abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65118221
Beste ouder(s),

Momenteel ben ik bezig met mijn afstudeerscriptie en daarvoor doe ik onderzoek naar het gebruik van snoepgoed. Zoals u misschien al wel ervaren hebt, weten kinderen al heel snel wat ze wel en niet lekker vinden, dit geldt ook voor snoepgoed. Echter u als ouder maakt nog altijd de aankoopbeslissing in de supermarkt. Door u een enquête te laten invullen, probeer ik te achterhalen waarop u deze aankoopbeslissing baseert. Mijn verzoek aan u is dan ook deze enquête in te vullen, dit is mogelijk door naar het onstaande adres te gaan.

Zou u zo vriendelijk willen zijn om dit adres te mailen naar familie, vrienden of kennissen die ook kinderen hebben. Op deze wijze hoop ik een grote groep mensen te bereiken voor mijn onderzoek.

Met vriendelijk groet,

Peter van Liempt

[ Bericht 7% gewijzigd door Lois op 16-01-2009 19:17:05 ]
pi_65118270
Oeps? Ik voel een slotje aankomen
Hieronder kun je enkele extra dingen voor in je profiel invullen. De hieronder getoonde velden verschijnen bij elke post die je op het forum doet. Overige profielgegevens kun je na je registratie invullen via de profiepagina.
  Donald Duck held vrijdag 16 januari 2009 @ 19:00:03 #3
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_65118332
Zulke dingen mogen vaak wel, maar je moet vooraf toestemming vragen. Even mailen dus.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_65118360
IBTL!
  vrijdag 16 januari 2009 @ 19:06:00 #5
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_65118525
quote:
1 Geslacht
Geef het antwoord aan dat (het meest) op u van toepassing is

Man
Vrouw
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  Jubileum moderator vrijdag 16 januari 2009 @ 19:17:54 #6
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_65118940
Hallo Peter,

wij staan in principe niet onwelwillend tegenover dit soort onderzoekjes maar vinden het wel fijn als je vooraf even toestemming vraagt.
Je mag mailen of PM-en naar forum@fok.nl
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')