Nee, je weet het nietquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:03 schreef Netsplitter het volgende:
nee
Nee, gaat niet lukken.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, je weet het niet
of
Nee, gaat niet lukken
Maar natuurlijk, dat gaat niet op uiteraard, je hebt er wettelijk recht op.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:10 schreef babipangang het volgende:
toevallig heeft een vriend van me het laatst geprobeerd omdat in het magazijn een verpakking kapot was, maar helaas niet voldoende voor korting. Als het product zichtbaar beschadigd zou zijn of incompleet dan zou er misschien wel korting op kunnen komen, maar dan vervalt ook meteen de garantie.
ps. waarom ikea? ga dan naar een gewone keukenzaak, daar is de kans dat je kunt afdingen heel erg groot
vertelde da vrouwtje bij de balie dat de garantie zou vervallen, dus ik weet ook nietquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:19 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, dat gaat niet op uiteraard, je hebt er wettelijk recht op.
dan heeft dat vrouwtje mooi gelogenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:20 schreef babipangang het volgende:
[..]
vertelde da vrouwtje bij de balie dat de garantie zou vervallen, dus ik weet ook niet
Weet iemand of je kan afdingen op je voer bij de Aldiquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:03 schreef Sl82 het volgende:
Weet iemand of je bij IKEA nog kan afdingen op een keuken?
Je hoort sowieso niet af te dingen op voedsel. Dat doen ze zelfs niet in landen waar afdingen gebruikelijk is.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:39 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Weet iemand of je kan afdingen op je voer bij de Aldi![]()
![]()
Nee dus dat gaat niet, Aldi is gewoon een voedselbank waar je moet afrekenen
Nee.quote:
Als je binnen nederland ergens anders het goedkoper kan krijgen (schijnt dat Delft nog wel eens dingen goedkoper heeft?) kun het verschil toch via de klantenserves terug krijgen, zou dat ook werken voor andere landen in Europa? Weet iemand hoe dat precies zit?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:03 schreef Skyflipper het volgende:
Je haalt gewoon een gids uit België en een uit Duitsland en vervolgens zoek je overal het goedkoopste uit. (prijzen kunnen enorm verschillen) Vervolgens ben je het financiële voordeel weer kwijt aan benzine, maar het gaat om het idee!
Dit meen je toch zeker niet he? Ga bij een keukenboer even met een offerte van Ikea in de rondte zwaaien..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:50 schreef Sl82 het volgende:
Ben bij de 'gewone' keukenzaak geweest en inderdaad, daar kun je flink afdingen en met andere offertes zwaaien. Nu ga ik dus OOK naar Ikea om te kijken wat ik daar kwijt ben voor die droomkeuken die ze voor me ontworpen hebben in de gewone keukenzaak, om wat vergelijkingsmateriaal te hebben. En om die prijsstelling weer mee te nemen naar de 'gewone' keukenzaak. (a la, bij Ikea kunnen ze 't me voor dit geld leveren... geef me eens een beter bod)
En ik had me ergens kunnen voorstellen dat je, als je je hele keuken inc apparatuur en montage, je misschien toch nog een extra 10% ofzo eraf kon blaten...
Nee heb je, ja kun je krijgen, toch?
Jij kan om 04:12 beter gaan slapen ipv Fokken. Lees je post nog eensquote:Op zaterdag 17 januari 2009 04:12 schreef hierissieweer het volgende:
praxis, vind ik toch net iets anders als Ikea. Maar ik koopliever bij de ikea, dan weet ik tenminste dat ik gewoon een normale prijs betaal. Dan in de ikea waar het maar gokken is of je de laagste(reele) prijs betaald
Toch iets te veel opquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:35 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Jij kan om 04:12 beter gaan slapen ipv Fokken. Lees je post nog eens
Keukens zijn bijna volledig degelijk Europees productiewerk...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:08 schreef Forno het volgende:
Je kunt het proberen natuurlijk.Maar twee puntjes:
Ten eerste werken ze daar niet met een bonussysteem. Werknemers hebben dus geen prikkel om heel hoog te beginnen en minder hoog te eindigen. Kortom ze hebben er geen voordeel bij, om de klant zoveel mogelijk te laten betalen. Is ook de grote kracht van IKEA, vaste lage prijzen.
Ten tweede is de prijsstructuur helder. Alles is geprijst en kun je zelf met rekenmachine aan de slag. In tegenstelling tot veel keukenzaken, waar de verkoper alle prijzen uit zijn hoofd kent (rara). En dat voor jou optelt, wat aardig he...
Oh ja, ten derde is alles made in het oostblok/China bij IKEA. Maar dat geldt ook voor zaken als de keukenconcurrent en dat soort zaken.
Nee absoluut niet! Er zit echt een groot verschil wat dat betreft tussen de verschillende landen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:03 schreef maok het volgende:
[..]
Als je binnen nederland ergens anders het goedkoper kan krijgen (schijnt dat Delft nog wel eens dingen goedkoper heeft?) kun het verschil toch via de klantenserves terug krijgen, zou dat ook werken voor andere landen in Europa? Weet iemand hoe dat precies zit?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |