Nee, het deze keer geen grapjequote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:26 schreef Florian_ het volgende:
Gefeliciteerd Jitzzzze!
Of is het een grapje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:27 schreef Agiath het volgende:
Zelf naamtopics aanmakenJe bent jaloers he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Pics van je vriendinquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:33 schreef jitzzzze het volgende:
Dank jullie wel!
Ik heb een paar van mn lievelingsschoenen gekregen van mn vriendin. De vorige waren echt tot op de draad versleten na het verbouwen en verhuizen, en toch bleef ik erop lopen
En een grote foto van ons tweeën![]()
Verder nog niets eigenlijk.
Wat voor schoenen? Woon je samen trouwens?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:33 schreef jitzzzze het volgende:
Dank jullie wel!
Ik heb een paar van mn lievelingsschoenen gekregen van mn vriendin. De vorige waren echt tot op de draad versleten na het verbouwen en verhuizen, en toch bleef ik erop lopen
En een grote foto van ons tweeën![]()
Verder nog niets eigenlijk.
Gaastra bootschoenen natuurlijkquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:39 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Wat voor schoenen? Woon je samen trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |