Damnquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:21 schreef Sirolf het volgende:
Jammer van de typo in de TT, maar ach. 't Is tenslotte weekend.
Ge-ni-aal!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ja, ze belden vanmiddag met hem, we gaan hem draaien
10 seconden en toen ging de reclame erin
doe dan maar Marz inderdaadquote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:17 schreef muisje-eliza het volgende:JordySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.durf het niet hardop te zeggen![]()
De nieuwe Mars! Poing!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:21 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
toen ik heeeeel snel las, dacht ik dat er wat anders stond![]()
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:24 schreef Jannekje7 het volgende:
εїз Janne εїз ♥ ♫ ♥ ♫ ♥ ♫ ♥ zegt:
Hihihihi, ze gaan weer "bellen met Belgen!" op de radio
Jasmine (klein belgje) zegt:
hilarisch
Haha. Stupid Belgian!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:24 schreef Jannekje7 het volgende:
εїз Janne εїз ♥ ♫ ♥ ♫ ♥ ♫ ♥ zegt:
Hihihihi, ze gaan weer "bellen met Belgen!" op de radio
Jasmine (klein belgje) zegt:
hilarisch
Vandaag was nog op het nieuws dat er 3% meer treinen rijden tussen Schiphol, Amsterdam en Utrecht met de nieuwe dienstregeling en dat daardoor de treinen niet meer op tijd kunnen rijden.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:21 schreef borisz het volgende:
OV in de randstad is meestal wel in orde.
Maar ja buiten de randstad is het al heel snel een drama.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:25 schreef Timo20 het volgende:
Ikea kasten![]()
![]()
![]()
Heb een paar keer een vitrine van Ikea in elkaar gezet: waren we bijna klaar (nog een glasplaat) kwamen we erachter dat dat we het binnenste buiten in elkaar hadden gezetkonden we overnieuw beginnen
Mail je dan wel de juiste naam?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:22 schreef Feivel1 het volgende:
Ik word zo blij van die Empire Of The State. Die moet ik eens even aan de jongen en meid van het jongerenprogramma bij de lokalo mailen.
Dat zeg ik ook nietquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:25 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
kan die kast toch niks aan doen
Ik heb niets dan goede ervaringen met Ikeaquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:25 schreef Timo20 het volgende:
Ikea kasten![]()
![]()
![]()
Heb een paar keer een vitrine van Ikea in elkaar gezet: waren we bijna klaar (nog een glasplaat) kwamen we erachter dat dat we het binnenste buiten in elkaar hadden gezetkonden we overnieuw beginnen
Het bekende probleem....quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:25 schreef Timo20 het volgende:
Ikea kasten![]()
![]()
![]()
ik vind OV in de randstad niet beter geregeld dan waar dan ook. Er rijden misschien meer treinen, maar door bv de nieuwe dienstregeling sluit niks meer aan op de bus, en mn trein komt standaard 5 minuten te laat in de ochtend...zelfde tijd als voor de nieuwe dienstregeling dusquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:25 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Vandaag was nog op het nieuws dat er 3% meer treinen rijden tussen Schiphol, Amsterdam en Utrecht met de nieuwe dienstregeling en dat daardoor de treinen niet meer op tijd kunnen rijden.
Gevalletje - en - = + dus.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:27 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik heb niets dan goede ervaringen met IkeaEn geloof me, ik ben echt episch onhandig.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:29 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ja. Empire Of The SUN inderdaad. Ik heb vandaag iets met mn oog. Vergeef het me. Dankje!
Hoi Ramon, gewoon zeggen wat je leuk aan het programma vind hier, en meelachen en discusieren over wat de heren DJ te vertellen hebbenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:29 schreef Ramonvdp het volgende:
hoe werk deze site? zit er net op snap er geen hork van :S
ik ga veder luisteren naar EKSTRAWEEKEND
Bijna mn hele huis staat vol met Ikea troep danquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ikea is troep, hadden het beter de troephyves ":)
Bijna Sandstorm tijdquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
damn wat gaat de tijd snel , nu al de wissel
Wat is er niet te snappen?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:34 schreef drummerdude het volgende:
Ik snap die wissel echt niet, maar vind hem wel grappig
dat is ook de enige redenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:34 schreef drummerdude het volgende:
Ik snap die wissel echt niet, maar vind hem wel grappig
Waar gister dat voorstukje van op tv was, van die vrouw die de borden niet af wilde ruimen oid?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:39 schreef 3FMaster het volgende:
Twijfelhomo's. Ik moet gelijk denken aan Martin, de Ik Vertrek-homo
PetShopBoysAlarm
Jaquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:41 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Waar gister dat voorstukje van op tv was, van die vrouw die de borden niet af wilde ruimen oid?
Wie??quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:39 schreef 3FMaster het volgende:
Volgens mij van een "vrind" van Gerard die kwam naar de BBQ en gaf het kado..Gerard was zo blij als een kindquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:41 schreef 3FMaster het volgende:
Is de PetShopBoys hoed ook van iemand van Fok?!
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:41 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
mn man vroeg zich vanmorgen af hoeveel mensen zich zouden gaan verkleden als peuk
Ja, iddquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:42 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Volgens mij van een "vrind" van Gerard die kwam naar de BBQ en gaf het kado..Gerard was zo blij als een kind
Staan ze nou al voor?quote:
Dat heb je ook wel eens geiler gezegdquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:45 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Wat heeft jou poes een vette naam
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:46 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Dat heb je ook wel eens geiler gezegd
En een stralende annemiekquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:46 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
[ afbeelding ] kijk eens hoe blij ie kijkt
Jep. Moet je 'm ff resizen naar 60x60 pixels.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:44 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Omg, kan ik die ook als avatar gebruiken
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
En een stralende annemiek
Ow god, resizen. Laat maarquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:47 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Jep. Moet je 'm ff resizen naar 60x60 pixels.
Ja. Die uit Hendrik-Guido-Ambacht ;-).quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:39 schreef 3FMaster het volgende:
PetShopBoysAlarm
Proficiat. Juich maar niet te vroeg. Het kan nog alle kanten op, al hoop ik dat Heerenveen wint.quote:
Ik ben niet voor Heerenveen, maar ik ben Anti-Feyenoord, vandaarquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:53 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Proficiat. Juich maar niet te vroeg. Het kan nog alle kanten op, al hoop ik dat Heerenveen wint.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:53 schreef LeonH het volgende:
tuurlijk het ligt allemaal aan de trainert![]()
Mag je mij bellen , geef je via msn het woord doorquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:55 schreef Jannekje7 het volgende:
Oeh, kaarten kaiser chiefs!!
Ohnee... ik wil geen geheime woord...
Dat is toch een veeeeel te groot bestand alf avatar? Hapert t forum steeds als je er langs zaptquote:
Volgens mij kwam die gast uit Sassenheim ofzo. Hier op het Ik vertrek forum hadden ze zn hyves, waarin stond dat hij gescheiden is, en nu 'officieel' homo is.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:53 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ja. Die uit Hendrik-Guido-Ambacht ;-).
En je ziet er ook nog helemaal nix op.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:56 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Dat is toch een veeeeel te groot bestand alf avatar? Hapert t forum steeds als je er langs zapt
kHeb je nummer nie eensquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Mag je mij bellen , geef je via msn het woord door
je kan m als webicoon uploaden...niks aan de hand danquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:56 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Dat is toch een veeeeel te groot bestand alf avatar? Hapert t forum steeds als je er langs zapt
huh ? wat? wat mis ik?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:56 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
kHeb je nummer nie eens
En khou nie zo van valsspelen eigenlijk
Nee hoor.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:56 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Duidelijker kan 'ie helaas niet.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:56 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En je ziet er ook nog helemaal nix op.
wat heb jij die nietquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:56 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
kHeb je nummer nie eens
En khou nie zo van valsspelen eigenlijk
Inderdaad.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:57 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
je kan m als webicoon uploaden...niks aan de hand dan
Dus?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:58 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
huh ? wat? wat mis ik?
En Janne, je moet doen als die Venema heh...kijk wat die allemaal gewonnen heeft
zo scherp zie ik niet, maar ik zie wel de camper van eric Dikebquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:00 schreef -Hans- het volgende:
is dat nou de 3FM auto bus op de grote markt van Grunn?
[ afbeelding ]
tuurlijk wel, brutale mensen hebben de halve wereldquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:01 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Dus?
Is zijn keuze, hoef ik toch nog niet te doen?
Hehequote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:01 schreef muisje-eliza het volgende:
zo scherp zie ik niet, maar ik zie wel de camper van eric Dikeb
Yup! AntiRoos en sommigen zitten er al voor morgenavond.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:00 schreef -Hans- het volgende:
[ afbeelding ]
Maar je weet toch: bier is de remedie tegen allesquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:01 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Heb ik ook zeer zin in, maar ziek + bier wat in schuur ligt, dan moet ik nu naar buiten.
Grapjasquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:03 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Maar je weet toch: bier is de remedie tegen alles
Aha, cool ! Volgens mij gaat de Freaknacht ook erg tof worden met waarschijnlijk ook wel iemand met een loop-mic buiten. Annemieke? Vorig jaar was het Domien, dacht ik. Dat was ook wel mooie radioquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:03 schreef Feivel1 het volgende:
Yup! AntiRoos en sommigen zitten er al voor morgenavond.
Volgens de twitter gaat het al stukken beter.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:04 schreef muisje-eliza het volgende:
iemand al iets van Maricha gehoord?
Ben brutaal zat, maak je geen zorgenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:02 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
tuurlijk wel, brutale mensen hebben de halve wereld
Niet sinds ze heeft getwitterd dat ze denkt dat Anniek de mol is. En dat ben ik met haar eens, dus het zal met de hersenschudding ook wel beter gaanquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:04 schreef muisje-eliza het volgende:
iemand al iets van Maricha gehoord?
Das geen grapje, das de keiharde waarheidquote:
Polorkkkk!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:06 schreef drummerdude het volgende:
JAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAAAAAAAAAAAAA
ik hoop tquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:07 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Niet sinds ze heeft getwitterd dat ze denkt dat Anniek de mol is. En dat ben ik met haar eens, dus het zal met de hersenschudding ook wel beter gaan
Sssssst, niks over WidM, of in een spoiler, heb t gister gemist (stomme NS!)quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:07 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Niet sinds ze heeft getwitterd dat ze denkt dat Anniek de mol is. En dat ben ik met haar eens, dus het zal met de hersenschudding ook wel beter gaan
Ik heb het opgenomenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:08 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Sssssst, niks over WidM, of in een spoiler, heb t gister gemist (stomme NS!)
Naja, bij mij nietquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:07 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Das geen grapje, das de keiharde waarheid
wel grappig, eerst mocht er voor Maricha absoluut niks gezegt worden op FOK, hyves of twitter en nu doet ze het zelfquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:08 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Sssssst, niks over WidM, of in een spoiler, heb t gister gemist (stomme NS!)
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:09 schreef themauster het volgende:
Ik krijg nu hele rare gedachten als ik weer in Vera kom
Ze had het er alleen maar over wie ze denkt dat de mol is. Niets over wie er gisteren uit is gegaan.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:09 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
wel grappig, eerst mocht er voor Maricha absoluut niks gezegt worden op FOK, hyves of twitter en nu doet ze het zelf
dan moet je eens leren drinkenquote:
Ik krijg je wel door, en heb zelf een tijdje niks meer de wereld in gezondenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:10 schreef muisje-eliza het volgende:
ben ik echt de enige die aan het twitteren is nu, of doet mn twitter vaag
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:11 schreef 3FMaster het volgende:
Was slecht zeg
Kunnen wij ook:
You're Hot 'n your MARS! Das 1
Jij ook al?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:11 schreef muisje-eliza het volgende:ik hoor nu in elk lied mogelijkheden om MARS te plakken
Bij mij hetzelfde. Mijn laatste zelfverzonden tweet ging over de Arno-compilatie.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:11 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Ik krijg je wel door, en heb zelf een tijdje niks meer de wereld in gezonden
oh oke, ik vroeg me af of ik nog wel mensen door kreeg, mn Direct Messages doet het alleen op mn mobiel, dan zie ik keurig 1 of 2 staan ofzo maar via de puter staat ie eeuwig op zeroquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:11 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Ik krijg je wel door, en heb zelf een tijdje niks meer de wereld in gezonden
Yep, vanmiddag om 17 uur heeft ie zn plaats ingenomen. De dubbeldekker bus is van Simone FMquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:00 schreef -Hans- het volgende:
[ afbeelding ]
dat heb je ook wel eens geiler gezegdquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:12 schreef LeonH het volgende:
en we hadden ook nog adele - make you feel my mars
Van Simone FM ?! dat die er ook al bij zijnquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:14 schreef Sjimmie het volgende:
Yep, vanmiddag om 17 uur heeft ie zn plaats genomen. De dubbeldekker bus is van Simone FMStikt van de bobo's en acts in heerlijke Grunn
past prima hierin...zolang er geen Jordy in voorkomt is alles goedquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:18 schreef LeonH het volgende:
moest die grafplaat van milow er nou doorheen?
Het origineel van 50 cent zat ook in mn prijzenpakket.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:18 schreef LeonH het volgende:
moest die grafplaat van milow er nou doorheen?
Ik zal je wat vertellen..... let op het eind.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:19 schreef muisje-eliza het volgende:
past prima hierin...zolang er geen Jordy in voorkomt is alles goed
Dat je die nog niet hadquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:17 schreef Marc63 het volgende:
Had ik al verteld dat ik vandaag bij mn ouders kwam en dat er een pakje voor me lag met als inhoud de DVD van This is Spinal Tap?
One Louder!!!
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:19 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
past prima hierin...zolang er geen Jordy in voorkomt is alles goed
Oh alsjeblieft zeg. Hou op!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik zal je wat vertellen..... let op het eind.
Ik heb nog een gigantische lijst met dvd's die ik nog wil hebben. Als arme student kost dat natuurlijk tijd om allemaal te verzamelen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:20 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat je die nog niet had![]()
Bril-fuckin'-jante film
Goed he!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En de nieuwe nummer 1 van Nederland
@ Feivel
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:22 schreef Jannekje7 het volgende:
Wil iemand voor mij meedoen?
En dan die kaartjes aan mij geven? Of mij mee vragen naar de Kaiser Chiefs...?
Ahhh, toe?
Iemand bij Compagnie wordt vrolijk van die plaat. Als ie hem maar fijn bij zijn show houdtquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En de nieuwe nummer 1 van Nederland
@ Feivel
Student... Da's waar ook. Het zij je voor deze keer vergeven.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:22 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb nog een gigantische lijst met dvd's die ik nog wil hebben. Als arme student kost dat natuurlijk tijd om allemaal te verzamelen.
volgens mij staat mijn nummer al op een soort van lijst ofzo...Als zelfs Maricha mn nummer kan terugvindenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:22 schreef Jannekje7 het volgende:
Ahhh, toe?
Als je ooit Leon tegenkomt mag je ff gillenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:22 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb nog een gigantische lijst met dvd's die ik nog wil hebben. Als arme student kost dat natuurlijk tijd om allemaal te verzamelen.
Ik zag van de week nog een reclameposter hangen voor KC @ HMH. Misschien dat het nog niet eens is uitverkocht.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:22 schreef Jannekje7 het volgende:
Ahhh, toe?
Hou 'm onder controle Feivelquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:23 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Iemand bij Compagnie wordt vrolijk van die plaat. Als ie hem maar fijn bij zijn show houdt
Nooit eens in een mailtje gezet? Daar zoekt Maricha namelijk meestal eerder in dan in het telefoonboek van de telefoonvork (die vult bijna niemand in namelijk).quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:23 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
volgens mij staat mijn nummer al op een soort van lijst ofzo...Als zelfs Maricha mn nummer kan terugvinden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |