Voorbarig vooralquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:44 schreef Greys het volgende:
Excuses voor de inspiratieloze TT.
ik zap ook af en toe, maar dat wordt niet in dank afgenomenquote:
Al zingen ze als engeltjes, die outfit maakt het NU al tot een afgang.quote:
10 uurquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:45 schreef babette21 het volgende:
tot hoe laat duurt dit trouwens?
Nu al de derde stad dus alle audities achter elkaar geplakt... moet ik m'n mobiel al pakken om te stemmen!?
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:45 schreef Brighteyes het volgende:
Wat zouden die meiden gaan zingen? Ik heb een tante uit marokko en die komt ofzo?
True that...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Al zingen ze als engeltjes, die outfit maakt het NU al tot een afgang.
Dus wat dat betreft zit ik veilig!
De 6e, zo dom is ze.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:48 schreef Greys het volgende:
In welke week van de maand zou Wendy nu zitten?
Dat verstond ik ookquote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:48 schreef Greys het volgende:
In welke week van de maand zou Wendy nu zitten?
Samenvattingen zijn voor heaumeaux.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:49 schreef Svensational het volgende:
Zeg, hou die tussenstanden eens weg hier. Sommige mensen willen straks nog een samenvatting kijken.
Daar zat ik ook net aan te denken... Ik mis de clue nog een beetje.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:52 schreef Greys het volgende:
Zouden ze zo dan nog eens terugkomen als zichzelf en heel goed kunnen zingen?
Zou dát dan de lol zijn?
Ik vind dat ze het ook wel goed doetquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:53 schreef Dalamar het volgende:
Ik krijg wel steeds meer respect voor Stacey
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Is die vader te hard tegen een muur gelopen?
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:55 schreef Steve het volgende:
Ze gaan toch geen liefdesliedje zingen hè?
Ik had mijn dochter drie maanden opgesloten als ze zich voor zo'n programma had opgegeven.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:56 schreef Dalamar het volgende:
ik hoop dat ik net zo'n goede vader wordt als deze mijnheer.
Ik vond der wel schattig!quote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:55 schreef Svensational het volgende:
Alsof ze met z'n tweeën wel door zouden gaan ineens
da's nou ook weer 'n beetje overdreven...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:57 schreef conleche het volgende:
Incesterig, of ligt dat aan mij?
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:58 schreef Cee het volgende:
Thema van vandaag:
Jury: "Ja, het was bagger en het klonk nergens naar en je ziet er niet uit maar JE RAAKT ME, je verhaal doet me wat, ik ben emo en ongesteld JE BENT DOOR."
Maar zingen kon hij niet echt, er zat geen tweestemmig nootje in ofzo. Jammerquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Wel een toffe vader trouwens, positieve kerel.
Eens, dit is nog slechter dan Popstars was.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:59 schreef kastanova het volgende:
Dit was het dan?
Godskollere, normaal keek ik alle audities, maar dit is ook direct de laatste...
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar zingen kon hij niet echt, er zat geen tweestemmig nootje in ofzo. Jammer
Het is dat dat meisje ineens zo schattig zong!
Idd bijzonder matig...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:59 schreef kastanova het volgende:
Dit was het dan?
Godskollere, normaal keek ik alle audities, maar dit is ook direct de laatste...
Te oud? Ik heb nog wel oudere gezien. Die zijn helemaal triest!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:07 schreef oh-oh het volgende:
Volgens mij waren die indianen veuls te oud om nog student te wezen
Fuck it, jij kijkt gewoon volgende week weer!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:01 schreef Adelante het volgende:
[..]
Eens, dit is nog slechter dan Popstars was.
Ik kijk ook niet meer (mee).
Succes met je forum Sven!
doe niet zo sneu joh...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:06 schreef Armageddon het volgende:
Die indianen moeten lekker de pestpleuris krijgen. Stel vuige studentendozen.
Het zegt genoeg over de uitzending van vandaag, dat het wel of niet opzetten van een act door een stel sufkutten met "indianen outfits" de meeste discussie oproept.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:08 schreef Steve het volgende:
Ik zit net dat filmpje op Xfactor.nl over die indianenlesbiennes te kijken, en zo doen gewoon alsof het vorige week al is uitgezonden en mensen ze de hele tijd op hun act aan hebben zitten spreken...
Zet hem maar snel op Eredivisie Live, valt meer te lachen.quote:
Nee, maar dan hoef je je toch nog niet als één of andere pauperpuber op te stellen, met je gekanker...quote:
Mevrouw A. vond er ook niet zo veel aan,quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Fuck it, jij kijkt gewoon volgende week weer!
Mevrouw A's wil is wet! So there!
Rightquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:16 schreef babette21 het volgende:
[..]
Nee, maar dan hoef je je toch nog niet als één of andere pauperpuber op te stellen, met je gekanker...
Mja het was niet zoveel. Geen echte kneuzen, maar ik heb ook niks overweldigend goeds gezien... Hopelijk is er groter talent door dan we nu gezien hebben.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Het zegt genoeg over de uitzending van vandaag, dat het wel of niet opzetten van een act door een stel sufkutten met "indianen outfits" de meeste discussie oproept.
IK denk het wel, heb zoon vermoedenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:48 schreef charmed_angel het volgende:
Gefeliciteerd BVO!
Ik zag in het voorstukje RachelBen benieuwd of ze doorgaat
Je klinkt ineens heel suf nuquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:32 schreef Cee het volgende:
Zo, wc - check
Thee - check
Ananas - volgende reclameblok. Dus over een minuut of 5.
Goed he!quote:
Hoe hipquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Goed he!![]()
Misschien moet ik maar een koffie'tje er doorheen gooien in de pauze dan.
Koffie zetten - check.
Dat dusquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:35 schreef Leonoor het volgende:
Dorien kan vast niet zingen, gok ik
Maar ik dacht dat de indianen het wel zouden kunnen, dus ik heb er geen kijk op...
Helaasquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:35 schreef Leonoor het volgende:
Dorien kan vast niet zingen, gok ik
Maar ik dacht dat de indianen het wel zouden kunnen, dus ik heb er geen kijk op...
Ik ben blij dat ik er mijn beroep niet van gemaakt hebquote:
Ja, haar rechterhand is niet volgroeid.quote:
Ik snap ook niet waarom dat mens in de jury zitquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:39 schreef Ja-Ik het volgende:
Ik dacht al dat Angela ja zou zeggen. Die praat je zo om
Angela zegt eigenlijk: je bent té goed, ga naar het conservatorium ipv hier 9de te worden en in de kruidvat-bak te belanden...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:39 schreef charmed_angel het volgende:
waar slaat dat nou op? Te jong? Damn leg die leeftijd dan hoger!
quote:
Ik schaam me altijd als ik mijn K-otic mp3's draaiquote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:42 schreef Cee het volgende:
Pff, ik dacht even, wat is Rachel veranderd, maar ze gooien er de ouwe opa-auditie plotsklaps in.
quote:
ach 't zingt lekker mee tijdens de afwasquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:42 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Ik schaam me altijd als ik mijn K-otic mp3's draai. I can't explain enzo...
I really don't think so, Falling, Can;t get you out of my mind, ideaal om op schoon te maken inderdaadquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
ach 't zingt lekker mee tijdens de afwas
Nou, dat gaat lekker vooralsnog!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:46 schreef babette21 het volgende:
Rachel gaat heus wel door, die kent de klappen van de zweep en da's makkelijk werker voor die juryleden
Rebel Childquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:45 schreef Leonoor het volgende:
[..]
I really don't think so, Falling, Can;t get you out of my mind, ideaal om op schoon te maken inderdaad.
Nu heb je wel meer discussie, komt het oordeel denk ik vaker ten goede.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:40 schreef Leonoor het volgende:
Vroegah had H-J als voorzitter toch de doorslaggevende stem? Waarom Eric nu dan niet?
Ilse.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:52 schreef babette21 het volgende:
Ilse de Lange op 3.... want je hebt zingen en zingen.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |