, wat hier volkomen normaal is, zijn er daar ineens mensen op hun teentjes getrapt.
kortom.. het is en blijft kut daar
Haha, toch leuke dromen danquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:47 schreef Cuegirllie het volgende:
Over slapen gesproken.. ik had weer eens seks in m'n droom
Ach ja, de aloude kliekjesquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
dat lukt niet
[..]
hier gaat het altijd over iets wat singles boeit en interesseert. je weet dat hier allemaal wel een beetje gelijkgestemden zitten en daar gaat van alles door elkaar met allemaal verschillende types en als je daar iets zegt, wat hier volkomen normaal is, zijn er daar ineens mensen op hun teentjes getrapt.
je bent zwaar het zeuren over die SC he? Zit het je echt zo dwars dat er mensen zijn die daar niet komen? Of dat deze reeks misschien voor de zoveelste keer dicht moet terwijl het goed beschouwd beter loopt dan die half laffe SC reeks?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:43 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dan moeten we het gewoon gezellig gaan maken!
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
dat lukt niet
[..]
Wel goede sex ?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:47 schreef Cuegirllie het volgende:
ik dus ook, zelfs een abbo genomen om bepaalde users te negeren, zodat ik het nog prettig zou vindenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ben het volkomen met je eens hoor, maar ik heb het geprobeerd
Vertel!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:47 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik vraag me af hoe jij dat weet, maar ik zet mijn geld erop in dat als ze vanavond een kerel tegenkomt, dat dat een hele leuke klik gaat wordenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:31 schreef PrincePolly het volgende:
Nee ze gaat gewoon een filmpje doen en op stap met iemand (geen man)
Dat bedoel ik dus te zeggenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
dat lukt niet
[..]
Mij ook?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:48 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ik dus ook, zelfs een abbo genomen om bepaalde users te negeren, zodat ik het nog prettig zou vinden
Het zijn opzich niet de kliekjes alleen... het is gewoon dat je hier met toch een bepaalde groep zit ofzo. Lastig uit te leggen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:48 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ach ja, de aloude kliekjes
We kunnen ze assimileren
Vertel ! Ik ruik tekort komingen ! ( nee ik bied me niet aan )quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:47 schreef Cuegirllie het volgende:
Zo lang ze maar een beetje op mijn niveau zit vind ik het niet belangrijk.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:47 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hey leuke voorzet voor een ontopic iets:
Hoe belangrijk is voor jou het niveau van opleiding bij je toekomstige vriend of vriendin ?
ik hoop het voor haar, gun haar best een nieuwe goede kerel in haar leven namelijkquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:49 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe jij dat weet, maar ik zet mijn geld erop in dat als ze vanavond een kerel tegenkomt, dat dat een hele leuke klik gaat worden
Met mij:quote:
dat laatstequote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:48 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
je bent zwaar het zeuren over die SC he? Zit het je echt zo dwars dat er mensen zijn die daar niet komen? Of dat deze reeks misschien voor de zoveelste keer dicht moet terwijl het goed beschouwd beter loopt dan die half laffe SC reeks?
Niet echt eigenlijk. Ik heb een kleine 3 jaar gehad met een jongen die postbode wasquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:47 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hoe belangrijk is voor jou het niveau van opleiding bij je toekomstige vriend of vriendin ?
Wel goed, maar ook erg kort omdat we gestoord werden door kinderenquote:
Dat je die dus gewoon niet ziet?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:48 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ik dus ook, zelfs een abbo genomen om bepaalde users te negeren, zodat ik het nog prettig zou vinden
ik wil wel weten of je ook andere dingen goed kan klaarmaken natuurlijkquote:
Je moest eens weten...quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:49 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe jij dat weet, maar ik zet mijn geld erop in dat als ze vanavond een kerel tegenkomt, dat dat een hele leuke klik gaat worden
Ja, las zoiets inderdaad. Kut man. Sterkte maandag.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:50 schreef Logician het volgende:
[..]
Met mij:goed
Met stiefvader:kut
m.a.w. ben een beetje jantje huilt jantje lacht vandaag..
Ik denk toch dat ik voor de Msc ga danquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:47 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
![]()
Net wakker ... hele drukke dag gehad(voor een zaterdag) was even gaan slapen en schrik 15 minuten geleden wakker
Stampende hoofdpijn ook nog![]()
Leanne Feli ! Ik las het net allemaal even ! Weet je welke titel je gaat kiezen nu dat het een aanhangsel wordt?
En mag ik vragen welke wetenschap je hebt gestudeerd?
het zal me werkelijk waar de kont roesten wat voor opleiding ze gedaan heeft als er maar met regelmaat verstandige praat uit komt. Kan vrij weinig met het type te lomp om te schijten, maar papier zegt daar gelukkig helemaal niets over. Papier zegt over hoeveel kans je gekregen hebt om papier te halenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:47 schreef mrbox het volgende:
[..]
Als ik thuis kan komen en m'n verhaal kan doen en ik weet dat hij me een beetje begrijpt, dat zou ik wel prettig vindenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:47 schreef mrbox het volgende:
Dat gun je iedereenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:50 schreef kwaakvaak het volgende:
ik hoop het voor haar, gun haar best een nieuwe goede kerel in haar leven namelijk![]()
Dat, precies hetzelfde voor mijquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:50 schreef Leanne het volgende:
[..]
Niet echt eigenlijk. Ik heb een kleine 3 jaar gehad met een jongen die postbode was
Toch merk ik de laatste tijd dat ik er wel meer op let, het lijkt sowieso in het algemeen dat ik vaker een klik heb met jongens die gelijk zitten qua opleidingsniveau.
Kerel, doe of niet zo vaag. Of zeg gewoon niks meer over die hele Duimelot niet. Het is nogal irritant, bijna Sedan-like.quote:
Dus je doet niet aan downdating.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:50 schreef Leanne het volgende:
[..]
Niet echt eigenlijk. Ik heb een kleine 3 jaar gehad met een jongen die postbode was
Toch merk ik de laatste tijd dat ik er wel meer op let, het lijkt sowieso in het algemeen dat ik vaker een klik heb met jongens die gelijk zitten qua opleidingsniveau.
Ik hou wel van "running scared" aktiesquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ik wil wel weten of je ook andere dingen goed kan klaarmaken natuurlijk
en tijdens het koken de tijd hebben om te ontdekken wat je uuh.. lekker vind
Nee, burdiequote:
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:51 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, las zoiets inderdaad. Kut man. Sterkte maandag.
Maar ben blij dat het goed met je gaat.
Jawel hoor. Als de jongen in kwestie gewoon leuk is en er een klik is, tuurlijkquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus je doet niet aan downdating.
Jij gaat het niet vertellen en ik hoef het ook niet per se te weten. Het is gewoon interesse. Ik hoop dat ze met een leuk verhaal hier terugkomtquote:
inderdaad, dat leekt mij intussentijd ook wel bewezen!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:50 schreef Adolecens het volgende:
[..]
dat laatste
je merkt duidelijk dat er een behoefte is aan zoiets als dit
Jij hebt mijn post gelezenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:52 schreef dawg het volgende:
[..]
Kerel, doe of niet zo vaag. Of zeg gewoon niks meer over die hele Duimelot niet. Het is nogal irritant, bijna Sedan-like.
hetzelfde maar dan in vrouwelijke vorm, en voor iets langer dan 3 maanden deze keer graagquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:52 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat gun je iedereen
En wat gun jij jezelf kwaakvaak?
Daarbij is papier wel handig bij het schijtenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:52 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
het zal me werkelijk waar de kont roesten wat voor opleiding ze gedaan heeft als er maar met regelmaat verstandige praat uit komt. Kan vrij weinig met het type te lomp om te schijten, maar papier zegt daar gelukkig helemaal niets over. Papier zegt over hoeveel kans je gekregen hebt om papier te halen
oew, sorry, mijn opmerking was niet zo gepast dan..quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:50 schreef Logician het volgende:
[..]
Met mij:goed
Met stiefvader:kut
m.a.w. ben een beetje jantje huilt jantje lacht vandaag..
Maargoed.. er zal weinig veranderen gok ik zo, behalve dat dit topic wss wel eens gesloten zal worden.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:53 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
inderdaad, dat leekt mij intussentijd ook wel bewezen!
Gelukkig er is dus nog hoop voor iemand zonder een goede opleiding om iemand aan de haak te slaan met een goede opleiding.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:53 schreef Leanne het volgende:
[..]
Jawel hoor. Als de jongen in kwestie gewoon leuk is en er een klik is, tuurlijk
ik wilde een verdomd statement maken en daar had ik graag 24 euro voor overquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:54 schreef dawg het volgende:
[..]
Jij gaat geld betalen alleen om mensen hun reacties te kunnen verbergen?
Dat hoop ik ook!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:53 schreef MNR het volgende:
[..]
Jij gaat het niet vertellen en ik hoef het ook niet per se te weten. Het is gewoon interesse. Ik hoop dat ze met een leuk verhaal hier terugkomt
Je wou gewoon je notes inzienquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ik wilde een verdomd statement maken en daar had ik graag 24 euro voor over
quote:
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:35 schreef Adolecens het volgende:
Ben je een vriend van god hoe heet die gast ook alweer...
S95Sedan ja!
Was er altiijd al , het is gewoon liefde hoor?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig er is dus nog hoop voor iemand zonder een goede opleiding om iemand aan de haak te slaan met een goede opleiding.
Waarom zou dit topic gesloten worden?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maargoed.. er zal weinig veranderen gok ik zo, behalve dat dit topic wss wel eens gesloten zal worden.
En nu kraait er geen haan meer naar.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Maar dan mis je toch soms halve gesprekken. Niet dat ze boeiend zijn ofzo, maar dan zie je maar de helft. Dat is toch irritant?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
dat was een leuke bijkomstigheid jaquote:
Ik vind het eigenlijk nog brilianter dat Danny het voor elkaar krijgt dat mensen betalen om de functie te mogen gebruiken. Dat pakt ie commercieel toch een stuk beter aan dan ik dat doe, op mijn forumpie is het gratisquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:54 schreef dawg het volgende:
[..]
Jij gaat geld betalen alleen om mensen hun reacties te kunnen verbergen?
Er zijn helaas vrouwen die weigeren te daten met mensen onder hun opleidings niveau.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:57 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Was er altiijd al , het is gewoon liefde hoor?
Al was mijn toekomstige vriendin putjesschepper ... ik hou van haar voor wat ze is ... niet voorwat ze doet (als beroep dan)
Dat geldt voor mannen net zo goed hoorquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Er zijn helaas vrouwen die weigeren te daten met mensen onder hun opleidings niveau.
Misschien een optie om in te voeren in de toekomst dan doe je bij de abo's nog een extra features blij klaar.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:58 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk nog brilianter dat Danny het voor elkaar krijgt dat mensen betalen om de functie te mogen gebruiken. Dat pakt ie commercieel toch een stuk beter aan dan ik dat doe, op mijn forumpie is het gratis
Euh jaquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:00 schreef Lixi het volgende:
[..]
Dat geldt voor mannen net zo goed hoor
Het komt er toch vaak op neer dat het erom gaat dat je met iemand kan praten over de dingen die je intresseren of dat nu is met een lbo-er of wo-er..quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:01 schreef dawg het volgende:
Opleidingsniveau. Die discussie heb ik tot in den treure gevoerd, dus ik sla even over.
Ik denk dat vrouwen dat vaker doen hoor... ik hoor wel eens de klaagzang in de wandelgangen , en dat over vrouwen is toch wel meer!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:00 schreef Lixi het volgende:
[..]
Dat geldt voor mannen net zo goed hoor
Tijd voor een volgend onderwerp dan.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:01 schreef dawg het volgende:
Opleidingsniveau. Die discussie heb ik tot in den treure gevoerd, dus ik sla even over.
En als MBO-er met WO-er kan dat wel dan?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het komt er toch vaak op neer dat het erom gaat dat je met iemand kan praten over de dingen die je intresseren of dat nu is met een lbo-er of wo-er..
Hehe.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:01 schreef dawg het volgende:
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En als MBO-er met WO-er kan dat wel dan?
Geen ervaring mee, want ben zelf Hbo;erquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En als MBO-er met WO-er kan dat wel dan?
Gelukkigquote:
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:05 schreef ArTiC het volgende:
sub]hoewel die ene keer dat ik met mijn ex in bed lag en de haan van de buren begon te kraaien waarop ze met me in discussie ging dat het een kip was en geen haan wel erg irritant was...[/sub]
Dat denk ik ook wel.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Geen ervaring mee, want ben zelf Hbo;er![]()
Nee maar dat kan vast heel goedWat ik zeg het heeft voornamelijk met interesses te maken en verdieping in een ander. Zoiets.
Daar heb je miss wel een punt. Als je lange discussies over het werk kan hebben enzo dan neem je het ook weer teveel mee naar huis.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:07 schreef Adolecens het volgende:
Ik wilde altijd wel een vrouw die een beetje op mijn niveau zit. Maar ik ben tot de ontdekking gekomen dat het soms ook zoveel leuker kan zijn als ze gewoon weinig of minder van je werk begrijpt. Je hebt zulke andere gesprekken dan! Het is allemaal wat spontaner en minder carrière gericht, minder matrealistisch.
Mijn ex was een echte carriere vrouw en we hadden het vaak over ons werk, over de dingen die speelden. We hadden het financieel erg goed samen! Maar... stiekum vond ik het ook weer niks...
Nu gaat ze met een call center medewerker en zegt het zelfde
nou gooi je ideeen in de groepquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:08 schreef Ludootje het volgende:
Maar ontopic:
Welke van de mensen hier zouden een setje kunnen vormen?
ik kan nog kwaad worden als ik er aan denk...gelukkig spoorde ze niet helemaalquote:
Geen idee. Doe een poging met koppelen zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:08 schreef Ludootje het volgende:
Maar ontopic:
Welja, gooi jij helemaal maar helemaal olie op het vuurquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:08 schreef Ludootje het volgende:
Maar ontopic:
Welke van de mensen hier zouden een setje kunnen vormen?![]()
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
nou gooi je ideeen in de groep
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee. Doe een poging met koppelen zou ik zeggen.
Cuegirllie en Adolecens? Allebei niet op hun mondje gevallen en uitgesproken meningquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:11 schreef MNR het volgende:
[..]
Welja, gooi jij helemaal maar helemaal olie op het vuur
Maar Ludootje, TS-stelling begint![]()
(ik zal er maar direct aan toevoegen dat ik denk ik met niemand hier een setje vorm)
Ik praat ook over niveau, niet over opleiding. Een WO'er kan nog net zo beroerd praten als een LBO'er en vice versa. het gaat mij om niveau in een gesprek.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:10 schreef PrincePolly het volgende:
Niveau heeft natuurlijk geen reet met diploma te maken.
Je moet kunnen levellen, zodat je op hetzelfde nivo (kan ook) komt te zitten. Al is omhoog levellen wel wat lastiger dan omlaag levellen
Maak maar een lijstje, haha.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:08 schreef Ludootje het volgende:
Maar ontopic:
zou kunnen, niet of t zo isquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:11 schreef MNR het volgende:
[..]
Welja, gooi jij helemaal maar helemaal olie op het vuur
Maar Ludootje, TS-stelling begint![]()
(ik zal er maar direct aan toevoegen dat ik denk ik met niemand hier een setje vorm)
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:12 schreef Ludootje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Cuegirllie en Adolecens? Allebei niet op hun mondje gevallen en uitgesproken mening
Of als je allebij hetzelfde doet. Dan praat je over je werk en dan maakt je partner de zin al bijna af. Dat lijkt mij ook niks. Ik heb liever een vriendin die totaal iets anders doet dan mij.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daar heb je miss wel een punt. Als je lange discussies over het werk kan hebben enzo dan neem je het ook weer teveel mee naar huis.
Maar ik denk dat ik wel iemand nodig heb die het wel allemaal begrijpt. Anders wordt het zo; wat heb je gedaan vandaag?
ik: ja dit en zus en dat
hij: hmm oke.. leuk
Dank je schatquote:
Misschien is het een beter idee om iedereen die in dit topic post op een rijtje te zetten. En daarna met koppelen te beginnen.quote:
Hihi, wijsneusquote:
Als het echt je geliefde is leg je het wel 9000 keer uit !quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:06 schreef automatic_ het volgende:
Ik wil wel een beetje niveau hebben & niet dat ik bepaalde zaken 8723x moet uitleggen
Maar goed; wat is dan dat niveau, dat is dan nog de vraag
"Over 9000?!"quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:15 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Als het echt je geliefde is leg je het wel 9000 keer uit !
Trust me i know it !
Dat je het doet, betekend niet dat je het leuk vindt hequote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:15 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Trust me i know it !
quote:
LOL!! Gekquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:14 schreef MaartenHaarlem het volgende:
PrincePolly , Artic & MNR
Dat zou een leuk stelletje zijn ... lekker druk in huis![]()
Het is mij de vorige keer ook niet geluktquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:15 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Trust me i know it !
ik ben alles behalve drukquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:14 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Dat zou een leuk stelletje zijn ... lekker druk in huis
Toen ik het typte schoot ik in de lach... en dacht mmaahh post maar het niveau is hier zoooo hoog !!quote:
Interessant.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:15 schreef Ludootje het volgende:
Tijnbrijn en MNR. Volgens mij kunnen zij allebei heel goed diepe gesprekken voeren
met zn drieën?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:14 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Dat zou een leuk stelletje zijn ... lekker druk in huis
Hahaha, ik weet dat ik hier best serieus overkomt, dat heeft dawg me een keer verteld nadat hij me IRL een stuk leuker vond als hier op Fok!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:15 schreef Ludootje het volgende:
Tijnbrijn en MNR. Volgens mij kunnen zij allebei heel goed diepe gesprekken voeren
Het is deels mijn werk ?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat je het doet, betekend niet dat je het leuk vindt he
Hoezo niet dan? Wat is er mis met je dan?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:18 schreef Adolecens het volgende:
Ik bedoelde dus dat ik het me niet voor kan stellen dat jij CG iets met mij zou willen!![]()
Laat staan dat iemand dat zou willen hier...
Nop, dat werkt nietquote:
Beetje modern denken JB !!quote:
Oh dat maakt het nog interessanter.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:18 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha, ik weet dat ik hier best serieus overkomt, dat heeft dawg me een keer verteld nadat hij me IRL een stuk leuker vond als hier op Fok!
Het is me maar gezegd
Hoe kom je daar nu weer bij?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:18 schreef Adolecens het volgende:
Laat staan dat iemand dat zou willen hier...
Hahaha, nu geef ik weer de verkeerde signalen af he?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:20 schreef tijnbrein het volgende:
Oh dat maakt het nog interessanter.![]()
Is er dan wel iemand waar je mee zou willen daten in dit topic?quote:
Nee, maar wil nog wel steeds jouw voorkeur weten? Is er iemand in deze SC met wie je een date zou willen?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:20 schreef Ludootje het volgende:
Ok, iemand dan suggesties over iets dat wél gaat werken?![]()
Ik zei ook: gezelligquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:20 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Beetje modern denken JB !!
We zijn niet allemaal uit de tijd dat hooiwagens voorrang kregen !
Stop living on dreams boy ... stop living on dreams!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:20 schreef Ludootje het volgende:
Ok, iemand dan suggesties over iets dat wél gaat werken?
Ik ben niet iemand die zomaar over internet blindelings een date aangaatquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:21 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, maar wil nog wel steeds jouw voorkeur weten? Is er iemand in deze SC met wie je een date zou willen?
Ondanks dat Ludootje vindt dat ik niet op m'n mondje gevallen ben, doe ik daar geen uitspraken overquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is er dan wel iemand waar je mee zou willen daten in dit topic?
Integendeel. Volgens mij ben jij best wel een interessant persoon die ik wel beter wil leren kennen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:20 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha, nu geef ik weer de verkeerde signalen af he?
Ik denk dat er nogal wat mensen zijn die een bepaald beeld van me hebbenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hoezo niet dan? Wat is er mis met je dan?
Tja, je andere kant komt niet zo vaak naar bovenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:25 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik denk dat er nogal wat mensen zijn die een bepaald beeld van me hebben
Ik denk dat JB een van de modernste vrouwen is die hier rondlopenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:20 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Beetje modern denken JB !!
We zijn niet allemaal uit de tijd dat hooiwagens voorrang kregen !
waar zijn je rode gebleven?quote:
Wat ik zeg, mensen spreken nogal snel een vooroordeel uit tegen me hierquote:
Dat zou ik ook niet doen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ondanks dat Ludootje vindt dat ik niet op m'n mondje gevallen ben, doe ik daar geen uitspraken over
alweer?quote:
Alleen als ik de rest ook mag kiezen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
o, goed idee
Mag jij kiezen welke ik aan moet
In willekeurige volgorde?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:27 schreef Ludootje het volgende:
Hier mijn lijstje van mensen naar wie ik nieuwsgierig ben irl:
Kluts
Cue
JB
automatic_
MNR
Yep, toevallig alle vrouwen in dit topic
Je vergeet er wel een stel hoorquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:27 schreef Ludootje het volgende:
Kluts
Cue
JB
automatic_
MNR
Heb je die nieuwe al gezien?quote:
Dat Player beeld bedoel jequote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:25 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik denk dat er nogal wat mensen zijn die een bepaald beeld van me hebben
Nou en.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:27 schreef Adolecens het volgende:
[..]
alweer?
je bent bijna inventaris man!
Zozoquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:27 schreef Ludootje het volgende:
Kluts
Cue
JB
automatic_
MNR
Wie dan? Dit zijn volgens mij de mensen die ik het meest zie hierquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je vergeet er wel een stel hoor
Okeequote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:27 schreef dawg het volgende:
[..]
Alleen als ik de rest ook mag kiezen.
Nog niet. Maar ik denk dat ik ze wel kan waarderen. Wat dat betreft heeft ze wel dezelfde smaak.quote:
Je mag me vragen wat je wilt.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:24 schreef tijnbrein het volgende:
Integendeel. Volgens mij ben jij best wel een interessant persoon die ik wel beter wil leren kennen.![]()
duimelot, knuffelzacht, murmelliquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:28 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Wie dan? Dit zijn volgens mij de mensen die ik het meest zie hier
Duimelot sowiesoquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:28 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Wie dan? Dit zijn volgens mij de mensen die ik het meest zie hier
^^ Daar heb ik nog te weinig van gezien om me er een beeld van te vormenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
duimelot, knuffelzacht, murmelli
Redcatquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
duimelot, knuffelzacht, murmelli
Inderdaad. Ik zou ook wel een paar vrouwen in dit topic irl willen leren kennen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je vergeet er wel een stel hoor
Bedoel je niet Tegan?quote:
Wss ook bijna elke vrouw hier of niet?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik zou ook wel een paar vrouwen in dit topic irl willen leren kennen.
ja, eigenlijk ben ik een lief onschuldig jochiequote:
Dat is geen date meer dan! Maar zoiets als "hey, ben je thuis, dan kom ik ff langs!"quote:
Ze passen mooi bij haar naakte lichaam paarse truiquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:29 schreef dawg het volgende:
[..]
Nog niet. Maar ik denk dat ik ze wel kan waarderen. Wat dat betreft heeft ze wel dezelfde smaak.
Owja die "mist" in dat rijtje ook nog jaquote:
Niet alle vrouwen hoor. Een paar in het bijzonder.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wss ook bijna elke vrouw hier of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |