Welnee. Dat denk jij maar.quote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:56 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Jouw mening telt niet, je noemt friet zelfs 'patat'[ afbeelding ]
Sowieso, mensen die zich tegen F van de Zaande verzetten![]()
Ja verneuk het topique maar, ik ken jouw soort wel. Altijd tegen het regeur in!quote:
regeur?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:34 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ja verneuk het topique maar, ik ken jouw soort wel. Altijd tegen het regeur in!
En haha, ik heb hem stiekem veranderdquote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:34 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ja verneuk het topique maar, ik ken jouw soort wel. Altijd tegen het regeur in!
Het klinkt niet alleen beter, het is ook de officiële benamingquote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:05 schreef Robbiev85 het volgende:
ik vind friet veel lekkerder klinken
dan is de waarheid maar boerig. Het is friet.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:26 schreef Snoodmakert het volgende:
Patat is het! Friet klinkt zo boerig...
Beter boerig dan kakkerig.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:26 schreef Snoodmakert het volgende:
Patat is het! Friet klinkt zo boerig...
Ook zo sneu idd, alsof die boer ook kant en klare friet verkoopt naast aardappelsquote:
Theoretisch zou het kunnen (in de praktijk niet, omdat nu eenmaal de patat velden niet midden in een plaats liggen), maar dan zou het een frituur/aardappel handel zijnquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:19 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ook zo sneu idd, alsof die boer ook kant en klare friet verkoopt naast aardappels
Zoals Aviko en Mccain, maar die verkopen het wel diepgevroren. Ovenfriet, kreukelfriet, oma's smulfrietenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:26 schreef error32 het volgende:
[..]
Theoretisch zou het kunnen (in de praktijk niet, omdat nu eenmaal de patat velden niet midden in een plaats liggen), maar dan zou het een frituur/aardappel handel zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |