Om 23:10 Piets weerberichtquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:06 schreef Coos het volgende:
Om 22.00 op ZDF Catfight.![]()
Esther Schouten tegen Ina Menzer
22 graden en volop zon.quote:
ben een partij films aan het downen : http://www.ftaclub.net/forum/viewforum.php?f=9&sid=fd3e84d079a5e4422e953bf4f74f7922quote:
Trouwens, jij gaat echt wel kijken hoe die mokkels elkaar slopen.quote:
Weet ik niet meer! Dat "creatief, dat wel" kwam me wel bekend voor...quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ohwja.. Gert heb ik van jou ook notes gehad? Ik vond ze namelijk wel leuk
Dan zijn die krokusjes meteen doodquote:
Is dat naakt en ingesmeerd met olie enzo?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:06 schreef Coos het volgende:
Om 22.00 op ZDF Catfight.![]()
Esther Schouten tegen Ina Menzer
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Misschien ben je toch ooit te vroeg gestopt met je therapie, dwaas! Het laatste wat ik wil is mijn ex een hak zetten en de kinderen via een truukje winnen... Mijn kinderen worden geestelijk mishandeld, mongool!
Zow.. voor de rest bedankt voor de hartelijke felicitaties in dit topic en vorige topics. Mijn liefie was schitterend, en het waren superleuke dagen!![]()
En ... dit is ook gelijk de laatste keer dat ik trouw heur
Ah, effe opnemen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:10 schreef Coos het volgende:
[..]
Effe proberen. Als het saai is ben ik zo weer weg.
Maarre....FILMTIP !!!!!!!!![]()
23.30 Ned2 Cidade de Deus.
http://www.moviemeter.nl/film/7959
Ohh...ik dacht dat je al in Beverwijk lag.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:18 schreef Copycat het volgende:
BruideBommie!
Waar blijven de foto's?
En verder!
Wat is Catfight? En Cidade is prachtig. Heel indrukwekkende film. Moet wel nog steeds aan het boek beginnen.
WK Boksen voor vrouwen live vanuit Düsseldorf, leuk om naar te kijken met een ijsklontje tussen je vingerquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:18 schreef Copycat het volgende:
BruideBommie!
Waar blijven de foto's?
En verder!
Wat is Catfight? En Cidade is prachtig. Heel indrukwekkende film. Moet wel nog steeds aan het boek beginnen.
Hoho... een man mag toch wel ff rust pakken ?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan zijn die krokusjes meteen dood![]()
Versabommert, wat doe je hier? Je hoort in je wittebroodsweken samen met je vrouw op de bank te zitten
Ik moet 't nog steeds nat houden, anders brandt het als Jeanne d'Arc.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:22 schreef Coos het volgende:
Ohh...ik dacht dat je al in Beverwijk lag.![]()
Gaat ie weer?
Kee pik, is al goed. Onderwerp ligt iets te zwaar op m'n hart om er sarcasme in te zien.. Zand erover enzo ..quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik had jou toch slimmer ingeschat en dat je wel door had dat ik gewoon aan het steuken was.
Je weet wel, kansloze opmerkingen maken om iemand op de kast te krijgen. Niet dat jij dat ooit hebt gedaan![]()
Dus bij deze mijn excuus als je het niet zo hebt begrepen. Ik bedoelde er niets kwaads mee.
Geniet er nou maar van, voor je het weet zit je in de 30 magere jarenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoho... een man mag toch wel ff rust pakken ?
Flinke blow dan denk je er niet meer aan.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik moet 't nog steeds nat houden, anders brandt het als Jeanne d'Arc.
Dus ik heb een natte lap in m'n hand.
Ik zal het wel overleven. Hoop ik.
foto's ? foto's?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:18 schreef Copycat het volgende:
BruideBommie!
Waar blijven de foto's?
En verder!
Oh, dat vind ik niets aan Ik ga weer verder kijken naar de slechtste filmscènes aller tijden.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:25 schreef Sporti het volgende:
WK Boksen voor vrouwen live vanuit Düsseldorf, leuk om naar te kijken met een ijsklontje tussen je vinger
Nee, helpt nietquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:27 schreef Coos het volgende:
Flinke blow dan denk je er niet meer aan.![]()
Echt waar hoor!
Kijk jij Bert Visscher niet Coos? Ik heb dit programma al in het theater gezien, maar moet er toch weer om lachenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:27 schreef Coos het volgende:
[..]
Flinke blow dan denk je er niet meer aan.![]()
Echt waar hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |