Dat dusquote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:59 schreef John.Milton het volgende:
Dan had je het spel maar in de winkel moeten kopen in plaats van downloaden via internet.
Durf jij te twijfelen aan mijn skillsquote:
kklijerquote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:59 schreef McFearless het volgende:
Je moeder is gehackt.
Ja.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:01 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Durf jij te twijfelen aan mijn skills?
Hihihihihiquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:06 schreef wappelflap het volgende:
klacht: Mensen die denken dat hun computer gehackt is als er gewoon een klijn foutje optreed.
Oké, ik ben een beginner, maar ik ben niet slecht in mijnenveger! Wat hier gebeurde is immers hoogst ongeloofwaardig, geef maar toe.quote:
omgquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:06 schreef wappelflap het volgende:
klacht: Mensen die denken dat hun computer gehackt is als er gewoon een klijn foutje optreed.
Ik geloof je wel joh, het was maar een grapjequote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:08 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Oké, ik ben een beginner, maar ik ben niet slecht in mijnenveger! Wat hier gebeurde is immers hoogst ongeloofwaardig, geef maar toe.
Ik weet gewoon zeker dat iemand mijn PC gehackt heeft en de spot met mij drijft
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:06 schreef wappelflap het volgende:
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:06 schreef wappelflap het volgende:
Mensen die geen XP hebbenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |