Fotografische afbeeldingen of het heeft niet geschiedt.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:47 schreef Billy_Talent het volgende:
Volgens mij klopt die van mij niet
Beginner -> 8 seconden
Gevorderde -> 50 seconden
Die twee kloppen nog wel, maar mijn Expert level staat een tijd bij van 43 seconden!
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:51 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Fotografische afbeeldingen of het heeft niet geschiedt.
Da's een bot, dat telt niet.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:55 schreef TimKuik het volgende:
Hoi
Ik dacht "Laat ik het even voor hun verpesten".
Doei
Knap hoor.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:08 schreef kurk_droog het volgende:
[ afbeelding ]
Deze haalt niemand van jullie
het is eerder een "I play minesweeper, i must really have no life" topicquote:Op zondag 18 januari 2009 10:28 schreef Stoeprand het volgende:
Nouhouhouw![]()
Nu is mijn pareltje van een topic veranderd in een 'show je mijnenveeg skillz-topic'
Komt wel op 't zelfde neer. Als je echte skills gaat kweken voor zo'n spel heb je inderdaad geen levenquote:Op zondag 18 januari 2009 10:36 schreef Agorias het volgende:
[..]
het is eerder een "I play minesweeper, i must really have no life" topic
Jeej, nog iemand! Nu zijn er 2 mensen die niet kunnen mijnenvegen!quote:Op zondag 18 januari 2009 10:41 schreef Agiath het volgende:
Ik ben niet zo goed hierin
[ afbeelding ]
Zullen we multiplayer doen?quote:Op zondag 18 januari 2009 11:53 schreef Countess het volgende:
OMG WIE SPEELT ER NU NOG MIJNENVEGER!!!!!!
Verdoezeling van de sportquote:
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:33 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Als er een 1 staat ligt er 1 mijn naast, bij 2 liggen er twee naast het blokje. Ze tellen zowel digitaal als horizontaal en verticaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |