amenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:15 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
[..]
Tuurlijk. En het meervoud van nasi is nasi's
Voor niet alle woorden bestaat een meervoudsvorm. Je kan het gewoon niet hebben dat 'patat' meer hits oplevert dan 'friet', geef het maar toe.
En je haalt een patatje bij de snackbar.
Woorden als 'wubbelkubbels' en 'plonkiewonkie' zijn typisch dingen die alleen bedacht worden door Belgen. Net als 'friet'. Maarja, laat die mensen hun eigen fantasietaaltje maar bezigen, houd ze uit de criminaliteitquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:16 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat klinkt net zo belachelijk als 'je haalt wubbelkubbels bij plonkiewonkie'
Wat heeft er dat mee te maken dat patat (aardappel) meer voorkomt dan friet?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:15 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
Je kan het gewoon niet hebben dat 'patat' meer hits oplevert dan 'friet', geef het maar toe.
'houd ze'quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:21 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
[..]
Woorden als 'wubbelkubbels' en 'plonkiewonkie' zijn typisch dingen die alleen bedacht worden door Belgen. Net als 'friet'. Maarja, laat die mensen hun eigen fantasietaaltje maar bezigen, houd ze uit de criminaliteit
Ok, heat of the moment. Ik bedoelde natuurlijk 'houdt'.quote:
Omdat ik patat geen friet noem.quote:Jij houdt er zelf ook je eigen fantasietaal op na zie ik, waarom zou je jou überhaupt nog serieus nemen?![]()
De laatste post was anders van iemand die het eens was met mijquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:34 schreef Rosbief het volgende:
Ah, ik zie dat de p'tat-aanhangers zich hebben overgegeven.
Het is nu dus officieel FRIET.
quote:
dat dusquote:spelfouten voorbehouden
Natuurlijk heb je nog nooit gehoord van een patatzak. Dat noemen wij verstandige mensen namelijk gewoon een zak patat of een puntzakquote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:27 schreef marjo84 het volgende:
Ik heb nog nooit gehoord van een patatzak. En wat gaat er in een FRIETzak (wat wel bestaat in tegenstelling tot een patatzak)? Heel goed. Nou, was dat nou zo moeilijk?
F.R.I.E.T., omdat je het waard bent.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:40 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
[..]
Natuurlijk heb je nog nooit gehoord van een patatzak. Dat noemen wij verstandige mensen namelijk gewoon een zak patat of een puntzak![]()
PATAT, omdat punten ertussen niet nodig zijn
patatquote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:27 schreef marjo84 het volgende:
Ik heb nog nooit gehoord van een patatzak. En wat gaat er in een FRIETzak (wat wel bestaat in tegenstelling tot een patatzak)? Heel goed. Nou, was dat nou zo moeilijk?
F.R.I.E.T., omdat je het waard bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
Puntzak kan ook idd, zie hier:quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:40 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
[..]
Natuurlijk heb je nog nooit gehoord van een patatzak. Dat noemen wij verstandige mensen namelijk gewoon een zak patat of een puntzak![]()
quote:
Wat een kutsite. Wat een kutlied. Wat een kuttekst.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:48 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Puntzak kan ook idd, zie hier:
http://www.puntzakfriet.nl/
Doe menne Mexicano
Jouw mening telt niet, je noemt friet zelfs 'patat'quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:53 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
[..]
Wat een kutsite. Wat een kutlied. Wat een kuttekst.
[ afbeelding ]

LEUGENS!!1!!einz!!1 Friet!!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:40 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
[..]
PATAT, omdat punten ertussen niet nodig zijn
Jaaaaquote:WE'RE BACK!!
God, wat hou ik van dit topic![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |