Pindasausquote:Op maandag 26 januari 2009 15:15 schreef Casos het volgende:
Zo grappig, al die belgen en nep-belgen die maar zeuren over friet. Prima, vreten jullie friet, neem ik lekker een patatje oorlog (wat dus alleen mayonaise en pindasaus is, dus standaard ZONDER uitjes).
En dat in Belgie patatten hetzelfde zijn als aardappelen, prima, maar in grootste deel van Nederland is aardappel een aardappel en patat een gefrituurde aardappel.
Kortom, het is PATAT. Frites / friet haal je maar bij de Mac.
De gemiddelde Belg heeft gewoon moeite om woorden met meer dan twee lettergrepen uit te spreken, vandaar dat ze aardappelen maar patat zijn gaan noemen.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:53 schreef Casos het volgende:
[..]
In Belgie misschien, maar voor mij is het basisproduct de aardappel. Dat ze dat in Belgie dan ook een patat noemen, prima, maar voor mij is het gewoon een aardappel en pas als deze gefrituurd is, is het een patat.
Ga toch weg man. Pindasaus is het. Satésaus heb je bij de, precies, saté. En waar is het van gemaakt? Precies, pinda's, dus gewoon pindasaus. Echt, welk een rare gast ben je als je in de snackbar een patatje satésaus bestelt, echt, wereldvreemd.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:11 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Pindasaus
Satésaus ja! Bij de friet
flikker op !quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:56 schreef Casos het volgende:
[..]
Ga toch weg man. Pindasaus is het. Satésaus heb je bij de, precies, saté. En waar is het van gemaakt? Precies, pinda's, dus gewoon pindasaus. Echt, welk een rare gast ben je als je in de snackbar een patatje satésaus bestelt, echt, wereldvreemd.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:23 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
flikker op !
het is PATAT en SATÉSAUS !![]()
pindasaus is een dom woordje verzonnen door hollanders
QFT +1quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:23 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
flikker op !
Ja en? Ik woon en leef in Holland, laten me daar dan ook door domme Hollanders verzonnen woorden gebruiken. Zo kan je wel stellen dat het hele woordenboek ooit verzonnen is. Ik heb nog nooit iemand een patatje satésaus horen bestellen in de snackbar en het ook nog nooit op het prijzenbord gezien. Zegt voldoende. Punt.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:23 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
flikker op !
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:23 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
flikker op !
nog nooit beneden de rivieren gekomen vriend?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:48 schreef Casos het volgende:
[..]
Ja en? Ik woon en leef in Holland, laten me daar dan ook door domme Hollanders verzonnen woorden gebruiken. Zo kan je wel stellen dat het hele woordenboek ooit verzonnen is. Ik heb nog nooit iemand een patatje satésaus horen bestellen in de snackbar en het ook nog nooit op het prijzenbord gezien. Zegt voldoende. Punt.
Grootste deel van NL ligt boven de rivieren. Ben jij daar wel eens geweest?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:32 schreef Robbiev85 het volgende:
[..]
nog nooit beneden de rivieren gekomen vriend?![]()
wie is dan wereldvreemd!
goh einstein, echt waar? en ja, ik kom er elke dagquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:34 schreef Casos het volgende:
[..]
Grootste deel van NL ligt boven de rivieren. Ben jij daar wel eens geweest?
Dus het grootste deel van Nederland is achterlijkquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:34 schreef Casos het volgende:
[..]
Grootste deel van NL ligt boven de rivieren. Ben jij daar wel eens geweest?
My Saviour!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:37 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dus het grootste deel van Nederland is achterlijk
Je valt nogal in de herhaling. Alleen patat roepen is geen valide argumentquote:
"Frietje oorlog"quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:25 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Je blijft dom overkomen. Noem het gewoon FRIET.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |