quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:52 schreef Karina het volgende:
Friet met, dat klinkt toch niet? Het is patat met!
quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:40 schreef boem-dikkie het volgende:
Laat al die frietroepers eens oprotten naar België.
Ik noem mijn tosti toch ook niet croque monsieur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 september 2009 10:46 schreef Buschetta het volgende:
Oplosing is simpel.
Koop een paar kuikentjes. Als je er meer als 3 kapot kan stampen voor een groepje kleuters dan ben je een bikkel.
quote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:52 schreef Karina het volgende:
Friet met, dat klinkt toch niet? Het is patat met!
quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:37 schreef Baasvaak. het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik als patatside mij niet hiermee hoef te vergelijken. Een hond met het syndroom van down in felle kleurtjes is voor de frietpeeps.
quote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:16 schreef zeurpietcoen het volgende:
frites met? dat klinkt toch niet?:@ Patatje met! Frites is frans, flikker toch op Hollandse PATAT!:)
quote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:04 schreef Schokbreker het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fluitbekzeenaalden zijn tropische & subtropische zoutwatervissen die hun naam te danken hebben aan hun buisvormige snuit, die aan een fluit doet denken.
jeeeejquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:01 schreef error32 het volgende:
http://www.googlefight.com/index.php?lang=NL&word1=friet&word2=patat
[ afbeelding ]
in't fransquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:01 schreef error32 het volgende:
http://www.googlefight.com/index.php?lang=NL&word1=friet&word2=patat
[ afbeelding ]
Niet dat de userinterface uit maakt voor de resultaten, stond een franse in mijn bookmarks en ik was te lui om te veranderen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:03 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
in't frans
dit zijn gewoon achterhoede gevechten van de frietekesclan![]()
PATAT
Nog maar een keer quoten dan:quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:22 schreef error32 het volgende:
[..]
Niet dat de userinterface uit maakt voor de resultaten, stond een franse in mijn bookmarks en ik was te lui om te veranderen.
Ik kom uit Brabant, in ieder geval beter als die andere inteelt provincies. Hoop er nog steeds op dat Brabant zich afscheid van Nederland.quote:
heerlijk!quote:
Ja, google battle, goed argumentquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:54 schreef error32 het volgende:
Ik zie een duidelijk verschil tussen de patat roepers - geven geen goede argumenten, hooguit dat het niet zou klinken - en anderzijds de echte mannen (beter bekend als friet roepers) die met statistieken, literatuur verwijzingen en andere goed gefundeerde argumenten komen.
Lees het hele topic eens door, ik zie van het patat kamp alleen maar veel geschreeuw en helemaal geen inhoudelijke argumenten, de friet kant doet het niet veel beter maar er zitten daar tenminste nog wel met feiten ondersteunde argumenten bij.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:14 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja, google battle, goed argument
Wat voor feiten wil je horen. Dat Noord-Nederland patat zegt en Zuid-Nederland Friet?quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:24 schreef error32 het volgende:
[..]
Lees het hele topic eens door, ik zie van het patat kamp alleen maar veel geschreeuw en helemaal geen inhoudelijke argumenten, de friet kant doet het niet veel beter maar er zitten daar tenminste nog wel met feiten ondersteunde argumenten bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |