Ik ook niet. Maar ze klonk goed.quote:
Maar ze weet nog steeds niet wat ze zingtquote:
Je vergeet nog de Treintje-Oosterhuis-blik.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat handje
Die hoepels in haar oren
Die kop
Nog een zweetlip en het is compleet.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:31 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je vergeet nog de Treintje-Oosterhuis-blik.
Oja. Thnxquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:31 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je vergeet nog de Treintje-Oosterhuis-blik.
Alweer een Hageneesquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:34 schreef babette21 het volgende:
aaah Den Haag wordt weer lekker neergezet
Die bek met tandenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:33 schreef Natalie het volgende:
Zo, die met die rode muts is ook niet een van de knapsten... die kleding... die kleuren
Volgens mij is ze wel een stuk serieuzer dan die 15 jarige huppelkutjes (al is rijk worden natuurlijk niet echt een motivatie). Ik denk dat we even aan haar moeten wennen, misschien een makeover en ze heeft wel talent. Ik erger me nog wel een beetje aan haar maar ik denk dat er toch nog wel wat in kan zitten.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:30 schreef babette21 het volgende:
Ze hadden Cacharel er beter meteen uit kunnen gooien; lijkt me er één zonder zelfreflectie en kan maar beter geen hoop krijgen. Als ze er nu in een volgende ronde uitvliegt, vliegt ze vast iemand aan. Zie de headlines al voor me: Gordon heeft nieuwe stalker
Volgende keer zingt ze vast Madonna's Borderline
Helaas welquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:34 schreef babette21 het volgende:
aaah Den Haag wordt weer lekker neergezet
Ken jij niet een mooi liedje van Harrie Jekkers doen?quote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:36 schreef Steve het volgende:
X5 is geboren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |