quote:
Nou ja de div. chaos theorieen die er zo bestaan op de wereld en alles...quote:
Erg goed iddquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:41 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, idd! Die hebben we als voorbeeld. Wat een f*cked up personage was dat zeg. Hij speelde akelig goed... ik kreeg echt kriebels van (hoe goed die man zich in zijn personage kon verplaatsen).
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:43 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nou ja de div. chaos theorieen die er zo bestaan op de wereld en alles...
Hehehe. Altijd als ik los ga heb ik het idee dat ik anderen niet de ruimte geef om te communiceren. Hier hebben ze een button dat ze me kunnen negerenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:47 schreef Belsezar het volgende:
Omdat ik chaos wil zien alles in tegenstrijd!-
-
Hahahahaha je bent zo hard met je chaos bezig dat je de symmetrie over het hoofd nu zietquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:47 schreef Belsezar het volgende:
Omdat ik chaos wil zien alles in tegenstrijd!-
-
Doen ze toch niet, ze zijn dol op de 2 chaosgekkenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:49 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehehe. Altijd als ik los ga heb ik het idee dat ik anderen niet de ruimte geef om te communiceren. Hier hebben ze een button dat ze me kunnen negeren
Muhaha, dat rijmt
Je vergeet:
-
Waar heb je het over?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:49 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hahahahaha je bent zo hard met je chaos bezig dat je de symmetrie over het hoofd nu ziet
Maar die Joker is echt een pracht figuur ja
Waar is de rest nu dan? Zelf Ado, die niet echt op z'n mondje gevallen is, zegt niets.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Doen ze toch niet, ze zijn dol op de 2 chaosgekken![]()
Wat is het alternatief? Vliegen?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 @ 16:54 schreef nectarientje het volgende:
Ik ben hier!
Nog steeds in dubio of ik wel of niet naar de appie zal lopen
Qtie toch, hoe komt t?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:53 schreef Q. het volgende:
Pfff, ben echt teringmoe.
Doe het!!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:54 schreef nectarientje het volgende:
Ik ben hier!
Nog steeds in dubio of ik wel of niet naar de appie zal lopen![]()
Doe je ook met mij en MNR mee?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:54 schreef nectarientje het volgende:
Ik ben hier!
Nog steeds in dubio of ik wel of niet naar de appie zal lopen
Kheb nog een plant voor je. Moet alleen nog in een potje gedaan worden. Echt een nectarientje-plant: kannie stukquote:
LOL!!!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:56 schreef Belsezar het volgende:
Kennelijk is iedereen moe MNR.
Maakt niet uit. Kunnen ze onze verspreiding van chaos niet stoppen. Elke hoekje en gaatje zal binnenkort doordrenkt zijn absolute corrupte chaos. Grenzen zullen verdwijnen, regeringen zullen vallen, wetten zullen niet langer bestaan!
Geen idee. I am electrified by the prospect of world wide chaosquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:59 schreef MNR het volgende:
[..]
LOL!!!
Waarom zijn ze moe B? Ik begrijp het niet. Ik heb juist heel veel energie in me. Ik zou wel willen gaan sporten nu. Zoveel energie heb ik in me. HeerlijkEn idd, ze kunnen het niet stoppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |