Mutzefluts.nl ?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:23 schreef MutZ het volgende:
Eliza, drummerdude 3FMaster
Hmmm.... Weet iemand een leuke domeinnaam?
Waar moet hij over gaan, wat staat dr voor/achter. Info graagquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:23 schreef MutZ het volgende:
Eliza, drummerdude 3FMaster
Hmmm.... Weet iemand een leuke domeinnaam?
Zeiden dj's maar eens meer wat ze echt denkenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:22 schreef 3FMaster het volgende:
Leaf heeft een bijdrage gedaan door te stoppen![]()
![]()
Domien! Dat mag je niet zeggen
Hier idemquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:28 schreef 3FMaster het volgende:
Mnn, ondanks dat ik 'em uit mn kop kan, hier gaat de TV zo op Bertje Vis
bij 538 is dat verbodenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Zeiden dj's maar eens meer wat ze echt denken
quote:
Weet ik nog niet precies, heb een domeinnaam gewonnen, dus ik ben nu aan het kijken wat ik er precies mee wil... Wss ga ik wat met fotografie doen...quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:24 schreef drummerdude het volgende:
Voor wat voor een site?
http://fotomuts.nlquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:30 schreef MutZ het volgende:
[..]
[..]
Weet ik nog niet precies, heb een domeinnaam gewonnen, dus ik ben nu aan het kijken wat ik er precies mee wil... Wss ga ik wat met fotografie doen...
..En als slagroom op de taart daarnet ook nog Leaf! Tentames goed gemaakt?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:32 schreef borisz het volgende:
Sommige docenten trouwens
Ze zou donderdag de tentamencijfers op blackboard zetten. Om 15.00 zijn alleen de namen At/m G online gezet. Met de melding de rest volgt gister.
Niet dus.
Kijk ik net, heeft ze het t/m K bijgevuld. Mijn achternaam begint met een u dus ik mag nog even wachten
.
Pleur of alles tegelijk online of niet
Ohja W&N gebouw van de VU
Zo genoeg geklaagd.
Dan gaat het eerder http://www.fotoanneke.nl wordenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:32 schreef drummerdude het volgende:
[..]
http://fotomuts.nl
(Makkelijk logo maken, FM)
Ik denk dat je eind februari aan de beurt bentquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:32 schreef borisz het volgende:
Sommige docenten trouwens
Ze zou donderdag de tentamencijfers op blackboard zetten. Om 15.00 zijn alleen de namen At/m G online gezet. Met de melding de rest volgt gister.
Niet dus.
Kijk ik net, heeft ze het t/m K bijgevuld. Mijn achternaam begint met een u dus ik mag nog even wachten
.
Pleur of alles tegelijk online of niet
Ohja W&N gebouw van de VU
Zo genoeg geklaagd.
Nee, ik kan niets verzinnen, alleen Annekekaart ( Ansichkaarten, fotoquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:34 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dan gaat het eerder http://www.fotoanneke.nl worden(alleen die bestaat al)
Within Temptation is niet echt pop he?? of hoor ik dat gewoon niet echt..quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:39 schreef -Hans- het volgende:
MutZ. Treezz
Net tijdens het journaal een item over Noorderslag en de Popprijs. Het blijkt dat o.a. Within Temptation erg succesvol is in het buitenland. Heel toevallig loopt de manager van WT ook rond op Noorderslag, terwijl ze volgens mij niet in de line-up staan. Wie weet wint WT dit jaar wel de popprijs.
Jovanca en Kraak en Smaak worden ook genoemg.. Maar er zijn zoveel opties. Lastig
Klopt ja. In totaal ¤43 miljoen aan export van WT, Tiesto enz.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:39 schreef -Hans- het volgende:
MutZ. Treezz
Net tijdens het journaal een item over Noorderslag en de Popprijs. Het blijkt dat o.a. Within Temptation erg succesvol is in het buitenland. Heel toevallig loopt de manager van WT ook rond op Noorderslag, terwijl ze volgens mij niet in de line-up staan. Wie weet wint WT dit jaar wel de popprijs.
Jovanca en Kraak en Smaak worden ook genoemg.. Maar er zijn zoveel opties. Lastig
Maar dat zijn Ali B en Armin van Buuren ook niet echt. Maar ik zie trouwens net dat WT al een keer de Popprijs heeft gewonnen dus die kunnen wel worden doorgestreeptquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:41 schreef Treezz het volgende:
[..]
Within Temptation is niet echt pop he?? of hoor ik dat gewoon niet echt..
Die Andre Rieu schijnt het trouwens ook goed te doen in het buitenland.. als hij het maar niet wordquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:42 schreef 3FMaster het volgende:
Klopt ja. In totaal ¤43 miljoen aan export van WT, Tiesto enz.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:37 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik denk dat je eind februari aan de beurt bent
En welk gebouw is het W&N gebouw?
Hij is heldquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die Andre Rieu schijnt het trouwens ook goed te doen in het buitenland.. als hij het maar niet word
Ali-b is kleuter/puber rab-popquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar dat zijn Ali B en Armin van Buuren ook niet echt. Maar ik zie trouwens net dat WT al een keer de Popprijs heeft gewonnen dus die kunnen wel worden doorgestreept.
Wouter hamel doet het ook goed, net als giovancaquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die Andre Rieu schijnt het trouwens ook goed te doen in het buitenland.. als hij het maar niet word
JvT?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Hij is held![]()
Stuk beter als Ali B of de JvT
Tsja, ik heb er echt helemaal niets meequote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Hij is held![]()
Stuk beter als Ali B of de JvT
Die laatste wordt trouwens ook al getiptquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:46 schreef Treezz het volgende:
Wouter hamel doet het ook goed, net als giovanca
bij de wereld draait door was een gast daar helemaal hysterich over jeugd van tegenwoordig (geen id hoe die heette)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |