zometeenquote:
Welnee man, ik zit ook maar wat te woelen achter m'n toetsenbord, terwijl ik zou gaan slapen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:13 schreef DutchErrorist het volgende:
Is Fok kapot ofzo?Of is iedereen gewoon sociaal bezig in tegenstelling tot mij?
Ik zal je even helpenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:15 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Welnee man, ik zit ook maar wat te woelen achter m'n toetsenbord, terwijl ik zou gaan slapen.
Paul wil geen kinderen met mij. Ik moet alleen geld verdienen en het inleverenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die heb je met paultjuhhh al.
Dan ben ik toch lieverquote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:16 schreef Leanne het volgende:
[..]
Paul wil geen kinderen met mij. Ik moet alleen geld verdienen en het inleveren
Sociaal? Watdeneuk.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:13 schreef DutchErrorist het volgende:
Is Fok kapot ofzo?Of is iedereen gewoon sociaal bezig in tegenstelling tot mij?
Cool, zo'n open lamp.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:16 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik zal je even helpen
http://sbpxv5yq7q2.nyne.com/members/content/upload/content1/
jij bent toch altijd heel sociaal?quote:
Je weet niet half hoe Emo Alto ik eruit zie.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:20 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Hoi T_C!Mijn favoriete Emo Alto.
Goede Vraagquote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:22 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Je weet niet half hoe Emo Alto ik eruit zie.
Waarom schrijf je het met een hoofdletter?
Vanavond ging er een groep om 8 uur naar de kroeg.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jij bent toch altijd heel sociaal?
koekje bij?
8 uurquote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:24 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Vanavond ging er een groep om 8 uur naar de kroeg.Die vallen dus al om 12 uur in slaap.
nah, de users maken ONZ beter, wij kunnen ze enkel wat begeleidenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:28 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Heb je al een 100-stappenplan voor het improven van ONZ?
Dat is wel het minste antwoord dat ik verwachtte.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:32 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
nah, de users maken ONZ beter, wij kunnen ze enkel wat begeleiden
Ga jij nu maar gitaar spelen Altoquote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:41 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Dat is wel het minste antwoord dat ik verwachtte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |