huh? waar?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Met die indianenmeiden moest ik ff denken aan FANN, CopyCat en Soury
Zie ze er zo staan met z'n drieën.

Haha, omg!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Met die indianenmeiden moest ik ff denken aan FANN, CopyCat en Soury
Zie ze er zo staan met z'n drieën.

oh heb ik gemist........quote:
 jammer.....
   jammer.....  

Onmogelijk..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:59 schreef Copycat het volgende:
Mijn zangkwaliteiten zijn nog slechter.

Die waren erg
  Die waren erg   

Niet.quote:

Ik las pillenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik ga het nog maar een keertje kijken. Leve de UPC mediabox.
Zit ondertussen ook te darten. Ff oefenen met de nieuwe pijlen. en de verlichting bij mijn bord.

Hoeveel 180's per weekquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik ga het nog maar een keertje kijken. Leve de UPC mediabox.
Zit ondertussen ook te darten. Ff oefenen met de nieuwe pijlen. en de verlichting bij mijn bord.
 ?
 ?

Ik denk al: wat ruik ikquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:33 schreef liesje1979 het volgende:Powernap FTW

Nu eerst even douchen!

Weet het ook niet buuf, alles naar de kroegquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:56 schreef debuurvrouw het volgende:
Wat is het rustig zeg! Stilte voor de storm?

quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:56 schreef debuurvrouw het volgende:
Wat is het rustig zeg! Stilte voor de storm?
 Piet zegt dat het dinsdag gaat stormen, dus dat wordt nog gezellig de komende paar dagen
  Piet zegt dat het dinsdag gaat stormen, dus dat wordt nog gezellig de komende paar dagen   

Als het dan maar niet mistig of glad is, dan geef ik er niks omquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]

quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |