Gekkie, volgende maand komt er nog een elfstedentochtquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zat alweer bijna in de lente!
Doe mij maar het vriezen van vorige week, lekker hoor.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als het dan maar niet mistig of glad is, dan geef ik er niks om![]()
ik krijg wel eens van deze of gene op mijn flikker als ik op de buitenlandse toer ga.quote:
Niet! volgende maand, hebben we crocusjes. Toch?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gekkie, volgende maand komt er nog een elfstedentocht
Heb ik ook hoor. Kerst shit foetsie Januari bijna voorbij en dan nog ff en is het weer lentequote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zat alweer bijna in de lente!
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb ik ook hoor. Kerst shit foetsie Januari bijna voorbij en dan nog ff en is het weer lente
Daar was geen woord buitenlands aan hoor.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
ik krijg wel eens van deze of gene op mijn flikker als ik op de buitenlandse toer ga.![]()
Fuck´em all![]()
Lo so, va benequote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Daar was geen woord buitenlands aan hoor.
Kut die rollator was daarvoor wel handigquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, en dat je dan alweer bijna op je balkon kan zitten lezen, omdat het uit de wind al lekker aanvoelt!
Om op te zitten ofzo? Of als bloembak?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Kut die rollator was daarvoor wel handig
Gister. Die laadde ik helemaal vol en rolde um zo naar balkon. Maar wel lekker weg dat kreng.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Om op te zitten ofzo? Of als bloembak?![]()
Ja, hij is vandaag opgehaald he?
Leuk die snoeren om je bord.. Ik hoop dat je een beetje goed bentquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik ga maar weer ff een cricket doen. Die 180 begint te vervelen![]()
Nummer 4
[ afbeelding ]
Anders heeft LS ineens een kop vol krullenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Leuk die snoeren om je bord.. Ik hoop dat je een beetje goed bent![]()
ZTZTZTZTZZZZZZZZZZZZ
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik ga maar weer ff een cricket doen. Die 180 begint te vervelen![]()
Nummer 4
[ afbeelding ]
Ah met eten enzo?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Gister. Die laadde ik helemaal vol en rolde um zo naar balkon. Maar wel lekker weg dat kreng.
Of staat ie met konijnenpantoffels en verwassen badjas op de brandweer te wachtenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Anders heeft LS ineens een kop vol krullen
En zonder make-upquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Of staat ie met konijnenpantoffels en verwassen badjas op de brandweer te wachten
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Of staat ie met konijnenpantoffels en verwassen badjas op de brandweer te wachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |