nog 3 weken, waarvan 2 tentamenweken, dus moet je stage lopen en tentamens maken tegelijkquote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ahh, dat is zo kut!
Alleen maar omdat jij wel op tijd klaar bent en zij niet?
Ik denk dat je het gister al zei, maar hoelang moet je nog?
Naja zeg. Kinderachtige zooi.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:15 schreef rhubarbje het volgende:
Onze deadline komt er aan
Dus ik wilde een strakke planning maken zodat het af komt
Maar de planning was te strak
Dus ik zeg ja maar het moet dan af zijn, dus je zult het werk sowieso moeten doen
Zegt er zo een ja maar ik was nu elke donderdag vrij dus ik moet straks toch nog een aantal weken een dag terug komen dus dan doe ik het dan wel en dan moeten we maar af en toe hier afspreken dat jij dan ook komt om het af te maken
Zijn ze nou helemaal maf geworden?
Omdat hij er voor koos een vrije dag te nemen moet ik straks elke week een ochten terug komen?
Nee! Mijn uren zitten er op!
En het is niet mogelijk om het nog af te krijgen, maar dan moeten ze nu ff hard werken
Als ze dat niet doen, kan ik geen eindproduct opleveren voor ik weg ga, of ik moet er voor kiezen ook langer te blijven....
Met andere woorden: ik word zo ongeveer bestraft omdat ik braaf altijd kwam en hard werkte
Ach meisje toch... dat is vervelend.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:15 schreef rhubarbje het volgende:
Dus ik zeg ja maar het moet dan af zijn, dus je zult het werk sowieso moeten doen
Zegt er zo een ja maar ik was nu elke donderdag vrij dus ik moet straks toch nog een aantal weken een dag terug komen dus dan doe ik het dan wel en dan moeten we maar af en toe hier afspreken dat jij dan ook komt om het af te maken
Omdat hij er voor koos een vrije dag te nemen moet ik straks elke week een ochten terug komen?
En het is niet mogelijk om het nog af te krijgen, maar dan moeten ze nu ff hard werken
Als ze dat niet doen, kan ik geen eindproduct opleveren voor ik weg ga, of ik moet er voor kiezen ook langer te blijven....
Met andere woorden: ik word zo ongeveer bestraft omdat ik braaf altijd kwam en hard werkte
Daar komt ze zichzelf wel een keer mee tegen. Daarvoor hoef jij je niet verantwoordelijk te voelen. En het is een compliment als iemand ziet dat jij je zo inzet voor je stagequote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:16 schreef rhubarbje het volgende:
En zo'n meisje daar blijft maar dingen tegen de leerlingen zeggen als waarom zit je hier? Je bent veel slimmer dan die andere hier die zijn echt niet slim en zo
Dat kun je niet zeggen
Vooral niet als er andere bij zijn
En ze blijft maar namen noemen als ze iets verteld over een leerling, totaal niet vertrouwlijk en zo
Ja maar die dag vrij had hij zo geplant, dat mocht als hij ze maar in kwam halenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Naja zeg. Kinderachtige zooi.
Kan je niet aan de bel trekken bij je begeleider? Bedoel; zo'n uitspraak van diegene slaat nergens op, vooral omdat jij gister al zei dat je een contract had voor 8uur per dag
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:15 schreef rhubarbje het volgende:
Nee geen idee eigenlijkquote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:18 schreef MNR het volgende:
[..]
Ach meisje toch... dat is vervelend.
Allereerst het is niet zo dat je bestraft wordt omdat je altijd braaf op tijd kwam en hard werkte. Jullie zien het gewoon anders en dat botst. Kan me best voorstellen dat je je nu verdrietig voelt omdat je hard je best hebt gedaan en dat er dan dit gebeurt. Jij hebt niets verkeerd gedaan. Het is vervelend dat de ander er zo op reageert.
Heb je enig idee waarom die ander er zo op reageert?
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:20 schreef rhubarbje het volgende:
Ja maar die dag vrij had hij zo geplant, dat mocht als hij ze maar in kwam halen
En hij zegt ik heb een andere stage gelopen dan jij, ik heb meer les gegeven want dat vind ik leuk
Ja dat vind ik ook leuk, ik word niet voor niks docent
Maar dit was een Minor wat een onderzoek betekend, wat veel kantoorwerk betekend
En die moet jij net zo goed maken als ik
Als jij er dan voor kiest extra taken te doen is dat tof maar daar mogen je andere verantwoordelijkheden dan niet onder leiden
En ik heb het al aangekaart bij al mn begeleiders en die zeiden je moet voet bij stuk houden
Maar ja dan krijg ik iedereen over me heen en maandag moet ik ook weer met hen samen werken
Bah
Jij leugenaar!quote:
Maar dat ziet juist niemandquote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:19 schreef MNR het volgende:
[..]
Daar komt ze zichzelf wel een keer mee tegen. Daarvoor hoef jij je niet verantwoordelijk te voelen. En het is een compliment als iemand ziet dat jij je zo inzet voor je stage
Misschien een keertje proberen te achterhalen?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:21 schreef rhubarbje het volgende:
Nee geen idee eigenlijk
Hebben die begeleiders dan niet de taak om er wat over te zeggen tegen die lamballen? Dat ze andere studenten niet moeten benadelen met hun luie gedrag?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja maar die dag vrij had hij zo geplant, dat mocht als hij ze maar in kwam halen
En hij zegt ik heb een andere stage gelopen dan jij, ik heb meer les gegeven want dat vind ik leuk
Maar dit was een Minor wat een onderzoek betekend, wat veel kantoorwerk betekend
Als jij er dan voor kiest extra taken te doen is dat tof maar daar mogen je andere verantwoordelijkheden dan niet onder leiden
En ik heb het al aangekaart bij al mn begeleiders en die zeiden je moet voet bij stuk houden
Maar ja dan krijg ik iedereen over me heen en maandag moet ik ook weer met hen samen werken
Bah
Hmm, dat schiet ook niet op dan. Snap wel dat je het zelf moet oplossen, maar als dat niet werkt, dan hoort een begeleider in te grijpen (vind ik).quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Bah
Je begeleiders zeggen voet bij stuk houden? Dus ze zijn het met je eens.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Bah
Als ze je een baan hebben aangeboden dan heeft iemand dat toch gezien en het zelfs zo bijzonderg gevonden om je direcht een baan aan te biedenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar dat ziet juist niemand
Ja straks aan het eindresultaat, maar dan moet dat wel ooit af komen
Ze hebben hem zelfs een baan aan geboden
Liefje, iemand die niet discreet met vertrouwelijke gegevens omgaat, wordt daar vroeg of laat voor op de vingers getikt.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:22 schreef rhubarbje het volgende:
Maar dat ziet juist niemand
Ja straks aan het eindresultaat, maar dan moet dat wel ooit af komen
Ze hebben hem zelfs een baan aan geboden
Ik heb wel mijn best gedaan om af en toe een balletje op te gooien, maar het wil gewoon niet vlotten. Ik zou het oprecht jammer vinden als de Singles reeks (waar hij voor bedoeld is) zou verdwijnen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:16 schreef mrbox het volgende:
Weet je wat het ook een beetje is MNR de lol is een beetje van het topic af. Weinig echt datende mensen of iig mensen die de ervaring delen enzo, dat maakte het "vroeger" wel apart. Nu is het zo meer een SC.
Hij zegt de hele tijd van ja maar ik wil geen onderzoek doen want ik ben geen onderzoeker maar docentquote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:23 schreef MNR het volgende:
[..]
Misschien een keertje proberen te achterhalen?
Lees eens even goed man. Ze hebben die luiaard een baan aangeboden.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:23 schreef mrbox het volgende:
[..]
Als ze je een baan hebben aangeboden dan heeft iemand dat toch gezien en het zelfs zo bijzonderg gevonden om je direcht een baan aan te bieden
Aha, het is dus verzet van iets? Dat is kinderachtig van hem. Geef hem aan wat je van hem verwacht en wat je van hem nodig hebt (dus geef ook aan hoe jij hierin zit). Als hij dan nog geen gehoor geeft, stuur je gewoon een mailtje aan je begeleider waarbij je hem in de cc zet en dan de feiten aangeeft. Of, nog beter, neem even contact op met je begeleider, dit een probleem wat hij op moet lossenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:25 schreef rhubarbje het volgende:
Hij zegt de hele tijd van ja maar ik wil geen onderzoek doen want ik ben geen onderzoeker maar docent
Ja pech, het moet
Mij niet, die anderquote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:23 schreef mrbox het volgende:
[..]
Als ze je een baan hebben aangeboden dan heeft iemand dat toch gezien en het zelfs zo bijzonderg gevonden om je direcht een baan aan te bieden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |