abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65103959
Weet iemand of je bij IKEA nog kan afdingen op een keuken?
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 16 januari 2009 @ 12:03:56 #2
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_65103988
nee
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 12:06:36 #3
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_65104100
Afdingen kun je altijd proberen, nee heb je ...
Maar ik ga er vanuit dat het bij dat soort bedrijven niet zal lukken, als jij het niet koopt, koopt een ander het wel.
pi_65104183
Bij IKEA afdingen, lijkt me niet. Zie ook:
Korting of afdingen bij ikea
  vrijdag 16 januari 2009 @ 12:09:45 #5
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_65104206
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 12:03 schreef Netsplitter het volgende:
nee
Nee, je weet het niet
of
Nee, gaat niet lukken

- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_65104241
toevallig heeft een vriend van me het laatst geprobeerd omdat in het magazijn een verpakking kapot was, maar helaas niet voldoende voor korting. Als het product zichtbaar beschadigd zou zijn of incompleet dan zou er misschien wel korting op kunnen komen, maar dan vervalt ook meteen de garantie.

ps. waarom ikea? ga dan naar een gewone keukenzaak, daar is de kans dat je kunt afdingen heel erg groot
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 16 januari 2009 @ 12:11:58 #7
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_65104276
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 12:09 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Nee, je weet het niet
of
Nee, gaat niet lukken

Nee, gaat niet lukken.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_65104530
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 12:10 schreef babipangang het volgende:
toevallig heeft een vriend van me het laatst geprobeerd omdat in het magazijn een verpakking kapot was, maar helaas niet voldoende voor korting. Als het product zichtbaar beschadigd zou zijn of incompleet dan zou er misschien wel korting op kunnen komen, maar dan vervalt ook meteen de garantie.

ps. waarom ikea? ga dan naar een gewone keukenzaak, daar is de kans dat je kunt afdingen heel erg groot
Maar natuurlijk, dat gaat niet op uiteraard, je hebt er wettelijk recht op.
pi_65104581
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 12:19 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Maar natuurlijk, dat gaat niet op uiteraard, je hebt er wettelijk recht op.
vertelde da vrouwtje bij de balie dat de garantie zou vervallen, dus ik weet ook niet
pi_65104861
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 12:20 schreef babipangang het volgende:

[..]

vertelde da vrouwtje bij de balie dat de garantie zou vervallen, dus ik weet ook niet
dan heeft dat vrouwtje mooi gelogen
Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
pi_65105054
Afdingen? Je mag blij zijn dat je voor die prijs een keuken hebt, nougathoofd.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 12:39:43 #12
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_65105226
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 12:03 schreef Sl82 het volgende:
Weet iemand of je bij IKEA nog kan afdingen op een keuken?
Weet iemand of je kan afdingen op je voer bij de Aldi

Nee dus dat gaat niet, Aldi is gewoon een voedselbank waar je moet afrekenen
pi_65108480
In hoop zaken kan je prima afdingen, moet je vooral op producten letten die wat incourant geprijst zijn, als een tv bijvoorbeeld 1362 kost, dan kan je er vanuit gaan dat de verkoper een bonus krijgt, en met die bonus mag ie wat toeleggen naar de klant.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_65108639
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 12:39 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Weet iemand of je kan afdingen op je voer bij de Aldi

Nee dus dat gaat niet, Aldi is gewoon een voedselbank waar je moet afrekenen
Je hoort sowieso niet af te dingen op voedsel. Dat doen ze zelfs niet in landen waar afdingen gebruikelijk is.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_65114551
Ben bij de 'gewone' keukenzaak geweest en inderdaad, daar kun je flink afdingen en met andere offertes zwaaien. Nu ga ik dus OOK naar Ikea om te kijken wat ik daar kwijt ben voor die droomkeuken die ze voor me ontworpen hebben in de gewone keukenzaak, om wat vergelijkingsmateriaal te hebben. En om die prijsstelling weer mee te nemen naar de 'gewone' keukenzaak. (a la, bij Ikea kunnen ze 't me voor dit geld leveren... geef me eens een beter bod)

En ik had me ergens kunnen voorstellen dat je, als je je hele keuken inc apparatuur en montage, je misschien toch nog een extra 10% ofzo eraf kon blaten...

Nee heb je, ja kun je krijgen, toch?
  FOK!fotograaf vrijdag 16 januari 2009 @ 21:08:52 #16
17893 Forno
pi_65123237
Je kunt het proberen natuurlijk. Maar twee puntjes:

Ten eerste werken ze daar niet met een bonussysteem. Werknemers hebben dus geen prikkel om heel hoog te beginnen en minder hoog te eindigen. Kortom ze hebben er geen voordeel bij, om de klant zoveel mogelijk te laten betalen. Is ook de grote kracht van IKEA, vaste lage prijzen.

Ten tweede is de prijsstructuur helder. Alles is geprijst en kun je zelf met rekenmachine aan de slag. In tegenstelling tot veel keukenzaken, waar de verkoper alle prijzen uit zijn hoofd kent (rara). En dat voor jou optelt, wat aardig he...

Oh ja, ten derde is alles made in het oostblok/China bij IKEA. Maar dat geldt ook voor zaken als de keukenconcurrent en dat soort zaken.
pi_65123888
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 16:50 schreef Sl82 het volgende:
Nee.

IKEA heeft hier heel strenge regels over en een van hun speerpunten is juist dat ze iedereen dezelfde prijs rekenen voor een product, of diegene nou alleen een deurtje vervangt of een hele keuken koopt maakt niet uit. Ze proberen te concurreren door iedereen een zo laag mogelijke prijs te bieden in plaats van de helft van de mensen te tillen en de andere helft een sigaar uit eigen doos te presenteren.

Het gaat je niet lukken, echt niet.
pi_65128376
Je haalt gewoon een gids uit België en een uit Duitsland en vervolgens zoek je overal het goedkoopste uit. (prijzen kunnen enorm verschillen) Vervolgens ben je het financiële voordeel weer kwijt aan benzine, maar het gaat om het idee!
  zaterdag 17 januari 2009 @ 00:03:28 #19
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_65130487
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 23:03 schreef Skyflipper het volgende:
Je haalt gewoon een gids uit België en een uit Duitsland en vervolgens zoek je overal het goedkoopste uit. (prijzen kunnen enorm verschillen) Vervolgens ben je het financiële voordeel weer kwijt aan benzine, maar het gaat om het idee!
Als je binnen nederland ergens anders het goedkoper kan krijgen (schijnt dat Delft nog wel eens dingen goedkoper heeft?) kun het verschil toch via de klantenserves terug krijgen, zou dat ook werken voor andere landen in Europa? Weet iemand hoe dat precies zit?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_65132649
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 16:50 schreef Sl82 het volgende:
Ben bij de 'gewone' keukenzaak geweest en inderdaad, daar kun je flink afdingen en met andere offertes zwaaien. Nu ga ik dus OOK naar Ikea om te kijken wat ik daar kwijt ben voor die droomkeuken die ze voor me ontworpen hebben in de gewone keukenzaak, om wat vergelijkingsmateriaal te hebben. En om die prijsstelling weer mee te nemen naar de 'gewone' keukenzaak. (a la, bij Ikea kunnen ze 't me voor dit geld leveren... geef me eens een beter bod)

En ik had me ergens kunnen voorstellen dat je, als je je hele keuken inc apparatuur en montage, je misschien toch nog een extra 10% ofzo eraf kon blaten...

Dit meen je toch zeker niet he? Ga bij een keukenboer even met een offerte van Ikea in de rondte zwaaien..

Ik hoop dat ze je keihard uitlachen, bij kop en kont pakken en de winkel uitschoppen..

Maargoed, als ik jou was zou ik dan nog even kijken of ze je droomkeuken misschien bij de Praxis hebben. Vraag je daar gewoon ook een offerte op en dan ga je weer terug naar meneer de keukenboer..
  zaterdag 17 januari 2009 @ 04:12:42 #21
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_65134090
praxis, vind ik toch net iets anders als Ikea. Maar ik koopliever bij de ikea, dan weet ik tenminste dat ik gewoon een normale prijs betaal. Dan in de ikea waar het maar gokken is of je de laagste(reele) prijs betaald
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_65155934
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 04:12 schreef hierissieweer het volgende:
praxis, vind ik toch net iets anders als Ikea. Maar ik koopliever bij de ikea, dan weet ik tenminste dat ik gewoon een normale prijs betaal. Dan in de ikea waar het maar gokken is of je de laagste(reele) prijs betaald
Jij kan om 04:12 beter gaan slapen ipv Fokken. Lees je post nog eens
  zaterdag 17 januari 2009 @ 22:38:40 #23
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_65156053
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 22:35 schreef JK1982 het volgende:

[..]

Jij kan om 04:12 beter gaan slapen ipv Fokken. Lees je post nog eens
Toch iets te veel op
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_65515526
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 21:08 schreef Forno het volgende:
Je kunt het proberen natuurlijk. Maar twee puntjes:

Ten eerste werken ze daar niet met een bonussysteem. Werknemers hebben dus geen prikkel om heel hoog te beginnen en minder hoog te eindigen. Kortom ze hebben er geen voordeel bij, om de klant zoveel mogelijk te laten betalen. Is ook de grote kracht van IKEA, vaste lage prijzen.

Ten tweede is de prijsstructuur helder. Alles is geprijst en kun je zelf met rekenmachine aan de slag. In tegenstelling tot veel keukenzaken, waar de verkoper alle prijzen uit zijn hoofd kent (rara). En dat voor jou optelt, wat aardig he...

Oh ja, ten derde is alles made in het oostblok/China bij IKEA. Maar dat geldt ook voor zaken als de keukenconcurrent en dat soort zaken.
Keukens zijn bijna volledig degelijk Europees productiewerk...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_65515557
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 00:03 schreef maok het volgende:

[..]

Als je binnen nederland ergens anders het goedkoper kan krijgen (schijnt dat Delft nog wel eens dingen goedkoper heeft?) kun het verschil toch via de klantenserves terug krijgen, zou dat ook werken voor andere landen in Europa? Weet iemand hoe dat precies zit?
Nee absoluut niet! Er zit echt een groot verschil wat dat betreft tussen de verschillende landen.

Het is ook zo dat wanneer je in Duitsland bijvoorbeeld een artikel hebt gekocht dat 30 euro kost en dat wil je in Nederland terug brengen en hier kost het 25.- dan krijg je altijd "maar" 25.- euro terug.
En andersom ook trouwens, kost het daar 25.- en hier 30.- dan krijg je ook 25.- terug.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')