Ik vind het zo'n ongelofelijke totaal niet leuke saaie kwallenbakquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:31 schreef Sporti het volgende:
[..]
Kijk jij Bert Visscher niet Coos? Ik heb dit programma al in het theater gezie, maar moet er toch weer om lachen
LOL helemaal verkeerd ingeschat dus, ik zag jou al zitten met blow dat wel uiteraardquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:32 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik vind het zo'n ongelofelijke totaal niet leuke saaie kwallenbak
De meeste Nederlandse cabaretiers zijn kut.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:38 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik word zo zenuwachtig van Bert Visscher![]()
Wij kijken een zeer dramatische film Reservation Road. Horrid
Ik heb het afgezet, ik krijg spontaan hyperventilatie van die vent.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:38 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik word zo zenuwachtig van Bert Visscher![]()
Wij kijken een zeer dramatische film Reservation Road. Horrid
Dat is alleen bekend onder een paar uitverkorene, voor zover ik heb begrepen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ben ik slecht ingelezen? Of is nog steeds niet bekend wie mevrouw versabommie is?
Dat is wel lief, maar eigenlijk moet je altijd een flesje Chi-olie in huis hebben, dat helpt tegen 100.000 gedoetjes.quote:
Ik zoek nog steeds de naam van een komiek die ik ooit zag bij de comedy factoryquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:39 schreef Coos het volgende:
[..]
De meeste Nederlandse cabaretiers zijn kut.
* debuurvrouw Devoot kijktquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:41 schreef Sporti het volgende:
[..]
Dat is alleen bekend onder een paar uitverkorene, voor zover ik heb begrepen.
euh zou John Fealy het kunnen zijn?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik zoek nog steeds de naam van een komiek die ik ooit zag bij de comedy factory
hij deed dansende mannen na, had ie in hokjes ingedeeld. Bigfish little fish cardboard-box... en flossing your nose,Dat was echt geweldig!
Soms denk ik dat het dezelfde is als van : you take your zakje... (over bejaarden bij AH)
Die zijn vaak echt erg leuk!
Ja, die euforie schijnt 17 dagen te duren.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:00 schreef versabommie het volgende:
Wel leuk om er weer bij te horen :
Ze zijn lekker onder de 60 kg.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ook van mij gefeliciteerd Versa met je bommetje![]()
Maar nu begint het damesboksen op ZDF dat ik dankzij jullie niet mis![]()
![]()
Ciao
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |