Q is er nietquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:57 schreef Bengeltje het volgende:
Wat een rust overal.
Ik zou zeggen: ga eens langs de lush en verdiep je in hun assortiment badbruisballen/bathmelts en andere ongein voor in badquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:36 schreef rhubarbje het volgende:
Zo dat was een tof badje
Ik ben nogal blij met mn bad
Dat klinkt alsof het er al eeuwen staat, en je er vanavond een expeditie wetenschappers naartoe gaat sturen om te bepalen of het versteend danwel beschimmeld isquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:55 schreef nectarientje het volgende:
Ik heb pecannoten-caramelijs gevonden in mijn vriezer
En loop daarna gelijk bij de super even naar de allesreiniger om je bad schoon te maken als je uitgebadderd bentquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:03 schreef Burdie het volgende:
Ik zou zeggen: ga eens langs de lush en verdiep je in hun assortiment badbruisballen/bathmelts en andere ongein voor in bad.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:05 schreef nectarientje het volgende:
[..]
En loop daarna gelijk bij de super even naar de allesreiniger om je bad schoon te maken als je uitgebadderd bent![]()
Ik ben gek op hun shampoo's maar dat badspul kan me niet bekoren.
Ik moet een nieuwe bril uitzoeken. Wil ik niet alleen doen, want ik wil dat vriendlief ook vindt dat hij me goed staat. Koopavond is vanavond tot 21.00 uur, we hadden afgesproken om samen die bril uit te zoeken, daarna zou hij naar de bieb. Prima plan.quote:
Zo kan die van mij ook zijn, maar jah... mannen....quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:08 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik moet een nieuwe bril uitzoeken. Wil ik niet alleen doen, want ik wil dat vriendlief ook vindt dat hij me goed staat. Koopavond is vanavond tot 21.00 uur, we hadden afgesproken om samen die bril uit te zoeken, daarna zou hij naar de bieb. Prima plan.
Smst 'ie een kwartier geleden dat hij bijna vertrekt van de zaak. Nu vraag ik je.
Zoiets vertelde hij.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:00 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Q is er nietDie is aan het borrelen in Scheveningen.
Ben jij zo'n Lush meisje?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:03 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: ga eens langs de lush en verdiep je in hun assortiment badbruisballen/bathmelts en andere ongein voor in bad.
Sja, soms zou je ze wat aandoen hequote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:11 schreef bigbird het volgende:
[..]
Zo kan die van mij ook zijn, maar jah... mannen....
Hij rekent er denk ik ook opquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:11 schreef Bengeltje het volgende:
Zoiets vertelde hij.Als hij eens wist dat dit topic niet loopt zonder hem.
Dat zal hij waarschijnlijk wel weten.
Achjah, je kan niet met en niet zonder hequote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:12 schreef Burdie het volgende:
[..]
Sja, soms zou je ze wat aandoen he.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zoiets vertelde hij.Als hij eens wist dat dit topic niet loopt zonder hem.
Dat zal hij waarschijnlijk wel weten.
[..]
Ben jij zo'n Lush meisje?Wat vind je er zo fijn aan.
Ik kan absoluut wel met, en niet zonderquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:14 schreef bigbird het volgende:
[..]
Achjah, je kan niet met en niet zonder he
Succes!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:16 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik kan absoluut wel met, en niet zonder.
Jeetje, ik voel me nog dagelijks een klein kind die net een lolly heeft gekregen... zo gelukkig en blij en verliefd!
Maar oh, hij komt thuis! Ik moet brilkopen
.
Wiebelende staart, trekken met dat bekkie van 'm.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:03 schreef Bengeltje het volgende:
Lief is dat he.Die trillende neushaartjes en knipperende oogjes.
Bengeltjeliefquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:22 schreef Bengeltje het volgende:
Mijn hond is een nog grotere knuffel dan mijn katten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |