abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65348177
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 14:53 schreef P8 het volgende:
Ik krijg het idee dat Taurus en BT de enige zijn die rationeel blijven in dit topic.
Respect daarvoor
Dank je
pi_65348502
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 15:35 schreef Twerk het volgende:

[..]

Het gespeelde realisme over hoe fucked up de mens en wereld zou zijn is idd heel populistisch,..
Het is niet gespeeld. En populistisch kan het al helemaal niet zijn, omdat mensen over het algemeen niet willen weten op wat voor kloteplaneet ze wonen en wat voor nare eigenschappen de mens heeft. Nou is dat enigszins gechargeerd. Ik sta wel ietsje positiever in het leven Maar het lijkt me niet verkeerd om dit soort dingen te beseffen.
quote:
(Ze heeft ook alleens wat in een emo-song gehoord),
Je bedoelt dat ik wel eens wat in een emo-song heb gehoord? Ik geloof dat jij een update nodig hebt van mijn muzieksmaak en hoeveel ik hecht aan muziekteksten.
quote:
helaas pas je die wijsheid helemaal verkeerd toe in deze:

Dit soort incidenten komen relatief gezien heel weinig voor (net als school shootings).
En gelukkig komen ze niet vaak voor, maar het gebeurt wel, en als het gebeurt, heeft iedereen ineens oogdoppen op en heerst de "kalf verdronken, dan put dempen" mentaliteit. Vergeet overigens niet dat de wereld "fucked up" is op zoveel meer manieren dan het simpele feit dat er af en toe incidenten gebeuren zoals deze die het daglicht niet kunnen verdragen.
quote:
In plaats van proberen te scoren met nietszeggende retoriek als een "fucked up world" zou je beter eens kunnen nagaan hoe dergelijke dingen tot stand komen ipv het jnormaal te noemen.. Door de al eerder genoemde verwarring zie je niet in dat de "het zal wel loslopen"-mentaliteit o.a. ook ontstaat door de zeldzaamheid van dit soort zaken.
Jongen, dat zei ik allang. Ik wil de post waarin ik dat zei wel quoten als je het niet gelooft.
quote:
Ook veel vaker zijn er mensen of instanties etc. die wel kunnen helpen of iets (deels) voorkomen, maar dan hoor je er niets van...
Dat had ik nog niet genoemd en daar heb je gelijk in. Alleen slechte dingen halen het nieuws. De goede dingen komen veel minder aan bod.
quote:
Voor het gemak schuif je alles maar op 1 hoop, omdat je te kortzichtig bent om na te gaan hoe dit soort zaken (met een lange aanloop, duidelijke signalen etc.) uiteindelijk kunnen gebeuren.. Je vervalt liever in de al eerdergenoemde retoriek.
Je bent me ernstig aan het onderschatten
pi_65387730
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 14:03 schreef Semisane het volgende:
Het is echt niet alsof die moeder een haar beter is/was dan die vent van haar, als ik die laatste alinea lees, dan is zij gewoon 1 of ander narcistische secreet, die enkel bezorgd was om haar eigen hachie...en ze deed er idd niks tegen, ze deed verdomme gewoon mee....dus laten we aub niet die moeder als een soort slachtoffer zien, alle twee zijn gewoon door en door zieke mensen.

Ik vraag me echt af hoe het is vergaan met die andere kinderen, die zullen nu ook wel een redelijk doorgeflipte kijk op de wereld hebben.

Ik ben over het algemeen niet snel onder de indruk, maar dit is toch wel 1 van de meest bizarre dingen die ik ooit hebt gehoord....echt te gruwelijk voor woorden, wat heeft die gozer een walgelijke laatste paar jaar gehad zeg.
dit dus
Dit zijn praktijken waarvan iedereen zou zeggen hoe komt het in je op
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_65387985
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 14:14 schreef zagevent het volgende:
Ik vraag me trouwens af, hoe je als advocaat zulke monsters kan/durft verdedigen.
je plicht, bij dutroux waren de advocaten ook aangewezen op straffen van cel;straf omdat geen enkele hem wilde verdedigen
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_65401456
onvoorstelbaar man
pi_65402165
Ik moest huilen, echt ongelovelijk wat deze jongen moest doormaken ..
Lead, Follow or get Out of my Way !!!
  dinsdag 27 januari 2009 @ 07:50:58 #157
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_65444471
Is dit 1 of andere trend aan het worden of zijn er gewoon zoveel zwakbegaafde mensen die doodleuk menen dat het handig is om kinderen te krijgen?!?

In Nederland kunnen we er dus ook wat van... http://www.nu.nl/algemeen(...)oging-tot-moord.html
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_65477229
Maximumstraf voor doodmartelen zoon
quote:
Het doodmartelen van de zeventienjarige Davey uit Oostende in 2004, is zijn moeder en stiefvader op dertig jaar celstraf komen te staan. Het Openbaar Ministerie (OM) had de maximumstraf geëist tegen de twee. Door het vonnis verdwijnen beiden voor minimaal tien jaar achter de tralies.

Bij zijn overlijden, door een verwaarloosde longinfectie, woog Davey nog maar een schampere veertig kilo. Terwijl hij op sterven lag zaten moeder Iris en stiefvader Christiaan naast hem een potje scrabble te spelen. Tijdens de kerst zaten ze aan een feestelijk gedekte tafel terwijl Davey als een hond in zijn hok lag. Op vakanties werd hij meegenomen aan een ketting achterin de bestelwagen.

Hoofdschuldige stiefvader Christiaan haalde zijn sadistische praktijken regelrecht uit concentratiekampboeken volgens de openbaar aanklager. Hij zou een groot liefhebben van dit soort boeken zijn. Zo voerde hij Davey onder andere zijn eigen uitwerpselen, flessen laxeermiddel en drukte hij gloeiende messen op zijn lichaam. Ook werd Davey in zijn geslachtsdelen geknepen en moest hij urenlang met blote voeten in een bed van punaises blijven staan. "De totale ontmenselijking. Om misselijk van te worden" aldus het OM.

De advocaten van de twee konden niets anders dan spijt, een blanco strafblad en, in Christiaans geval, het oordeel van een deskundige dat hij 'een vrij normaal mens' was ter verdediging aanvoeren. De volksjury, die vorige week nog walgend naar sommige getuigenissen heeft geluisterd, oordeelde hen dan ook schuldig aan foltering en verwaarlozing. Hoewel Davey misschien geen makkelijke jongen was, was het tegen hem gebruikte geweld door zijn stiefvader niet in verhouding, aldus de jury.

De moeder kreeg als verwijt te horen dat zij haar eigen geluk boven dat van haar kind stelde. Ze zou niets gedaan hebben om haar zoon te redden. Haar beweringen dat zij aan haar moeder gevraagd zou hebben om de politie te waarschuwen waren niet geloofwaardig volgens de jury. Ook haar angst dat haar nieuwe echtgenoot de hele familie uit zou moorden als zij zelf de politie zou bellen bood haar geen uitweg.
Een pittige straf, maar nog veel te kort.
  woensdag 28 januari 2009 @ 00:20:20 #159
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_65477305
Een passende straf voor deze walgelijke onmensen.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  woensdag 28 januari 2009 @ 00:33:43 #160
204604 Stukjekaas
Lekker pittig
pi_65477539
quote:
Door het vonnis verdwijnen beiden voor minimaal tien jaar achter de tralies.
Daar heb jij geen kaas van gegeten!
  woensdag 28 januari 2009 @ 03:14:53 #161
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_65479173
Vrouw Holle 2.0 schijnt me. Maar dan met een scenario dat B-filmwaardig is en met een zeer slechte afloop.

Die ouders zouden wat mij betreft geen contacten meer mogen leggen met de overige kinderen.
  woensdag 28 januari 2009 @ 05:58:50 #162
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_65479803
Dahag
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  woensdag 28 januari 2009 @ 06:42:46 #163
3542 Gia
User under construction
pi_65479921
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 00:16 schreef Elfletterig het volgende:
Maximumstraf voor doodmartelen zoon
[..]

Een pittige straf, maar nog veel te kort.
Tja, effectief slechts 10 jaar. Zulke monsters moeten levenslang krijgen. Dit is toch moord!!
pi_65480359
quote:
Hoewel Davey misschien geen makkelijke jongen was, was het tegen hem gebruikte geweld door zijn stiefvader niet in verhouding, aldus de jury.
_
  woensdag 28 januari 2009 @ 08:30:12 #165
262 Re
Kiss & Swallow
pi_65480694
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_65480726
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 08:30 schreef Re het volgende:
volgende (zag het gisteren)

http://www.spitsnieuws.nl(...)teld_door_ouder.html
Godverd.....

Is toch niet normaal?
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  woensdag 28 januari 2009 @ 08:32:05 #167
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_65480728
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 08:01 schreef Specularium het volgende:

[..]

_
Tja...alsof geweld opzich wel toegestaan was, enkel niet zo veel.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')