Ja maar nu komt Eddy, die moet ons redden.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:09 schreef kastanova het volgende:
Hier dan maar:
Kollere, het lijkt wel een compleet ander programma...
Ik vind er echt geen kláp aan tot nu toe en die "hoera, we zijn door muur" voegt ook echt geen éne reet toe.
Jury is ook 1 grote sufkutten-bende... "Hihihihi, je bent een adonis... Je zong te snel en gehaast, maar ach, 4 keer ja.."
Het lijkt wel de mini playbackshow... Met 2,5 vrouw simpelweg een te groot vrouwengehalte in de jury vrees ik...
doe je zelf ook nog mee?quote:
ow en je was vergeten te zeggen dat Wendy je zus isquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:09 schreef 100cc het volgende:
Eddy is m'n opa trouwens.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:10 schreef NoNickOne het volgende:
Geef Eddy een uzi en hij schiet heel Irak plat..
Niet geloofwaardig meer, 100ccquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:09 schreef 100cc het volgende:
Eddy is m'n opa trouwens.
Hij was het in die terminator-jasquote:
Kun je je aan vast houden als ie de liefde met je bedrijftquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:11 schreef Copycat het volgende:
Ik ben gefascineerd door de oren van Eddy.
Ze zijn wel groot, iddquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:11 schreef Copycat het volgende:
Ik ben gefascineerd door de oren van Eddy.
Het enige dat ik echt leuk vond was een groepje jonge meisjes dat Andrew Sister repertoire zong!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:11 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik dacht dat je me zou smsen!!!![]()
Is het wat??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |