OMG!!!!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:32 schreef Ole het volgende:
Niet nodig, op www.shownieuws.tv kun je alles terugzien!
asje
http://www.shownieuws.tv/(...)d=43/contentid=77582
Se siet?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:04 schreef kissaa het volgende:
Se siet er uitgewoond en wrak uit, en het was al niet veel
Ik probeer het Amsterdamse accent na te doen.quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:09 schreef kissaa het volgende:
[..]
Ik probeer het Amsterdamse accent na te doen.
Danny de Munck heeft het over Sieken op het schip de Sonnebloem....
Ja nou ze is er niet echt op vooruit gegaan.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:04 schreef kissaa het volgende:
Se siet er uitgewoond en wrak uit, en het was al niet veel
Ze lijkt me ook zo'n type die dat dan jaaaaaaaaren blijft zeggen tegen die kids.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:01 schreef Miracle_Drug het volgende:
Ik kan eigenlijk niet anders dan mijn eigen geluk opofferen voor mijn kinderen. [/i]
Ik denk dat zij haar hele leven niets anders gehoord heeft van Friedelquote:Op woensdag 8 juli 2009 17:38 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ze lijkt me ook zo'n type die dat dan jaaaaaaaaren blijft zeggen tegen die kids.
Ja zo'n type is het welquote:Op woensdag 8 juli 2009 17:38 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ze lijkt me ook zo'n type die dat dan jaaaaaaaaren blijft zeggen tegen die kids.
die nico heeft dr gewoon de bons gegeven hoorquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:01 schreef Miracle_Drug het volgende:
AMSTERDAM - Rachel Hazes en haar Italiaanse vriend Niccolo Armaroli zijn uit elkaar gegaan. Rachel: "Ik kan het gewoon niet meer."
Dit meldt weekblad Story. Rachel en Niccolo waren sinds vorig jaar oktober samen. Het op en neer reizen naar Italië zou haar hebben opgebroken. "Natuurlijk zou het ideaal zijn om te emigreren, maar dat gaat niet", treurt Rachel.
"Mijn kinderen zijn leerplichtig. Die kunnen niet zomaar Nederland uit. Daar komt bij dat ze hier hun vrienden hebben en ook hun carrière aan het opbouwen zijn. Ik kan eigenlijk niet anders dan mijn eigen geluk opofferen voor mijn kinderen. Die zijn het allerbelangrijkste."
quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:01 schreef Miracle_Drug het volgende:
"Mijn kinderen zijn leerplichtig. Die kunnen niet zomaar Nederland uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |